2009-11-01, 18:17
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cathariasis
Grvande journalistik a'la flashback.

Jo, jag blev lite sugen dr. Det verkar ju onekligen vara en jkligt intressant substans. (Plus att de dr toppisarna jag skulle kpa tog slut :P)

Jag sg att du skrev det hromdagen s jag blev lite frvnad ver att se dig hr nu.

Jag tycker inte att pulvermannen verkar lika serisa som prisman men sistnmnda har ju inte haft ngot 4-HO-MET p en mnad.

Nr jag nd har dig p trden, menar du att du tycker att 4-HO-MET verkar mer intressant n de andra lagliga hallucinogener som sljs fr tillfllet?
Senast redigerad av Sandoz 2009-11-01 kl. 18:20.
Citera
2009-11-01, 18:29
Medlem
Cathariasiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Jag sg att du skrev det hromdagen s jag blev lite frvnad ver att se dig hr nu.

Jag tycker inte att pulvermannen verkar lika serisa som prisman men sistnmnda har ju inte haft ngot 4-HO-MET p en mnad.

Nr jag nd har dig p trden, menar du att du tycker att 4-HO-MET verkar mer intressant n de andra lagliga hallucinogener som sljs fr tillfllet?

5-meo-mipt verkar ocks rtt givande, men i vrigt har jag nufrtiden rtt dlig koll p tillgngligheten. Har haft fullt upp i livet, s trippandet fick tyvrr ta ett steg t sidan i ngot r. :/

Du fr grna fylla i om du vet ngon annan substans man borde kolla upp.
Citera
2009-11-01, 18:41
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
5-meo-mipt verkar ocks rtt givande, men i vrigt har jag nufrtiden rtt dlig koll p tillgngligheten. Har haft fullt upp i livet, s trippandet fick tyvrr ta ett steg t sidan i ngot r. :/

Du fr grna fylla i om du vet ngon annan substans man borde kolla upp.

Jo, jag r sjlv vldigt frtjust i moxy. Mnga tycker att det r en ytlig substans men det r helt obegripligt fr mig. Det mnet har tagit mig lngre bort n 5-MeO-DMT. I lgre doser r det dessutom utmrkt i sociala sammanhang eller som afrodisiakum.

Annars tycker jag att den verlgset mest spnnande substansen p den lagliga marknaden r DPT. Det kan vara vrt att kolla upp.
Citera
2009-11-01, 18:50
Medlem
Cathariasiss avatar
Citat:
Jo, jag r sjlv vldigt frtjust i moxy. Mnga tycker att det r en ytlig substans men det r helt obegripligt fr mig. Det mnet har tagit mig lngre bort n 5-MeO-DMT. I lgre doser r det dessutom utmrkt i sociala sammanhang eller som afrodisiakum.

Annars tycker jag att den verlgset mest spnnande substansen p den lagliga marknaden r DPT. Det kan vara vrt att kolla upp.

Moxy har jag verkligen inte koll p. Vad r den kemiska beteckningen?

DPT verkar onekligen spnnande, men r det verkligen fortfarande lagligt? Jag har aldrig jagat efter det eftersom jag har DMT inom rckhll. Kanske lite naivt att favorisera hyperspacekryddan p det sttet? Du fr grna PMa mig med en shop som tillhandahller substansen. Kanske blir till att trippa p det ocks nr jag nd hller p.

Om det r gott nog som sakrament t en kyrka r det gott nog t mig.
Citera
2009-11-01, 19:14
Medlem
Sandozs avatar
Moxy r allts 5-MeO-MiPT.

Jo, DPT har p ngot mrkligt stt klarat sig frn klassning under alla dessa r. Dessvrre r det bara LL som sljer det fr tillfllet eftersom ven det r slut i prismans lager, men ldret verkar ju faktiskt sktt sig bra det senaste ret. Naturensdroger har ju dessutom DiPT som ju r ett intressant, om n udda, mne.
Citera
2009-11-01, 19:19
Medlem
Cathariasiss avatar
Citat:
Moxy r allts 5-MeO-MiPT.

Jo, DPT har p ngot mrkligt stt klarat sig frn klassning under alla dessa r. Dessvrre r det bara LL som sljer det fr tillfllet eftersom ven det r slut i prismans lager, men ldret verkar ju faktiskt sktt sig bra det senaste ret. Naturensdroger har ju dessutom DiPT som ju r ett intressant, om n udda, mne.

Dude. Nu knner jag att jag inte hnger med i FB-skvallret hr. Sist jag var ordentligt aktiv hr och satte mig in i det som hnde vad DXM den mest populra RCn - soon to be classified, LL hade hngt sig i hktet och folk varnade varandra fr Bromo Dragonfly.

Gr Lderlasse igen som ngon sorts orolig ntlangande zombiegast som inte fr tervnda till graven innan han slt slut p sitt stash, eller vad r grejen?
Citera
2009-11-01, 19:52
Medlem
simonpimonpoos avatar
Tog 66mg hromdagen och jvlar vad jag trippade!

Det blev en helt ny vrld nr jag stngde gonen med komplicerade tredimensionella geometriska mnster osv, men ven nr gonen var ppna var vrlden helt sjuk.Vrlden andades in och ut och trden ute gungade fram och tillbaka, upp och ner.
Citera
2009-11-01, 20:44
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Dude. Nu knner jag att jag inte hnger med i FB-skvallret hr. Sist jag var ordentligt aktiv hr och satte mig in i det som hnde vad DXM den mest populra RCn - soon to be classified, LL hade hngt sig i hktet och folk varnade varandra fr Bromo Dragonfly.

Gr Lderlasse igen som ngon sorts orolig ntlangande zombiegast som inte fr tervnda till graven innan han slt slut p sitt stash, eller vad r grejen?

Nja, ND och CA frsvann ju i april 2007 men redan d bodde Lasse i Thailand vad jag vet. Han terkom hur som helst frra ret och ND nyppnades.

Han har ocks gjort sig knd i bredare lager sedan dess genom att sl sig samman med Original Gangsters grundare Denho Acar, de ppnade ntshoppen Original Pharma frra vintern. De slde dock inga droger utan det fretaget handlade vl mest om att Denho satt i nere i Marmaris och paketerade kdisar som han krngde till lnningar. Sedan blev deras mail hackade och en gigantisk hckeltrd skapades p FB, s de lade ner det projektet rtt snabbt.
Senast redigerad av Sandoz 2009-11-01 kl. 20:53.
Citera
2009-11-01, 20:44
Medlem
Ngon som vet ifall det slr bttre ifall man fastar? Jag har aldrig fastat nr jag tagit 4-ho-met. Inte fr att jag har ftt dlig effekt nn gng, men tnkte bara om det slr nnu bttre ifall jag fastar?
Citera
2009-11-01, 20:47
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezeriil
Ngon som vet ifall det slr bttre ifall man fastar? Jag har aldrig fastat nr jag tagit 4-ho-met. Inte fr att jag har ftt dlig effekt nn gng, men tnkte bara om det slr nnu bttre ifall jag fastar?
Ja jag vet att det slr bttre p tom mage n full mage. Prova sjlv att svlja 25 mg precis efter att du tit dig proppmtt. Sedan prova att svlja 25mg nr du inte tit p minst 6 timmar. Skillnaden r att det kickar igng MYCKET fortare p tom mage. Ju fortare det gr ut i blodet desto bttre blir effekten, "rushen" nr det slr igng. Man kanske inte r ute efter att en drog som metocin ska kicka igng fort, men det ger helt klart en mer vervldigande effekt p tom mage.
Citera
2009-11-01, 20:54
Medlem
WhiteSpeeds avatar
nedrkningen har brjar. ntligen. Om 5 dagar (allts p fredag) blir min debut p 4-ho-met. Har haft ngra halvbra tillfllen frut, men jag knde att jag skulle vnta tills den perfekta set & settingen. I ett fett hus (med alla mjliga moderna funktioner) helt utan ngra str-moment eller beskare tillsammans med minst en kompis som sllskap.

Har vntat lnge p att f prova nu, fljt skert de senaste 100 sidorna i den hr trden. S det ska bli med nje att f inblick om allt man lst och hrt kring 4-ho-met.
Citera
2009-11-01, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteSpeed
nedrkningen har brjar. ntligen. Om 5 dagar (allts p fredag) blir min debut p 4-ho-met. Har haft ngra halvbra tillfllen frut, men jag knde att jag skulle vnta tills den perfekta set & settingen. I ett fett hus (med alla mjliga moderna funktioner) helt utan ngra str-moment eller beskare tillsammans med minst en kompis som sllskap.

Har vntat lnge p att f prova nu, fljt skert de senaste 100 sidorna i den hr trden. S det ska bli med nje att f inblick om allt man lst och hrt kring 4-ho-met.

Lter som att det blir en trevlig fredag! Fr vl nska dig lycka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in