Pojkar små, har ni inte vaknat upp ännu

?
Nyligen torskade en "avlägsen" bekant till mig då han hade en "stämpmaskin" inställd på just roche iktorivil. Tur i oturen (lr jag tkr iofs att han borde torska alternativt åka på ordentligt med stryk) hade han inget pulver hemma för tillfället och släpptes därför efter förhör. Det enda som hände var att de beslagtog hans ganska dyra maskin. Och tror mig, jag vet några av de vanliga beståndsdelarna i de flesta ikton som cirkulerar ute på gatorna och särskilt på nätet. Det är inget man egentligen vill ha i sig... Känner en annan som gjort precis samma sak under en längre tid, han köper hem stora "pellets" med pulver, men till skillnad från den förstnämnda idioten så har han "rent" klonazepam i påsen så att säga

. Men han spär dock ut det ganska kraftigt och dessutom lite på måfå så jag är övertygad om att vissa av "batcharna" (som ni på FB ständigt nämner) inte innehåller ens 1/4 av vad man tror man betalar för...
Så nu har jag iaf varnat er, tkr dock det är konstigt att så många går omkring i sin lilla drömvärld och ibland blir bänga på ren placebo
Kan nästan svära på att en stor del i denna fanclub aldrig någonsin har fått ren apoteksvara, men ett vant öga och tillika smaksinne kan avgöra va som e riktigt o vad som e fejk. Har själv haft iktorivil utskrivet i många år så jag vet. Givetvis är det många i denna fanclub som oxå får/har fått det, men jag är som tidigare nämnts övertygad om att en stor del av er i denna fanclub aldrig smakat på den riktiga varan (iaf inte i rätt dos)... Kan iofs gå i god för pulvret, som e så rent det kan bli (antar jag iaf) då jag blir "skev/flöddrad" på en betydligt mindre pulver än motsvarande mängd i mosade "apoteksikto"... Och då behöver jag ändå mellan 10-15 tabletter för att öht känna ngt rus. Ångestdämpningen kmr givetvis i mindre doser.