2010-01-12, 02:23
Medlem
TheSpacePopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingotera
Har hrt om en som upplevt en jobbig AT p detta. Vad jag lst hittills s verkar det inte vara ngon som upplevt ngon AT frutom lite nedstmdhet och huvudvrk.
Ngon som har ngra teorier eller har upplevt liknande?

Avtndning p hallucinogener? :S
Jag blir ltt lite deppig efter trippen, och jag antar att det r eftersom att kroppen gjort av med s mycket belningsmnen, men det kan ju knappast kallas fr en avtndning. Svrigheter att somna och att man blir deppig eller att man mr allmnt kasst (beror mycket p trippens karaktr) r ganska vanligt.
Citera
2010-01-12, 02:26
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Prisman har ju?

Hur r det med dom, skickar dom inrikes? Sett folk bli lite irriterade ver leveranstiderna medans ngra verkar f sitt ganska omgende.
Citera
2010-01-12, 02:50
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuplie22
Hur r det med dom, skickar dom inrikes? Sett folk bli lite irriterade ver leveranstiderna medans ngra verkar f sitt ganska omgende.

De skickar inrikes, och jag har inte haft ngra problem med leveranstiderna, dock svarar de sllan/aldrig p mail (tycker ocks det r lite surt att de har tagit bort paketpriserna)
Citera
2010-01-12, 14:18
Bannlyst
Prisman? Om ngon skulle kunna skicka ett meddelande med hemsidans namn s uppskattas det.

r sugen p mer 4-HO-MET efter att polaren introducerade mig.

Citera
2010-01-12, 14:28
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alternativmedicin
Prisman? Om ngon skulle kunna skicka ett meddelande med hemsidans namn s uppskattas det.

r sugen p mer 4-HO-MET efter att polaren introducerade mig.

Be polaren om hemsida eller leta lite till d.. Lite tid fr du lgga ner, annars kan det vl va.
Citera
2010-01-12, 14:59
Medlem
Mullemecks avatar
fick/fr mitt homet idag/imorn, har ven lite ver 10 svampar liggandes och brjade tnka p dehra med korstolerans,
borde det inte bli s att ifall jag petar typ 15 svampar och 10mg homet att jag fr en rtt lagom trip eller r det bara hometet som lr knnas?
Citera
2010-01-12, 15:21
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullemeck
fick/fr mitt homet idag/imorn, har ven lite ver 10 svampar liggandes och brjade tnka p dehra med korstolerans,
borde det inte bli s att ifall jag petar typ 15 svampar och 10mg homet att jag fr en rtt lagom trip eller r det bara hometet som lr knnas?
Korstolerans - ja.

Dock r det mjligt att det gr att kombinera dessa fr god effekt, men det r inget jag sjlv har erfarenhet av.
Citera
2010-01-12, 15:59
Medlem
Gagoffs avatar
Citat:

Den Mulle Meck jag vxte upp med p PC hade en bra fras fr det dr : "Det gr om man vill. Lt oss prva" :P
Du kan ju ta en liten dos av varje och se hur det gr
Citera
2010-01-12, 16:21
Medlem
BillLees avatar
Citat:

Jag tycker det vore vldigt lustigt om dessa tv saker inte fungerade bra tillsammans, men jag har ju faktiskt inte testat.
Citera
2010-01-12, 17:07
Medlem
Kan ngon grna swe..orm.se?
Citera
2010-01-12, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuplie22
De skickar inrikes. Dock kan det vara lite knligt att betala eftersom att dom har ett utrikes bankkonto. + att det tar 3 dagar lngre eftersom att pengarna skall verfras. Men jag postade hr hu man gr:
https://www.flashback.org/showpost....postcount=5967
Citera
2010-01-12, 20:19
Medlem
fskers avatar
Tnkte dra p fest och plocka med mig 4-ho-met .. De kommer va runt 200 pers och uv-mlningar osv. Tror ni de kommer g bra mntro? Har i vrigt bra kontroll p mig sjlv och har tagit syra en gng och svampat 5-6 ggr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in