2010-09-04, 21:28
Medlem
Kartoffelkopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackgirl
Hur fungerar det om man röker weed 10-20 min innan 4-ho-met börjar slå på? Påverkar det trippen negativt?

Något i mitt bakhuvud säger att trippen blir svagare då, men jag är osäker. Det hjälper iaf mot illamåendet att röka innan det slår.

Svagare har jag inte upplevt att det blir om jag röker innan jag tar svamp. Har inte testat 4-ho-met men det bör ju knappast vara någon skillnad. Däremot blir man ju mindre klar i skallen vilket jag tycker är negativt. Dessutom har jag lättare för att nojja om jag rökt cannabis, spara det till afterglowen istället tycker jag.
Citera
2010-09-04, 22:23
Medlem
Skulle tippa på en 100mg.
Citera
2010-09-04, 22:48
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2good2smoke
Skulle tippa på en 100mg.

Dubbelt är en dos jag kört på själv rätt många gånger, och den verkar stämma även om det som alltid blir bäst om man väntar ett tag till.
Citera
2010-09-05, 01:47
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luckylefty
yo, tog en dos för 24h sedan på ca 50mg och hade det trevligt. Om jag nu vill trippa idag igen, hur mkt behöver jag öka på dosen med med tanke på toleransen? Dubbelt, tredubbelt? Fyrdubbelt!?
Eftersom du inte verkar bry dig om det faktum att det är slöseri med droger att trippa igen så tätt inpå, så vill jag även påpeka det faktum att ditt psyke kan behöva vila ut mellan omgångarna. Jag är medveten om att det här inte är svaret du söker men vänta en vecka innan du trippar igen - för din egen skull.
Citera
2010-09-05, 11:13
Medlem
fskers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luckylefty
yo, tog en dos för 24h sedan på ca 50mg och hade det trevligt. Om jag nu vill trippa idag igen, hur mkt behöver jag öka på dosen med med tanke på toleransen? Dubbelt, tredubbelt? Fyrdubbelt!?

Ungefär tredubbelt. Det ska gå bra ska du se! När jag var nere på öland roots och krängde dehär så va de några killar som trippade 3 dagar i sträck! Dock hade dom inte lika starka effekter dag 3.

Men det är bara att känna sig fram! Börja lågt och gå uppåt bla bla bla!
Citera
2010-09-05, 16:32
Medlem
Jag och två kompisar tog 30mg var igår. Det blev livat kan jag säga .

Min höjdpunkt var när solen började gå ner bakom träden, så att det sken in ett mönster genom fönstret. På väggen kunde man då se "stumfilm". Jag låg ett bra tag, tyst och såg en flicka stå på en stor blomsteräng och dansa. Det var bland det finaste jag sett

Kommer att öka dosen nästa gång, och ha med en sitter.
Vill inte sitta och bli uppjagad och störd när jag trippar och vill ha det tyst ibland
Citera
2010-09-06, 16:29
Medlem
kaffis avatar
Orkar inte läsa igenom hela tråden eftersom det är rätt mycket. Jag tänkte bara kolla om det här visar på urinprov. Kan det finnas något i det som gör att det slår på andra droger? Eller kan jag lämna ett rent prov efter att jag tagit det ? Tacksam för svar.
Citera
2010-09-06, 16:49
Medlem
Kartoffelkopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffi
Orkar inte läsa igenom hela tråden eftersom det är rätt mycket. Jag tänkte bara kolla om det här visar på urinprov. Kan det finnas något i det som gör att det slår på andra droger? Eller kan jag lämna ett rent prov efter att jag tagit det ? Tacksam för svar.

Det är ingen fara.
Citera
2010-09-07, 00:09
Medlem
Gamble33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latsomfan
Skulle också gärna ta emot tips på hur folk utan våg doserar.
Dela i högar är det enda vettiga, lite risk men jag brukar alltid låta alla andra välja sin egen hög så tar jag den som blir över. Till exempel 100mg ni vill ha 25mg dela upp i fyra högar.
Citera
2010-09-07, 00:12
Medlem
Gamble33s avatar
Hur mycket varierar leveranstiderna från prisman, är det oftast som dom säger 3-5 dagar banköverföring plus 2-3 dagar leverans inom Sverige alltså 3-5+2-3=5-8 dagar?

Banker gör inte överföringar på helger har jag för mig, gör posten det?
Citera
2010-09-07, 00:33
Medlem
Tomatpures avatar
Är 4-HO-MET fortfarande lagligt och kan paketet bli konfiskerat i tullen?
Citera
2010-09-07, 01:35
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure
Är 4-HO-MET fortfarande lagligt och kan paketet bli konfiskerat i tullen?
Fortfarande lagligt, så det ska inte bli taget i tullen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in