Citat:
Ursprungligen postat av troettajag
jag tycker mig få lite extra ångest "AT" dagen efter bruk av xanor, även om de bara handlar om 2-3mg.
kommer jag få samma problem med samma mängd av ikto? eller den dras mer ut och jag mräker inte av användandet? Jag använder oftast bara 1-2 ggr i veckan och då ganska små doser. men är överkänslig för AT.....
Varför vill jag alltid stoppa i mig benzo när mitt liv är på top? Har jag en dålig dag haaatar jag droger och väntar tills jag känner mig lycklig. för att då få känslan av att jag vill knarka igen
kommer jag få samma problem med samma mängd av ikto? eller den dras mer ut och jag mräker inte av användandet? Jag använder oftast bara 1-2 ggr i veckan och då ganska små doser. men är överkänslig för AT.....
Varför vill jag alltid stoppa i mig benzo när mitt liv är på top? Har jag en dålig dag haaatar jag droger och väntar tills jag känner mig lycklig. för att då få känslan av att jag vill knarka igen
Citat:
Ursprungligen postat av troettajag
jag ska förtydliga mig lite, 2-3 är inte EN och just vid användandet av 1 EN dag skulle inte göra att jag får någon AT, möjligvis mer ångest dagen efter. När mitt liv är på top mår jag inte toppen och bäst i hela världen. Utan jag mår som jag mår när jag mår bäst, och det förbättrar jag med lite benso. Men när jag mår jätte kass vill jag inte stoppa i mig dessa. Varför vet jag inte. Men det var ju inte heller de som var frågan.
Till frågan än en gång, är klonazepam mildare och mer utdragen än alprazolam?
Till frågan än en gång, är klonazepam mildare och mer utdragen än alprazolam?
Jag har ätit benzo i flera år, jag får ingen AT alls den första veckan jag är utan benzo. Xanor ger däremot värst AT av alla benzo's jag missbrukat. Och du säger att du inte tar det mycket alls. 2-3 mg skulle inte ge AT då. Kan inte svara på om Ikto är bättre för dig, vi alla gillar ju olika benzo's.
Om du är ute efter att bli väck, PM'a så ska jag säga vad du ska testa för något.(OBS) har inget att sälja!
Och lär dig skriva rätt innan du ska rätta folk här. Läs fetat!