2011-06-13, 18:54
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2good2smoke
Alltså 3mg är ändå rätt mycket, drick inte på det i alla fall. Benzo första gången brukar alltid sluta illa så vänta dig inte något "paradis" rus. Du blir soft, ingen ångest osv men inte mycket mer. Så är det bara.

japp. sen är det också väldigt individuellt vilken benso som ger bäst effekt på en. ikto brukar sluta med att jag äter alldeles för mkt och får minnesluckor, och längden på dessa minnesluckor beroende på hur mkt ikto jag har att tillgå.

ikto är alltså inte min favorit.
Citera
2011-06-13, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen
japp. sen är det också väldigt individuellt vilken benso som ger bäst effekt på en. ikto brukar sluta med att jag äter alldeles för mkt och får minnesluckor, och längden på dessa minnesluckor beroende på hur mkt ikto jag har att tillgå.

ikto är alltså inte min favorit.

Jo precis, det är ju inte som xanor att man däckar och har minnesluckor på 4 timmar, ikto kan ju lätt hålla i sig en hel dag vilket gör allt rätt knasigt om man bor hemma hos familjen osv.
Citera
2011-06-13, 20:22
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Jo precis, det är ju inte som xanor att man däckar och har minnesluckor på 4 timmar, ikto kan ju lätt hålla i sig en hel dag vilket gör allt rätt knasigt om man bor hemma hos familjen osv.

ja. jag har en tvåveckors period för nåra år sen som är otroligt dimmig och jag minns tre-fyra fragment av den perioden. då hade jag köpt hem 50st ikto 2mg..

sen ska man inte äta benso om man har stort ansvar mot sin arbetsplats eller om man bor hemma.
det slutar alltid i katastrof.
ska man köra ett benso race eller ifall man köper hem en liten större mängd så ska man se till så att man kan räkna med att vara totalväck utan att det får stora konskevenser..

att köpa hem en 100 burk för man planerar att ta lite då och då... haha... har det nånsin funkat?
Citera
2011-06-13, 21:41
Medlem
popcorn.mannens avatar
Citat:
Alltså 3mg är ändå rätt mycket, drick inte på det i alla fall. Benzo första gången brukar alltid sluta illa så vänta dig inte något "paradis" rus. Du blir soft, ingen ångest osv men inte mycket mer. Så är det bara.

ok ok men vad tror du då? tror du att jag kommer få minnes lucka på det? är 193 cm och cäger 94 kg ungefär
Citera
2011-06-14, 10:34
Medlem
popcorn.mannens avatar
plus har ju en del pulver av en tablett som blivit krossad, hur ska jag göra med den då? ska jag krossa en halv tablett till så det blir 3 mg o skölja ner i vatten o hiva i mig? för o få ruset snabbt då alltså.
Citera
2011-06-14, 12:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av popcorn.mannen
plus har ju en del pulver av en tablett som blivit krossad, hur ska jag göra med den då? ska jag krossa en halv tablett till så det blir 3 mg o skölja ner i vatten o hiva i mig? för o få ruset snabbt då alltså.

Ja isåfall.
Citera
2011-06-14, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen

att köpa hem en 100 burk för man planerar att ta lite då och då... haha... har det nånsin funkat?

På senare dagar fungerar detta riktigt bra för mig faktiskt, men visst, Att börja att knarka på benzo har sina nackdelar och man får helt enkelt lära sig av sina misstag
Citera
2011-06-14, 16:11
Medlem
popcorn.mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BruchGarpen
Ja isåfall.
aah men vad bra! då kör jag på det!
men dock så tyckte jag det var lite konstigt för jag tog en halv tablett ungefär och fick ett litet soft rus 1 timme efter typ vart små väck i skallen o lite segare osv, sen gick jag ut ungefär 10-15 min efter ruset o ungefär efter 1 timme HÖGST till efter det hade kickat in var jag helt normal typ förutom bara tröttare, men "ruset" ska väl sitta i längre för det är så pass lång halveringstid osv?
Citera
2011-06-14, 16:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av popcorn.mannen
aah men vad bra! då kör jag på det!
men dock så tyckte jag det var lite konstigt för jag tog en halv tablett ungefär och fick ett litet soft rus 1 timme efter typ vart små väck i skallen o lite segare osv, sen gick jag ut ungefär 10-15 min efter ruset o ungefär efter 1 timme HÖGST till efter det hade kickat in var jag helt normal typ förutom bara tröttare, men "ruset" ska väl sitta i längre för det är så pass lång halveringstid osv?

Du får helt enkelt ta en högre dos om du vill uppleva det starkt men överdriv inte. Jag har inte läst hur mkt ikto du har tagit men 4mg kan du ta samtidigt.
Citera
2011-06-14, 18:10
Medlem
popcorn.mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BruchGarpen
Du får helt enkelt ta en högre dos om du vill uppleva det starkt men överdriv inte. Jag har inte läst hur mkt ikto du har tagit men 4mg kan du ta samtidigt.
jag tog 1 mg ungefär då det bara satt i 1 timme ungefär, men jag vill att ruset ska sitta i åtminstonde 2-4 timmar där omkring ju men jag krossar 1 tabblett o käkar 1 tablett hel då får jag en soft rus i början medans tabblett boostar på efter någon timma? funkar det så?
Citera
2011-06-14, 19:52
Medlem
popcorn.mannens avatar
nu är det gjort ändå! så jag uppdaterar o ser om det funkade o göra som ajg trodde att det boostar på senare osv
Citera
2011-06-14, 21:20
Medlem
popcorn.mannens avatar
nej svalde typ 1 och en halv tablett rökte en tredjedels tabblett och drack typ 1 och en halv tablet med vatten och tugga sönder en halv o svalde ner med vatten o sög på en liten bit under tungan, vart inte så mkt rus ändå, vart bara fett trött typ :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in