2010-03-15, 19:28
Medlem
Asciis avatar
Är det någon skillnad kvalitétsmässigt på PM's och Prisman's?
Citera
2010-03-15, 19:46
Medlem
simonpimonpoos avatar
Jag tycker att det vita pulvret var lite mer potent, någon annan som känt likadant? Blev mycket mer illamående vid onset och det var mycket mer visuellt än likadana doser med det gråa.

Jag trippade vid stadshuset i Stockholm förra lördagen då det var kanonväder. Alla moln på himlen blev knallrosa och pulserade in och ut. Rekommenderar starkt att trippa utomhus!
Senast redigerad av simonpimonpoo 2010-03-15 kl. 19:49.
Citera
2010-03-15, 20:22
Bannlyst
Tycker jag knappt får nån effekt när jag har testat 4-ho-met, senaste gången bombade jag 80mg men blev bara lite mindfucked hade sköna rysningar och trött.
Citera
2010-03-15, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5-56
Tycker jag knappt får nån effekt när jag har testat 4-ho-met, senaste gången bombade jag 80mg men blev bara lite mindfucked hade sköna rysningar och trött.
Äter du några mediciner? Har du några psykiska sjukdomar du känner till? Åt du mycket/något speciellt nära inpå intag? Har du effekt av andra psykedeliska droger som svamp och LSD?
Citera
2010-03-15, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillLee
Vilka kombinationer har ni testat med 4homet, och fram för allt, vilka har fungerat bra?
1 lapp syra + 30mg homet var en FANTASTISK combo
Under peaken blev hela världen upplöst i fraktaler som smälte ner för väggarna!
Citera
2010-03-15, 21:32
Medlem
Hos prisman, ska man fylla i någon info på "Bank Account Info" ?
Alltså när man är inne på Account Maintenance.
Citera
2010-03-15, 21:46
Medlem
Hur är det med toleransen på 4-ho-meth? Har intagit cirka 30 mg titdigare idag och hade tänkt flumma vidare men måste jag dubbla dosen för att få effekt?
Citera
2010-03-15, 21:55
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcusbo
Hur är det med toleransen på 4-ho-meth? Har intagit cirka 30 mg titdigare idag och hade tänkt flumma vidare men måste jag dubbla dosen för att få effekt?
Det är totalt slöseri att försöka fylla på. Vänta en vecka innan nästa tripp, så slipper du toleransen.
Citera
2010-03-15, 21:55
Medlem
Snasis avatar
Citat:

Det kan nog bli ganska svårt att få någon effekt över huvud taget så tätt inpå. Men du kan ju försöka.
Citera
2010-03-15, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Det är totalt slöseri att försöka fylla på. Vänta en vecka innan nästa tripp, så slipper du toleransen.

funkar de om man tar dubbla dosen då?
Citera
2010-03-15, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av big_bob
Tack, det ska nog gå bra nu när du gav lite vettig info
Blir att man går på lunchen och ordnar det.
Hur lång tid brukar det ta innan man får sina grejer från prisman?

Smisk
No problem, för min del tog det ca en och en halv vecka (eller ~8 arbetsdagar) från den dagen jag betalade tills det damp ned i brevlådan.
Citera
2010-03-15, 22:02
Medlem
Citat:

fick 2 vänner att testa på 5-ho-met i lördags med mig, hade en otroligt trevlig stund tillsammans (15 mg var räcker tillräckligt)
Och han ena hade testat den för första gången dagen innan (15mg)

han hade nästan exakt lika start effekt dagen efter då vi tog det tsm :P så för maximal effekt vänta en vecka. men att ta dagen efter funkar rätt bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in