2012-02-03, 19:59
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrazepam
Hur många ikto kan jag käka per dag för att det ska gå ur om 2 veckor?
Vad jag vet, eller sett skrivits här i alla fall, är att de sstickor dem mäter med.....oftast i alla fall eller förut åtminstone kräver väldigt höga halter vad gäller ikto för att ge utslag...... Hur mycket fan vet jag.
men okej om du skrev 2stycknar......lär det lätt vara så att det inte ger utslag på test om dem nu inte uppdaterat ditto rejält.
Citera
2012-02-03, 20:23
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Är de så att Iktorivil är en väldigt individuell benso? Dvs, vissa får dålig effekt medan andra har den som favoritbenso. Jag har fått det intrycket i alla fall.
Har mestadels brukat ikto, kan visst säga att det är den benzo jag testat som man enklast missar att man faktiskt är påverkad.....inte vet hur mycket man behöver, vill ta mer i onödan (t.ex. om man vill dämpa ångest eller bara flumma på viss nivå för den delen också)..... Ofta har dem funkat jättebra för mig mot ångest men sån farslig ångest av någon rang har jag aldrig haft så ja, men nu föredrar jag nog lorazepam överlag vilken slår mer på huvudet också som man kanske brukar säga.
Använt "massa" lorazepam, dem vet jag enklare hur mycket jag behöver ta..

Men kan ju bara gissa att det kan ha o göra med att iktona är, dels såpass vanligt förekommande, och sen oftast är i så stark styrka som 2mg i små jävla tabletter ingen delar på (eller vem delar tabletter förresten ) så ........man tappar bara omdömmet och ja jag vet inte men det är ju inte precis så att ju högre dos benzo ju bättre anxiolytisk effekt alltid....utan det finns ju massa sneeffekter av det också aggression kanske den vanligaste ... Men denhära kreativiteten, eller viljan att göra massa saker, speciellt när ruset börjar gå ur lite, som jag upplever iaf, kan väl slå fel den också så istället för å slå sönder en tv så blir man nervös då man kanske inte lyckas få ut den viljan/önskan utan bara mest gör ingenting för man är lite dum i huvudet o svårt o komma ihåg allt vad man ska göra.
Citera
2012-02-03, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
Har mestadels brukat ikto, kan visst säga att det är den benzo jag testat som man enklast missar att man faktiskt är påverkad.....inte vet hur mycket man behöver, vill ta mer i onödan (t.ex. om man vill dämpa ångest eller bara flumma på viss nivå för den delen också)..... Ofta har dem funkat jättebra för mig mot ångest men sån farslig ångest av någon rang har jag aldrig haft så ja, men nu föredrar jag nog lorazepam överlag vilken slår mer på huvudet också som man kanske brukar säga.
Använt "massa" lorazepam, dem vet jag enklare hur mycket jag behöver ta..

Men kan ju bara gissa att det kan ha o göra med att iktona är, dels såpass vanligt förekommande, och sen oftast är i så stark styrka som 2mg i små jävla tabletter ingen delar på (eller vem delar tabletter förresten ) så ........man tappar bara omdömmet och ja jag vet inte men det är ju inte precis så att ju högre dos benzo ju bättre anxiolytisk effekt alltid....utan det finns ju massa sneeffekter av det också aggression kanske den vanligaste ... Men denhära kreativiteten, eller viljan att göra massa saker, speciellt när ruset börjar gå ur lite, som jag upplever iaf, kan väl slå fel den också så istället för å slå sönder en tv så blir man nervös då man kanske inte lyckas få ut den viljan/önskan utan bara mest gör ingenting för man är lite dum i huvudet o svårt o komma ihåg allt vad man ska göra.
Ah, efter den där beskrivningen så vet jag inte om jag ids fråga läkaren om jag får byta Xanor mot att prova på Iktorivil. Behåller nog mina Xanor, och köper Ikto svart då och då i stället.
Citera
2012-02-05, 16:37
Medlem
MassaGrejers avatar
Ikto är så jävla gött, räcker länge, blir billigare i längden om man köper lite större mängd direkt och man blir så lugn och avslappnad. Alla mina förra kranar hade bara x men nu har jag fått som fixar bra pris på ikto istället. Ville bara skriva att det är en underskattad benso bland många brukare.

Ursäkta för lite flummig text kanske. Ha det bra alla där ute!
Citera
2012-02-11, 09:37
Medlem
Om jag tog 2st 2 mg igår och somnade so en stock, så borde jag väl kunna ta 1 nu och känna av? Har ej käkat på typ 1 år.
Citera
2012-02-11, 09:42
Medlem
kravs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1987
Om jag tog 2st 2 mg igår och somnade so en stock, så borde jag väl kunna ta 1 nu och känna av? Har ej käkat på typ 1 år.

Antagligen. Bara ett sätt att få reda på det!
Citera
2012-02-11, 09:42
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1987
som jag skrivit i många trådar om benso, benso känns bara riktigt gott om du har ångest eller är rejält orolig över något... som rusmedel är de ju rätt kasst, isf att använda för att boosta på andra droger.
Citera
2012-02-11, 09:49
Medlem
Jo jag vet det är rätt så kasst annars, men ikto kan vara rätt nice ändå pga den muskelavslappnande effekten.
Citera
2012-02-13, 01:37
Medlem
smoketheherbs avatar
2mg x 3st alltså 6mg ( svenska ROCHE ) gör mig att må bra. Ikto har den här egenskapen att verkligen stänga av varenda tanke och bli mjuk som en överkokt potatis i soffan om jag fick välja en benso att ha på recept skulle de bli ikto till 100% har haft stess 10or i typ ett år skulle så jävla gärna vilja ha Ikto på recept...tänk o gå till apoteket och hämta ut en 100 burk bara så där! Älskar ikto man ska ta en lagom dos inte för lite och inte för mycket har inte så många kvar nu men men hoppas FP får in
Senast redigerad av smoketheherb 2012-02-13 kl. 01:48. Anledning: juistering
Citera
2012-02-14, 20:08
Medlem
Iktorivil2mgs avatar
Måste ansluta till denna klubb <3
Senast redigerad av Iktorivil2mg 2012-02-14 kl. 20:11. Anledning: felstav
Citera
2012-02-15, 16:38
Medlem
Tänkte ställa lite nybörjarfrågor till er belästa inom ämnet..

Om jag är helt novis på benzo förutom ett fåtal sobrilintag som bara fick mig att somna och få minneslucka, hur kommer jag då troligtvis i teorin reagera på 2mg Ikto som jag om inte farbror tullen haffar, får inom ett par dagar. Detta för mig till min andra fråga; hur skiljer sig det ruset från det man frå på tramadol? Kan inte få rus på detta längre, knappt ens vid dumdristiga mängder över 1,5g så jag undrar hur ikto skulle vara som substitut?
Citera
2012-02-15, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ragnar_
Tänkte ställa lite nybörjarfrågor till er belästa inom ämnet..

Om jag är helt novis på benzo förutom ett fåtal sobrilintag som bara fick mig att somna och få minneslucka, hur kommer jag då troligtvis i teorin reagera på 2mg Ikto som jag om inte farbror tullen haffar, får inom ett par dagar. Detta för mig till min andra fråga; hur skiljer sig det ruset från det man frå på tramadol? Kan inte få rus på detta längre, knappt ens vid dumdristiga mängder över 1,5g så jag undrar hur ikto skulle vara som substitut?

Man tror inte att man har ett rus utöver att man kan överskatta sitt balanssinne och må gott på ett naturligt sätt. Folk i närheten kan uppleva att man blivit lite slö. Den enda bensodiazepinen jag fått ett märkbart skönt rus på hittills var xanor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in