2010-03-17, 00:26
Medlem
fskers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enfo
En herrans massa ondig text

Du menar helt enkelt att man kan bomba de. Det fungerar med rullpapper, toapapper och till och med tyg i brist p annat.
Citera
2010-03-17, 00:29
Medlem
xid0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Vad hnder om man trippar 2 dagar efter varandra?

r vl hgst personligt men en gng frskte jag:
20mg frsta dagen, bra effekt, hrlig tripp dvs

30mg andra dagen, brjade se saker men var s slut i mitt huvudet s jag satt i sngen 4 timmar straight, sg p en punkt hela tiden, tnkte inget, bara helt borta, hade ngon kommit in hade jag knappt brytt mig. Inge obehagsknslor men kndes vldigt tomt.

@Enfo, bara ta toalettpapper, dela hlften (finns 2-3 lager p ett toapapper (iaf de jag kper)) och lgg in 4-ho-met och sedan svljer du med glas vatten/mjlk = klart
Citera
2010-03-17, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fsker
Du menar helt enkelt att man kan bomba de. Det fungerar med rullpapper, toapapper och till och med tyg i brist p annat.

Sorry fr den lnga texten
Men jag tyckte bara att det var en bra id och det med toapapper fungerar inte lika bra med den anledgningen jag behver xD att kunna transportera frn person till person utan att det lcker ut ngot.

Ville bara dela me mig av min lilla id, har haft jttestora problem med illamendet av 4-ho-met..
3 frsta gngerna var nasalt, alla 3 s gick jag in p toan och "spydde" (fick inte upp ngot men verbet och knslan var likadan). efter det s satte jag pulvretp handflatan och slickade upp det och s snabbt som mjligt sklja ner det med lsk.
Mdde illa i 10 minuter d jag stod precis utanfr toan och var nra p att spy dr igen.. tog djupa andetag fr att lugna ned knslan. Frsta gngen det gick ver utan att jag fick stlla mig ver toan igen

Men s hittade jag den hr lsningen och jag gillar den vldigt mycket
Om ngon annan har samma problem s r det vl en rtt bra id.. annars s sorry fr jag tog er tid
Bruka vl
Citera
2010-03-17, 08:49
Medlem
BillLees avatar
Citat:

Funkar bra, men toleransen r hg. Jag behver ta ca 2 ggr s mycket.
Citera
2010-03-17, 10:13
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Det r i min mening slseri med pulver, eftersom du fr ka dosen s pass mycket. Bttre att vnta ngon vecka emellan fr att nollstlla toleransen.
Citera
2010-03-17, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Det r i min mening slseri med pulver, eftersom du fr ka dosen s pass mycket. Bttre att vnta ngon vecka emellan fr att nollstlla toleransen.

Words from my mouth.

Tog i (Onsdags 1vecka sen) och sen p Lrdag och sen idag (Onsdag) fr ett par timmar sen.
Lrdagen var 3 dagar efter men nd vldigt trevlig.
Idag kndes det ungefr som om allt var ... Visuellt var det inte mycket alls... Men gldjen och sl-tnkandet fanns dr

Sjlv s vill jag se mycket och om det r det du vill ha s vnta Minst 1 vecka!
(Frlt om mitt skrivande e lite konstigt tog det fr 3 timmar sen)
Citera
2010-03-17, 13:37
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Words from my mouth.

Tog i (Onsdags 1vecka sen) och sen p Lrdag och sen idag (Onsdag) fr ett par timmar sen.
Lrdagen var 3 dagar efter men nd vldigt trevlig.
Idag kndes det ungefr som om allt var ... Visuellt var det inte mycket alls... Men gldjen och sl-tnkandet fanns dr

Sjlv s vill jag se mycket och om det r det du vill ha s vnta Minst 1 vecka!
(Frlt om mitt skrivande e lite konstigt tog det fr 3 timmar sen)
Hrligt, hoppas du fr en njutbar eftermiddag nu d!
Citera
2010-03-17, 13:48
Medlem
Hyde_s avatar
Citat:
Sorry fr den lnga texten
Men jag tyckte bara att det var en bra id och det med toapapper fungerar inte lika bra med den anledgningen jag behver xD att kunna transportera frn person till person utan att det lcker ut ngot.

Ville bara dela me mig av min lilla id, har haft jttestora problem med illamendet av 4-ho-met..
3 frsta gngerna var nasalt, alla 3 s gick jag in p toan och "spydde" (fick inte upp ngot men verbet och knslan var likadan). efter det s satte jag pulvretp handflatan och slickade upp det och s snabbt som mjligt sklja ner det med lsk.
Mdde illa i 10 minuter d jag stod precis utanfr toan och var nra p att spy dr igen.. tog djupa andetag fr att lugna ned knslan. Frsta gngen det gick ver utan att jag fick stlla mig ver toan igen

Men s hittade jag den hr lsningen och jag gillar den vldigt mycket
Om ngon annan har samma problem s r det vl en rtt bra id.. annars s sorry fr jag tog er tid
Bruka vl

Say what? varfr hllde du inte bara ner pulvret i glaset med lsken och shottade det?
Citera
2010-03-17, 13:54
Medlem
nuplie22s avatar
Har man svrt fr beska smaker s bombar man det med toapapper/rizzla, varfr dricka/snorta det om ni mr skit efter? Dock inte fattat vad som r s farligt med att snorta, man svljer "hrt" en gng s r det borta.
Citera
2010-03-17, 13:56
Medlem
SpeedyWeedys avatar
Det r ju lttast att bara blanda ut det med litte lsk eller saft eller vad som helst som e drickbart. Man behver ju s lite 4-ho-met s det smakar inte nnting. :=
Citera
2010-03-17, 14:00
Medlem
StorSnokens avatar
Vart kan man kpa detta inrikes nu? Riktigt sugen p tripp denna helgen med grna pm
Citera
2010-03-17, 14:23
Medlem
Hyde_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedyWeedy
Det r ju lttast att bara blanda ut det med litte lsk eller saft eller vad som helst som e drickbart. Man behver ju s lite 4-ho-met s det smakar inte nnting. :=
Precis,nr jag gjort p detta stt har det smakat lite beskt i typ 2 sekunder sen varit helt borta s frstr inte vad det klagas s om,visst det r ju inte gott men kom igen s farligt r det fan inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in