2011-03-28, 15:32
Medlem
Komyteas avatar
Hej!
Försöker betala till prism men får något felmeddelande, har laddat upp en bild här, så ni som gjort det förut kanske kan säga vad jag gör för fel?

Edit; löste det!

Om ni fick välja, nasalt eller oralt för en jungfrutripp?
Senast redigerad av Komytea 2011-03-28 kl. 15:41.
Citera
2011-03-28, 15:36
Medlem
Asgarvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Komytea
Hej!
Försöker betala till prism men får något felmeddelande, har laddat upp en bild här, så ni som gjort det förut kanske kan säga vad jag gör för fel?

http://data.fuskbugg.se/skalman02/4d...4161f_bank.png

EDIT: Så här kör jag med Swedbank:

Kod:
BIC/Nationellt ID	  
BARCGB22

Bank	                  
BARCLAYS BANK PLC

Adress	          
1, CHURCHILL PLACE

Land	                  
STORBRITANNIEN

IBAN	                  
GB97 BARC 2026 7463 3441 85

Mottagarens namn 
ONE-TO-ONE LTD

Adress	          
BARCLAYS BANK PLC, P.O. BOX 9   
BARCLAYS HOUSE, VICTORIA STREET
IM99 1AJ, BRITISH ISLES

Mottagarens ID	  
PRISMATIC RESEARCH
Senast redigerad av Asgarvar 2011-03-28 kl. 15:40.
Citera
2011-03-28, 15:42
Medlem
Komyteas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asgarvar
EDIT: Så här kör jag med Swedbank:

Kod:
BIC/Nationellt ID	  
BARCGB22

Bank	                  
BARCLAYS BANK PLC

Adress	          
1, CHURCHILL PLACE

Land	                  
STORBRITANNIEN

IBAN	                  
GB97 BARC 2026 7463 3441 85

Mottagarens namn 
ONE-TO-ONE LTD

Adress	          
BARCLAYS BANK PLC, P.O. BOX 9   
BARCLAYS HOUSE, VICTORIA STREET
IM99 1AJ, BRITISH ISLES

Mottagarens ID	  
PRISMATIC RESEARCH

Okej, jag följde denna guide som någon skrev tidigare i tråden http://img121.imageshack.us/i/69149120.png/
Hoppas den stämmer...
Citera
2011-03-28, 15:43
Medlem
martiness avatar
Citat:
Hej!

Edit; löste det!

Om ni fick välja, nasalt eller oralt för en jungfrutripp?

Detta har jag skrivit in och det har funkat varje gång

http://piclair.com/fjxc9
Citera
2011-03-28, 15:44
Medlem
Asgarvars avatar
Citat:
Okej, jag följde denna guide som någon skrev tidigare i tråden http://img121.imageshack.us/i/69149120.png/
Hoppas den stämmer...

Jag hoppas det jag alltid kört med stämmer ;o För tydligen stämmer det inte, för jag har inte fått confirmed på 28 dagar nu. Men enligt deras FAQ so får en order statusen CANCELED om den inte betalas inom två veckor. Min är fortfarande PENDING... Men Swedbank har inte klagat. Hmm... Nu blev jag orolig.
Citera
2011-03-28, 15:57
Medlem
wotoos avatar
ASSÅ!..

Jag: Jag känner att du känner att.. eller nae men asså det känns som om att nåt blir fel på nåt sätt, och jag känner att du känner det med!

Han: Mjo javet, asså jag känner att det är nåt som är asså.. asså. ja du förstår!

Jag: jaa! precis så känner jag att du känner att vi känner med! asså detta är skumt!

Han: men vad är "skumt" vad är innebörden skumt?

Jag: vad är "vad" ? är? "är är "är" ? asså ja du fattar!

Han: HAHAHA JAA! men asså vad är asså? varför säger vi "asså", nae fyfan detta känns som om typ.. eller nae asså vafaaan!

Jag: mm... vi drar o kollar oss i spegeln igen
Senast redigerad av wotoo 2011-03-28 kl. 15:59.
Citera
2011-03-28, 16:06
Medlem
Komyteas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martines
Detta har jag skrivit in och det har funkat varje gång

http://piclair.com/fjxc9

Hmm, den där adressen stämmer inte med mejlet jag fick av dem, inte helt och hållet i alla fall, fick detta som adress
One-To-One LTD
The Belize Bank Limited
60 Market Square PO Box 364
Belize City, Belize

dom kanske har flera konton?
Senast redigerad av Komytea 2011-03-28 kl. 16:08.
Citera
2011-03-28, 17:41
Medlem
wotoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Någon som tagit 4-ho-met och trippat på natten? Isåfall hur blir det sen nästa dag kan man sova?

intog klockan 00:15, somnade runt 07:00 tiden efter ett antal spliffs!
Citera
2011-03-28, 18:20
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angelique
Jag har ont i alla tänderna i överkäken, men jag kan ha varit och petat pulver i dem, minns inte så noga.
Tog nånting 65mg, då fick jag enorm tandvärk sen huvudvärk... I alla fall kom jag aldrig iväg riktigt så att säga. Kommer bara ihåg att förutom att ödsla tid på att tänka om mina tänder skulle lossna, så såg jag väl en hel del estetiskt vackra saker och skumma/roliga tankar...men de var mest till och från, flöt aldrig iväg utan hållde mig mer nere på jorden i tankarna om att överleva det hela (vilket jag gjorde).

Om inget annat kan det berott för mig i alla fall, på att jag tog det för närma tidigare intag 4-ho-met...... En drös personer som brukat 4-ho-met lite ofta verkar ha upplevt liknande saker med tand-/huvud-/muskelvärk. Vet inte hur andra droger kan påverka på samma sätt.

Detdär med pulver i tänderna. På den tiden drack jag det med vatten, det kommer jag i alla fall aldrig göra igen, risk att det "fastnar" i munnen/halsen med lite större mängder känns hög - leder lätt till spykaskader.
Citera
2011-03-29, 12:20
Medlem
Witchhunters avatar
Wow! Bestämde mig för att göra slut på den mängd 4-HO-MET jag hade kvar och lyckades få mina första riktiga CEV:s, level 4 skulle jag tippa på. Ett återkommande tema var Jorden, eller åtminstone en planet som liknade Jorden, omringad av obeskrivliga varelser som vred sig runt planeten. Kändes som att jag hade uppnått nirvana och kunde high-fiva Buddha senare. Musik gör verkligen all skillnad i världen.
Citera
2011-03-29, 12:26
Medlem
complexs avatar
Ang diskussionen några trådar upp jag körde - via swedbank - som Komytea och fick idag (betalade igår) ändrat från pending till confirmed.

Mvh
Citera
2011-03-29, 13:36
Medlem
För ett tag sedan så sneade jag riktigt rejält på 4-ho-met, jag har aldrig gjort det innan så jag är lite nyfiken på vad som egentligen hände..

Jag hade bestämt mig för att trippa på mitt rum (när pappa låg och sov där uppe, har gjort det tidigare och var inte alls nojig över att han skulle komma på mig, tänkte dessutom inte trippa speciellt hårt vilket jag inte heller gjorde) och tog ca 65-80mg 4-ho-met i ett glas vatten, effekterna kom krypandes som vanligt och efter 1 timme så var jag trippad (Level 3 tripp ungefär, inte sådär hår-resande intensivt i varje fall) och låg o lyssnade på musiken i sängen, trivdes, hade det smågott och satt o funderade på mitt liv & hur samhället faktiskt fungerar.

Under hela tiden sitter jag och liksom irriterade mig på samhället och funderar på mina egna brister.

Jag ligger och lyssnar på shpongle - i am you (har gjort den flertalet gånger, även trippad) och någon gång under låten är det som att jag får en hammare i huvudet, det bara smäller till, och jag mår så dåligt, jag mår så jävla dåligt. Jag stänger av låten och känner hur ångesten & allt därtill börjar dala, men efter att jag får fundera på vadfan som hände i ungefär 5 sekunder så känner jag hur det börjar komma igen, jag får panik, jag får ont i hela kroppen, jag försöker i panik byta miljö, går ut till köket där det är asvarmt och det känns som att jag ska brinna upp, jag springer ut och det känns som att jag ska frysa ihjäl, jag står mitt i dörren (mellan inne & ute) och känner att det är det enda stället jag inte håller på att dö på.

Jag står och velar såhär riktigt länge (med en otrolig ångest, rädsla & skräck).
Funderar på hur jag ska kunna avsluta mitt liv för att slippa denna plåga, är 1 mm från att väcka pappa och be han åka med mig till akuten..

Tillslut kommer jag ihåg "Du landar alltid, du dör aldrig" och bestämmer mig för att gå in på mitt rum och sätta mig i soffan och rida ut stormen..

Jag sitter där och får förklarat för mig själv hur jävla värdelös jag är som människa, de känns som att hela världen är emot mig och alla har alltid hatat mig, och att jag är 200% meningslös, har aldrig gjort någon något bra etc..

Har fortfarande panik, måste stänga av all el i rummet för att jag får fnatt på allting.

Lägger mig tillsluten i sängen och har ännu ett par timmar av helvete tills jag somnar.

Vaknar dagen efter av att jag har pissat ner mig etc. Är dock så jävla lycklig över att det är över.

Nu till min frågeställning ang. det hela:

Vad fan hände egentligen? Jag har aldrig sneat men vidare vad jag har läst så brukar folk känna hur det kommer krypandes och inte som jag (från små-eufori direkt till den värsta ångest jag nånsin känt på)

Och en level3 tripp är ju inte speciellt intensiv, denna var heller inte speciellt intensiv somsagt, hur kan man ens snea så hårt då?

Någon som har varit med om något liknande på lägre nivåer eller så?

Vet inte riktigt varför jag ställer frågorna men skönt att dela med sig o få höra vad andra tycker/tänker om det.

Är väldigt kass på att skriva & formulera mig för tillfället, sitter i skolan och är helt yrvaken (tog en powernap nyss) men är det något ni inte riktigt förstod så är det väl bara att fråga.

Kommer aldrig mer trippa med folk i närheten samt aldrig mer utan benso.
Senast redigerad av trigger99 2011-03-29 kl. 13:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in