2010-12-20, 15:42
Medlem
scroshs avatar
Fick hem mitt från Prisman, de var några dagar snabbare än förra gången(beställde i måndags).

För er som ska beställa och undrar hur det ser har jag laddat upp en bild!

God jul!

Edit: Glömde mängden Det här ska alltså vara 100 mg.
Senast redigerad av scrosh 2010-12-20 kl. 15:43. Anledning: La till mängd
Citera
2010-12-20, 17:01
Medlem
Köttbullar borde bli ny standard som storleksreferens när man tar bilder.
Citera
2010-12-20, 17:13
Medlem
scroshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantrumTabulev
Köttbullar borde bli ny standard som storleksreferens när man tar bilder.

De är rullade och stekta för julafton, så försökte bara sprida lite julglädje!
Citera
2010-12-20, 18:21
Medlem
kaprismuffs avatar
Någon som vill PMa en grön sida?
Citera
2010-12-21, 08:23
Medlem
ingen som kört mao hämmare med 4-ho-met?
Citera
2010-12-21, 18:43
Medlem
GAY-possiblys avatar
Aldrig trippat förrut. Har testat CS ett par gånger. Hade tänkt köra 4-ho-met imorgon, någon som kan rekommendera mig en nybörjardos? Jag är helt jävla färsk, dock tar jag mig bara friheten att testa droger ytterst sällan, så vill gärna ha en "optimal" dos (enligt nybörjarmått mätta såklart).

Tack på förhand!
Citera
2010-12-21, 18:49
Medlem
slutatacks avatar
Citat:
Aldrig trippat förrut. Har testat CS ett par gånger. Hade tänkt köra 4-ho-met imorgon, någon som kan rekommendera mig en nybörjardos? Jag är helt jävla färsk, dock tar jag mig bara friheten att testa droger ytterst sällan, så vill gärna ha en "optimal" dos (enligt nybörjarmått mätta såklart).

Jag tog 30-40 mg första gången (ögonmåttade), hade bara rökt hasch innan dess. Jag tycker du ska ta lite mindre, ca 20-25 mg. Tänk även på att trippa utan att behöva noja att nån oönskad ska hitta dig osv och ha någon att prata med. Det var det enda som förstörde för mig.
Senast redigerad av slutatack 2010-12-21 kl. 18:57.
Citera
2010-12-21, 19:23
Medlem
scroshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GAY-possibly

Tack på förhand!
Läs här
Citera
2010-12-21, 19:40
Medlem
GAY-possiblys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slutatack
Jag tog 30-40 mg första gången (ögonmåttade), hade bara rökt hasch innan dess. Jag tycker du ska ta lite mindre, ca 20-25 mg. Tänk även på att trippa utan att behöva noja att nån oönskad ska hitta dig osv och ha någon att prata med. Det var det enda som förstörde för mig.

Tacktack!
Citera
2010-12-22, 01:26
Medlem
Håller på att överväga Pros and Cons med att hometera på nyår, och nu är det så att det kommer finnas bastu tillgängligt.

Har någon testat? Med tanke på att man småfryser lite på homet kanske det är dundermysigt, men å andra sidan är man ju trippad, det kanske blir för mycket värme...

Erfarenheter, tankar, åsikter någon?
Citera
2010-12-22, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedInSpace
Håller på att överväga Pros and Cons med att hometera på nyår, och nu är det så att det kommer finnas bastu tillgängligt.

Har någon testat? Med tanke på att man småfryser lite på homet kanske det är dundermysigt, men å andra sidan är man ju trippad, det kanske blir för mycket värme...

Tror att du sade det själv, bastu låter som att det blir mycket.
Jag kan själv känna hur jag blir obehagligt varm under homet, vilket är ganska jobbigt.
Mestadels fryser jag väl dock..

Men varför inte testa? Det går ju att lämna bastun.
Citera
2010-12-22, 02:47
Medlem
Sjograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedInSpace

Jag kan tänka mig att en bastu kan kännas lite klaustrofobisk... Personligen föredrar jag att vara ute, eller i stora rum, och jag antar att det inte är någon gigantisk bastu vi snackar om här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in