2010-12-01, 18:08
Medlem
Kraxblots avatar
Ni ska vara glada alla ni som får de små havspärlorna lagligt utskrivna. Jag skulle behöva några stycken för att bli en normal person när jag står på scen. Jag är en blivande rockstjärna och behöver all hjälp jag kan få för att palla trycket som sångare i ett death metal band.

Är det här något jag kan ta upp med min psykiatriker? Jag tar gärna emot tips!
Citera
2010-12-01, 23:57
Medlem
spzms avatar
Fråga från en nybörjare:
Fick 3 st 2mg:are igår av en kompis, har aldrig testat ikto tidigare. Tog en igår och väntade utan att känna effekt, smulade ner 1mg och rökte i en spliff men jag tycker inte att jag kände så mycket. Kanske var CBt som gjorde att jag inte märkte av det?

Idag tog jag de resterande 3mg och kände mig lite smått avtrubbad och slö i huvudet, men inte mycket alls.

Min fråga är då: Borde jag tagit mer för att i alla fall få skaplig effekt? Tyckte jag läste någonstans att 1-2mg är en bra nybörjardos. Ingen tolerans alls för övrigt.
Citera
2010-12-02, 01:02
Medlem
spzms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spzm
Fråga från en nybörjare:
Fick 3 st 2mg:are igår av en kompis, har aldrig testat ikto tidigare. Tog en igår och väntade utan att känna effekt, smulade ner 1mg och rökte i en spliff men jag tycker inte att jag kände så mycket. Kanske var CBt som gjorde att jag inte märkte av det?

Idag tog jag de resterande 3mg och kände mig lite smått avtrubbad och slö i huvudet, men inte mycket alls.

Min fråga är då: Borde jag tagit mer för att i alla fall få skaplig effekt? Tyckte jag läste någonstans att 1-2mg är en bra nybörjardos. Ingen tolerans alls för övrigt.

Edit: haha okej, är väl rätt fuckad ändå har ju tydligen tagit alla tabletter, sammanlagt 6mg ikväll kom jag på nyss Men faktum kvarstår att jag inte känner någon nämnvärd effekt...
Citera
2010-12-02, 06:46
Medlem
Petruccianis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spzm
Edit: haha okej, är väl rätt fuckad ändå har ju tydligen tagit alla tabletter, sammanlagt 6mg ikväll kom jag på nyss Men faktum kvarstår att jag inte känner någon nämnvärd effekt...

Vad för effekt väntar du dig? var glad att du inte har en jäkla ångest då tydligen för då skulle du fått en finfin effekt, nämligen att den försvinner... annars så är det väl att man blir lugn, avslappnad och kanske sämre minne som är de andra mest radikala effekterna... du kommer inte se smältande väggar, få 24h minnesluckor och vakna blodig i badkaret med grannens hund som av några kartor zolpidem antagligen så det är bara att sluta vänta tyvärr.
Citera
2010-12-02, 06:48
Medlem
Petruccianis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraxblot
Ni ska vara glada alla ni som får de små havspärlorna lagligt utskrivna. Jag skulle behöva några stycken för att bli en normal person när jag står på scen. Jag är en blivande rockstjärna och behöver all hjälp jag kan få för att palla trycket som sångare i ett death metal band.

Är det här något jag kan ta upp med min psykiatriker? Jag tar gärna emot tips!

Ikto är inte metal. Testa whiskey om du nödvändigtvis ska ha något "piller" för scenskräck så är det betablockerare som gäller ofc.
Citera
2010-12-02, 11:34
Medlem
Reds avatar
Okey jag fick precis min leverans av Riotril på NP 100 st hu ska jag dosera? Brukar xanor men finns det någon skillnad? Det är Rivotril 2m i blister
Citera
2010-12-02, 14:05
Medlem
spzms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petrucciani
Vad för effekt väntar du dig? var glad att du inte har en jäkla ångest då tydligen för då skulle du fått en finfin effekt, nämligen att den försvinner... annars så är det väl att man blir lugn, avslappnad och kanske sämre minne som är de andra mest radikala effekterna... du kommer inte se smältande väggar, få 24h minnesluckor och vakna blodig i badkaret med grannens hund som av några kartor zolpidem antagligen så det är bara att sluta vänta tyvärr.
Kände mig fortfarande väldigt rastlös, och det botade inte min ångest särskilt mycket. Dock så lider jag väl inte av extrem ångest direkt.
Citera
2010-12-02, 16:40
Medlem
Angeliques avatar
Tänker passa på och utfärda en liten varning bara , det är väldigt många iktoscammers i farten nu!

Antar att de gör det för att ha råd att köpa julklappar till sina morföräldrar
Citera
2010-12-02, 17:45
Medlem
Reds avatar
Har har precis köpt Rivotril från NP och det är väll samma substans som i Iktorivil, men min stora fråga är hur lång tid tar det för dem att slå?
Citera
2010-12-03, 20:14
Medlem
Angeliques avatar
Den värsta biverkningen jag råkat ut för gällande ikto är den fruktansvärda andedräkten man får efter att ha slängt i sig ett gäng. Har inte ens upplevt något liknande på Imovane som också är kända för att vara riktiga glädjedödare i de sammanhangen.
Citera
2010-12-04, 12:56
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red
Okey jag fick precis min leverans av Riotril på NP 100 st hu ska jag dosera? Brukar xanor men finns det någon skillnad? Det är Rivotril 2m i blister

Kör med 2 mg +.
Citera
2010-12-05, 14:14
Medlem
Hejsoss avatar
I fredags så tog jag lite över 60 stycken iktorivil, tog på alla möjliga sätt, jagade drake, gjorde upp en lösning på det och drack, sublingoalt och snortade, efter 7 stycken så kommer jag inte ihåg ett skit och sedan dagen efter så får jag veta att jag är skyldig min kran 600 kr för jag hade tjatat till mig det kommer jag att få en nämnvärd AT på detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in