2011-08-07, 23:36
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MassaGrejer
Är det äkta roche dem har verkligen? Klart att det en massa rochekopior. Ska inte vara negativ... Men jag är bara "lite" tveksam till FPs piller.
Står roche 2 på dom och många säger att dom är bra, iaf förra batchen. Jag ska smaka av dom om några dagar förhoppningsvis.
Citera
2011-08-08, 00:43
Medlem
Mr.Gracies avatar
Pojkar små, har ni inte vaknat upp ännu ?

Nyligen torskade en "avlägsen" bekant till mig då han hade en "stämpmaskin" inställd på just roche iktorivil. Tur i oturen (lr jag tkr iofs att han borde torska alternativt åka på ordentligt med stryk) hade han inget pulver hemma för tillfället och släpptes därför efter förhör. Det enda som hände var att de beslagtog hans ganska dyra maskin. Och tror mig, jag vet några av de vanliga beståndsdelarna i de flesta ikton som cirkulerar ute på gatorna och särskilt på nätet. Det är inget man egentligen vill ha i sig... Känner en annan som gjort precis samma sak under en längre tid, han köper hem stora "pellets" med pulver, men till skillnad från den förstnämnda idioten så har han "rent" klonazepam i påsen så att säga . Men han spär dock ut det ganska kraftigt och dessutom lite på måfå så jag är övertygad om att vissa av "batcharna" (som ni på FB ständigt nämner) inte innehåller ens 1/4 av vad man tror man betalar för...

Så nu har jag iaf varnat er, tkr dock det är konstigt att så många går omkring i sin lilla drömvärld och ibland blir bänga på ren placebo

Kan nästan svära på att en stor del i denna fanclub aldrig någonsin har fått ren apoteksvara, men ett vant öga och tillika smaksinne kan avgöra va som e riktigt o vad som e fejk. Har själv haft iktorivil utskrivet i många år så jag vet. Givetvis är det många i denna fanclub som oxå får/har fått det, men jag är som tidigare nämnts övertygad om att en stor del av er i denna fanclub aldrig smakat på den riktiga varan (iaf inte i rätt dos)... Kan iofs gå i god för pulvret, som e så rent det kan bli (antar jag iaf) då jag blir "skev/flöddrad" på en betydligt mindre pulver än motsvarande mängd i mosade "apoteksikto"... Och då behöver jag ändå mellan 10-15 tabletter för att öht känna ngt rus. Ångestdämpningen kmr givetvis i mindre doser.
Citera
2011-08-08, 02:41
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av athina02
Kan man lägga dem i kaffet? Intressant! Smälter de eller måste man krossa dem först?
Skrev det mest som skojj för dem smakar ungefär som suketter/sackarin man har i kaffet...inte riktigt lika söta dock (men godare ) så rekommenderar ej att verkligen söta kaffe så... Har dock testat det... tror dem smälte/löste sig halvbra av att bara röra om med sked men jag kommer fan inte ihåg riktigt. Annars kan man ju ha en i munnen medans man dricker kaffet, dem brukar ju smälta ganska långsamt roche2rna om man suger på dem. Föredrar dock mitt kaffe orört.
Citera
2011-08-08, 21:49
Medlem
AngelDusssts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Kan svara på det om ett par dagar. Någon som har testat FPs ikto som dom har inne just nu? Tyckte förra batchen var sådär alltså, var ju roche men antar att jag har sån jävla tolerans.

Jag tycker de var helt okej
Citera
2011-08-10, 00:23
Medlem
MassaGrejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Står roche 2 på dom och många säger att dom är bra, iaf förra batchen. Jag ska smaka av dom om några dagar förhoppningsvis.

Okej! Kan du skriva här eller pm om hur du tyckte de var? Skulle uppskattas.
Citera
2011-08-10, 00:37
Medlem
FPs nuvarande ikto känns inte alls som 2mg. HÖGST 1mg. Och väldigt varierande kvalitet. Nae, är man en iktotorsk som mig så finns det bättre ställen. FP håller riktigt dålig kvalitet på sina produkter. Kolla bara in stavarna. Nuff said
Citera
2011-08-10, 09:56
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MassaGrejer
Okej! Kan du skriva här eller pm om hur du tyckte de var? Skulle uppskattas.
Tog en nu och en 10a valium, tror det blir ett par till av varje. Men jag har som sagt sjuk diazepamtolerans och känner inte ett smack på 50mg svenska stess men idag slängde jag i mig 1500mg lyrica också. Får se om man lyckas bli lite flöddrad, kanske blir nån öl mot kvällen. Försöker bara hålla borta absen då jag trappar ut svenska stessen egentligen men man måste ju prova kvaliteten
Citera
2011-08-10, 11:53
Medlem
Stormorfars avatar
Sanslöst tryck i FPs grejerm det var sängen nästa Hade dock tagit 1500mg lyrica utan större tolernans men jävlavar vad muskeklavslappnande ikton är alltså, rent guld
Citera
2011-08-10, 22:53
Medlem
Inte-Igens avatar
Har kommit över några piller som ska vara ikto. Runda, vita, ovala. Kanske 5mm i diameter. inget tryck eller brytskåra. Testade röka en då fräs der och smaken blev väldigt stark. Någon som stött på dessa. Kan lägga upp bilder.
Citera
2011-08-10, 23:06
Medlem
PeterMangss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-Igen
Har kommit över några piller som ska vara ikto. Runda, vita, ovala. Kanske 5mm i diameter. inget tryck eller brytskåra. Testade röka en då fräs der och smaken blev väldigt stark. Någon som stött på dessa. Kan lägga upp bilder.
Har rökt massa ikto men aldrig vart med om att fräser när man röker, brukar röka med hasch blandat med ikto i bong utan tobak, provat med tobak också med och utan brass ingen fräs eller dålig smak då heller, är det en säker källa som säger att det är äkta? Jag är lite tveksam jag klonazepam är lätt den bästa pixen enligt mig! Joinar denna fanclub
Senast redigerad av PeterMangs 2011-08-10 kl. 23:08. Anledning: Glömde poängen
Citera
2011-08-10, 23:08
Medlem
Inte-Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterMangs
Har rökt massa ikto men aldrig vart med om att fräser när man röker, brukar röka med hasch blandat med ikto i bong utan tobak, provat med tobak också med och utan brass ingen fräs eller dålig smak då heller klonazepam är lätt den bästa pixen enligt mig! Joinar denna fanclub

Det var i ett meck. Aldrig vart med om dette heller. Nu kommer en bild, ber om ursäkt för kass kavlite.

http://imageshack.us/photo/my-images/827/denna.jpg/

Är detta ikto? Eller är det Etizolam?
Citera
2011-08-11, 15:18
Medlem
Vredesbyrds avatar
Tog 5st Roche 2or igår vid 00:30 ca, sov skönt inatt, men med den långa halveringstiden på dessa, skulle jag då potentiellt kunna boosta det rus jag knappt känner idag med t.ex en öl? Trots att tiden som gått är 15 timmar, så borde jag ju närma mig halveringstiden 18h och då vara nere på 5mg om 3 timmar, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in