2009-01-04, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pothead_no1
okeey..1 vecka klarar jag nog iaf hehe :P

BleSs

där ljög jag hehe.. e skitsugen på att trippa nu... det har gått 4 dagar sen sist.. tror ni jag får nå effecter om jag tar ca: 35 mg snart?

BleSs
Citera
2009-01-04, 16:55
Bannlyst
Citat:
där ljög jag hehe.. e skitsugen på att trippa nu... det har gått 4 dagar sen sist.. tror ni jag får nå effecter om jag tar ca: 35 mg snart?

BleSs

Mina erfarenheter (detta gäller svamp, men är ju i stort sett samma sak) säger att det kan fungera, eftersom det är lite starkare dos än tidigare och det åtmisntonde har gått 4 dagar.

Jag har en gång trippat på svamp två dagar i rad (första dagen 2.5g, andra dagen 5g) och trots att jag dubblade dosen dag 2 så kände jag betydligt mindre, mest mindfucks men hade endå riktigt roligt. Men om du i alla fall väntat 4 dagar så bör det hända lite mer än vad det blev för mig, dock är det att rekommendera att vänta en vecka minst.
Citera
2009-01-04, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anbow
Mina erfarenheter (detta gäller svamp, men är ju i stort sett samma sak) säger att det kan fungera, eftersom det är lite starkare dos än tidigare och det åtmisntonde har gått 4 dagar.

Jag har en gång trippat på svamp två dagar i rad (första dagen 2.5g, andra dagen 5g) och trots att jag dubblade dosen dag 2 så kände jag betydligt mindre, mest mindfucks men hade endå riktigt roligt. Men om du i alla fall väntat 4 dagar så bör det hända lite mer än vad det blev för mig, dock är det att rekommendera att vänta en vecka minst.

hehe okeey tack för svaret.. jag överväger att ta min 35.mg inom 30 minuter..
BleSs
Citera
2009-01-04, 17:42
Medlem
Citat:
hehe okeey tack för svaret.. jag överväger att ta min 35.mg inom 30 minuter..
BleSs

har nu gått 30 minuter sen jag tog dosen.. mitt tak har blivit rött som blod och kvistarna i furun flyttar sig... lite små veck i huvet... men inget mera.. :P

hehe rätt mysigt rus iaf hehe :P
Citera
2009-01-04, 18:13
Medlem
Citat:
har nu gått 30 minuter sen jag tog dosen.. mitt tak har blivit rött som blod och kvistarna i furun flyttar sig... lite små veck i huvet... men inget mera.. :P

hehe rätt mysigt rus iaf hehe :P

nu har det gått betyldligt längre tid tror jag hehe och nu e jag helt veck haha
Citera
2009-01-04, 20:43
Medlem
Incabuloss avatar
Citat:
nu har det gått betyldligt längre tid tror jag hehe och nu e jag helt veck haha

hahaha, alltid lika kul att läsa dina inlägg, du är ju helt sjuk du
Citera
2009-01-04, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incabulos
hahaha, alltid lika kul att läsa dina inlägg, du är ju helt sjuk du

muhahaha jag e känd för det hehe

(börjar landa nu) :P

BleSs
Citera
2009-01-04, 21:46
Medlem
Enzymers avatar
Citat:
muhahaha jag e känd för det hehe

(börjar landa nu) :P

BleSs

akta dig för att trippa för ofta. kroppen måste fylla på sina signalsubstans-depåer. kolla upp Serotonin syndrome

http://en.wikipedia.org/wiki/Serotonin_syndrome
Citera
2009-01-04, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enzymer
akta dig för att trippa för ofta. kroppen måste fylla på sina signalsubstans-depåer. kolla upp Serotonin syndrome

http://en.wikipedia.org/wiki/Serotonin_syndrome

Tack för tipset.. dock e jag inte så bra på Medecinsk engelska... men vad e tecken på att man fått Serotonin syndrome? för jag tar mephedrone kasnke 3-4 gånger i veckan 1 gram per gång.. och det sabbar väl nåt med serotin?

BleSs
Citera
2009-01-04, 23:33
Medlem
Enzymers avatar
Citat:
Tack för tipset.. dock e jag inte så bra på Medecinsk engelska... men vad e tecken på att man fått Serotonin syndrome? för jag tar mephedrone kasnke 3-4 gånger i veckan 1 gram per gång.. och det sabbar väl nåt med serotin?

BleSs

jag tycker absolut du bör ta det försiktigt.

detta står på svenska wiki

Symptom är främst muskelryckningar. Andra symptom är illamående och förhöjt blodtryck, förvirring. Ökad kroppstemperatur, hypomana symtom (lindrig mani), koordinationsstörningar, hyperreflexi (lättretliga reflexer), tremor (ofrivilliga rörelser vanligen i fingrar, händer, armar eller huvud), agitation. Syndromet kan i värsta fall leda till döden.
Citera
2009-01-04, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enzymer
jag tycker absolut du bör ta det försiktigt.

detta står på svenska wiki

Symptom är främst muskelryckningar. Andra symptom är illamående och förhöjt blodtryck, förvirring. Ökad kroppstemperatur, hypomana symtom (lindrig mani), koordinationsstörningar, hyperreflexi (lättretliga reflexer), tremor (ofrivilliga rörelser vanligen i fingrar, händer, armar eller huvud), agitation. Syndromet kan i värsta fall leda till döden.

mår lite illa nu bara efter trippen men det tror jag e normalt.. i vanliga fall har jag inga utav dessa syndrom..
men tack för info

BleSs
Citera
2009-01-05, 00:43
Medlem
Narviks avatar
Citat:
mår lite illa nu bara efter trippen men det tror jag e normalt.. i vanliga fall har jag inga utav dessa syndrom..
men tack för info

BleSs
Jag tror risken är väldigt liten att du får det syndromet av lite 4-ho-met, så trippa på du. Om du samtidigt som du trippar bestämmer dig för att poppa 3 st E så bör du nog akta dig dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in