Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Är de så att Iktorivil är en väldigt individuell benso? Dvs, vissa får dålig effekt medan andra har den som favoritbenso. Jag har fått det intrycket i alla fall.
Har mestadels brukat ikto, kan visst säga att det är den benzo jag testat som man enklast missar att man faktiskt är påverkad.....inte vet hur mycket man behöver, vill ta mer i onödan (t.ex. om man vill dämpa ångest eller bara flumma på viss nivå för den delen också)..... Ofta har dem funkat jättebra för mig mot ångest men sån farslig ångest av någon rang har jag aldrig haft så ja, men nu föredrar jag nog lorazepam överlag vilken slår mer på huvudet också som man kanske brukar säga.
Använt "massa" lorazepam, dem vet jag enklare hur mycket jag behöver ta..
Men kan ju bara gissa att det kan ha o göra med att iktona är, dels såpass vanligt förekommande, och sen oftast är i så stark styrka som 2mg i små jävla tabletter ingen delar på (eller vem delar tabletter förresten

) så ........man tappar bara omdömmet och ja jag vet inte men det är ju inte precis så att ju högre dos benzo ju bättre anxiolytisk effekt alltid....utan det finns ju massa sneeffekter av det också aggression kanske den vanligaste ... Men denhära kreativiteten, eller viljan att göra massa saker, speciellt när ruset börjar gå ur lite, som jag upplever iaf, kan väl slå fel den också så istället för å slå sönder en tv så blir man nervös då man kanske inte lyckas få ut den viljan/önskan utan bara mest gör ingenting för man är lite dum i huvudet o svårt o komma ihåg allt vad man ska göra.