Tja, började med att en Polare sa att det grymt som fan o tänkte inte mer på det, orkade inte installera, men så drog jag över till polaren ett tag senare och såg det, det va alldeles underbart skönt, meny, ikoner, m.m Så testade installera det själv, men fan vad pill det va orkade inte med det riktigt, började redan vid installationen, gick inte att pationera en liten bit och fick använda en hel hårddisk ( Har 3).
Men så gick det igång te slut, fixade o donade, fick små problem här och där, Men körde det ett tag iaf, men var förbannad på att en hel hårddisk var tagen, så tänkte göra om det, men men! Då funkar det inte så tänkte drar full clean med återställnings skivorna o göra om, men ja gissa! Då funkar inte återställnings skivorna, så där sitter jag utan windows lr linux, yay! :/
Så Installerade Linux 1 gång till eftersom det va enda OS'et jag hade på skiva, windows kom med burken utan skivan, man fick göra återställnings skivor sj direkt efter man startat den första gången. Så nu sitter jag utan Windows och endast Linux och gillar det mer o mer

Förutom när jag vill lira Crysis eller något grafik tungt spel.