För ett tag sedan så sneade jag riktigt rejält på 4-ho-met, jag har aldrig gjort det innan så jag är lite nyfiken på vad som egentligen hände..
Jag hade bestämt mig för att trippa på mitt rum (när pappa låg och sov där uppe, har gjort det tidigare och var inte alls nojig över att han skulle komma på mig, tänkte dessutom inte trippa speciellt hårt vilket jag inte heller gjorde) och tog ca 65-80mg 4-ho-met i ett glas vatten, effekterna kom krypandes som vanligt och efter 1 timme så var jag trippad (Level 3 tripp ungefär, inte sådär hår-resande intensivt i varje fall) och låg o lyssnade på musiken i sängen, trivdes, hade det smågott och satt o funderade på mitt liv & hur samhället faktiskt fungerar.
Under hela tiden sitter jag och liksom irriterade mig på samhället och funderar på mina egna brister.
Jag ligger och lyssnar på shpongle - i am you (har gjort den flertalet gånger, även trippad) och någon gång under låten är det som att jag får en hammare i huvudet, det bara smäller till, och jag mår så dåligt, jag mår så jävla dåligt. Jag stänger av låten och känner hur ångesten & allt därtill börjar dala, men efter att jag får fundera på vadfan som hände i ungefär 5 sekunder så känner jag hur det börjar komma igen, jag får panik, jag får ont i hela kroppen, jag försöker i panik byta miljö, går ut till köket där det är asvarmt och det känns som att jag ska brinna upp, jag springer ut och det känns som att jag ska frysa ihjäl, jag står mitt i dörren (mellan inne & ute) och känner att det är det enda stället jag inte håller på att dö på.
Jag står och velar såhär riktigt länge (med en
otrolig ångest, rädsla & skräck).
Funderar på hur jag ska kunna avsluta mitt liv för att slippa denna plåga, är 1 mm från att väcka pappa och be han åka med mig till akuten..
Tillslut kommer jag ihåg "Du landar alltid, du dör aldrig" och bestämmer mig för att gå in på mitt rum och sätta mig i soffan och rida ut stormen..
Jag sitter där och får förklarat för mig själv hur jävla värdelös jag är som människa, de känns som att hela världen är emot mig och alla har alltid hatat mig, och att jag är 200% meningslös, har aldrig gjort någon något bra etc..
Har fortfarande panik, måste stänga av all el i rummet för att jag får fnatt på allting.
Lägger mig tillsluten i sängen och har ännu ett par timmar av helvete tills jag somnar.
Vaknar dagen efter av att jag har pissat ner mig etc. Är dock så jävla lycklig över att det är över.
Nu till min frågeställning ang. det hela:
Vad fan hände egentligen? Jag har aldrig sneat men vidare vad jag har läst så brukar folk känna hur det kommer krypandes och inte som jag (från små-eufori direkt till den värsta ångest jag nånsin känt på)
Och en level3 tripp är ju inte speciellt intensiv, denna var heller inte speciellt intensiv somsagt, hur kan man ens snea så
hårt då?
Någon som har varit med om något liknande på lägre nivåer eller så?
Vet inte riktigt varför jag ställer frågorna men skönt att dela med sig o få höra vad andra tycker/tänker om det.
Är väldigt kass på att skriva & formulera mig för tillfället, sitter i skolan och är helt yrvaken (tog en powernap nyss) men är det något ni inte riktigt förstod så är det väl bara att fråga.
Kommer aldrig mer trippa med folk i närheten samt aldrig mer utan benso.