Citat:
Ursprungligen postat av _su
Nu när vi ändå var inne på lite av illamående osv på pulvret, tänkte på en halvrelaterad grej här, hur tycker ni det är att förtära mat under influensen av 4-ho-met? För mig är detta rena jävla bantningsmedlet :P Får alltid svälta för det är totalt tväräckligt att käka, måste vänta åtminstone 8-9 timmar efter intag då effekterna nästan laggt sig helt.
Om man har möjlighet att bruka cannabis kanske detta skulle hjälpa, garanterat någon som testat!? Eller finns det andra metoder förutom tvångsmatning?
Borde vara individuellt. Är själv ett matvrak nykter och jag har inga problem med att äta under rus på 4h, dock när jag tar någon centralstimulerande så får jag verkligen tvinga i mig mat efter 2 dagar.
Tycker dock inget smakar särskilt annorlunda på 4h konstigt nog, roligare att titta på godiset. För mig så är det bara känsel, hörsel och synen som blir skev. Lukt och smak är fortfarande samma.
Men ja, får du munchies som vanligt av CB så borde du få det om du röker under ett 4h rus också. Testa.