2010-03-18, 00:53
Medlem
Nu när vi ändå var inne på lite av illamående osv på pulvret, tänkte på en halvrelaterad grej här, hur tycker ni det är att förtära mat under influensen av 4-ho-met? För mig är detta rena jävla bantningsmedlet :P Får alltid svälta för det är totalt tväräckligt att käka, måste vänta åtminstone 8-9 timmar efter intag då effekterna nästan laggt sig helt.

Om man har möjlighet att bruka cannabis kanske detta skulle hjälpa, garanterat någon som testat!? Eller finns det andra metoder förutom tvångsmatning?
Citera
2010-03-18, 01:17
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _su
Nu när vi ändå var inne på lite av illamående osv på pulvret, tänkte på en halvrelaterad grej här, hur tycker ni det är att förtära mat under influensen av 4-ho-met? För mig är detta rena jävla bantningsmedlet :P Får alltid svälta för det är totalt tväräckligt att käka, måste vänta åtminstone 8-9 timmar efter intag då effekterna nästan laggt sig helt.

Om man har möjlighet att bruka cannabis kanske detta skulle hjälpa, garanterat någon som testat!? Eller finns det andra metoder förutom tvångsmatning?

Borde vara individuellt. Är själv ett matvrak nykter och jag har inga problem med att äta under rus på 4h, dock när jag tar någon centralstimulerande så får jag verkligen tvinga i mig mat efter 2 dagar.

Tycker dock inget smakar särskilt annorlunda på 4h konstigt nog, roligare att titta på godiset. För mig så är det bara känsel, hörsel och synen som blir skev. Lukt och smak är fortfarande samma.

Men ja, får du munchies som vanligt av CB så borde du få det om du röker under ett 4h rus också. Testa.
Citera
2010-03-18, 01:25
Medlem
Ja där ser man, det är väl individuellt som med det mesta då, för mig får smaken ofta en lite sur kemiskt underton, dock är det mest hur jag upplever att konsistensen förrändras något fruktansvärt vidrigt så sitter man där svinhungrig och slevat i sig en rejäl gaffel/sked/whatever och med en gång känner man "vad fan är detta för något egentligen, ska jag verkligen äta sådant här? "
Citera
2010-03-18, 01:30
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ja där ser man, det är väl individuellt som med det mesta då, för mig får smaken ofta en lite sur kemiskt underton, dock är det mest hur jag upplever att konsistensen förrändras något fruktansvärt vidrigt så sitter man där svinhungrig och slevat i sig en rejäl gaffel/sked/whatever och med en gång känner man "vad fan är detta för något egentligen, ska jag verkligen äta sådant här? "

Antar att du då kör oralt på fastande mage? Jag brukar käka middag som vanligt då det inte spelar någon roll vid nasalt intag. Enda jag ätit under ruset är en banan en gång och annars lösgodis och läsk.

Kan rekommendera nasalt, går igång på ett speciellt sätt och du behöver inte sitta hungrig.
Citera
2010-03-18, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuplie22
Antar att du då kör oralt på fastande mage? Jag brukar käka middag som vanligt då det inte spelar någon roll vid nasalt intag. Enda jag ätit under ruset är en banan en gång och annars lösgodis och läsk.

Kan rekommendera nasalt, går igång på ett speciellt sätt och du behöver inte sitta hungrig.

Det brukar intas oralt på fastande mage ja, dock ej senast då jag intog det kanske bara 1h efter jag ätit middag och jag kan inte påstå att jag märkte av att ruset blev svagare eller så, snarare att det kickade in ganska intensivt (lite obehagligt) kanske att det tog liiite längre att slå på.

Ja debuten var nasalt, och det drog igång så fruktansvärt snabbt och hårt att jag nästan fick lite panik hehe men visst är det lite speciellt. Får nog bli nasalt nästa gång någon gång i framtiden efter en stadig middag så kanske man inte blir så förstörd av svält som jag annars blir.
Citera
2010-03-18, 02:13
Medlem
Hyde_s avatar
Tycker också nasalt är klart bästa sättet att inta 4h på,är som en smäll i ansiktet skit nice hehe.
Citera
2010-03-18, 08:17
Medlem
Citat:

För mig har jag ett helvete att äta under ruset Men smaken är de inget fel på Det är bara svårigheterna med att tugga och svälja som är problemet, skulle kunna jämföra det med att försöka tugga/äta en hamburgare utan tänder. Känns ungefär så för mig :P
Men 8-9 timmar efter var väl lite mycket? xD
Brukar räcka me kanske 5 för mig :P (Då jag brukar va hemma och äter glupskt som in i h )
Citera
2010-03-18, 17:29
Medlem
Tja! Ska betala prisman nu, är det europabetalning eller utlandsbetalning?

Edit; Nevermind
Senast redigerad av SweCrime 2010-03-18 kl. 17:32.
Citera
2010-03-18, 17:31
Medlem
simonpimonpoos avatar
Jag brukar alltid köpa en jävla massa lösgodis till tripparna då detta blir gudomligt gott. Sedan så förlorar man sinnet för tid och därför känns det som att man sitter och tuggar på samma sega godbit i flera timmar.
Citera
2010-03-18, 17:50
Medlem
Så ser detta bra ut? Något ja ska ändra?
http://img28.imageshack.us/img28/103/kvitto.png
Gick ju inte att välja mottagaren betalar avgift för det va strul med valutan och skit

Citat:
Alternativet "Mottagaren betalar alla kostnader" är tyvärr inte möjligt för betalningar inom EU och EES i denna valuta.
Välj istället "Avsändaren betalar kostnaden i SEB".
Kontakta Telefonbanken om du har frågor (Fliken Kundservice - kontakta oss).

Edit; Fixade det, om man valde Europabetalning så fick man inte betala något avgift heller
Senast redigerad av SweCrime 2010-03-18 kl. 18:09.
Citera
2010-03-18, 18:47
Medlem
Hyde_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonpimonpoo
Jag brukar alltid köpa en jävla massa lösgodis till tripparna då detta blir gudomligt gott. Sedan så förlorar man sinnet för tid och därför känns det som att man sitter och tuggar på samma sega godbit i flera timmar.
Känner igen det där,fast med snus dock..kändes som att jag hade haft samma snus i 2 dygn typ
Förövrigt hoppas jag att PM får in nytt snart så man kan ta en tur i sitt inre
Citera
2010-03-18, 20:24
Medlem
Cadenzas avatar
Nån som har koll på hållbarhetstiden? Hjälper det om man lägger det i frysen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in