2009-11-24, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av racerman
Är såpass lätt att själv få tag på skiten så att de enda som skulle vilja köpa skulle isf vara ett gäng p12or, men dom har ju mamma och pappas pengar så varför inte? Go for it!

Citat:
Håller med, det finns redan ett par shopar som säljer inrikes.. Sen så vänder sig p12orna till shopen "djurfoder" där de kan få sms avi och inte behöver visa leg.

Nu är det ju dock så att alla inte är lika coola internetknarkare som vi på flashback. Jag har träffat på många som knappt hört talas om metocin innan jag berättade om substansen för dem. Sedan tror jag nog att det finns större marknad för att sälja färdiguppmäta kapslar istället för att köpa 250mg och inte ha en våg. Ifall man bara vill testa menar jag.
Citera
2009-11-24, 19:58
Medlem
Drommaloms avatar
Beställde 250mg 4-ho-met från pulverm***** förut idag innan 16:00, dock har inte min orders status uppdaterats. Där står fortfarande Väntar på betalning, trots att jag betalade så fort ordern va laggd.

Står på sajten att ordrarna uppdateras efter 18:00. Men är det någon som FÅTT sin order uppdaterad idag? Eller e det nåt knas med min betalning?
Citera
2009-11-24, 20:06
Medlem
HellionZeros avatar
Jag skicka pengar till dom idag och min är status är skickad
Citera
2009-11-24, 20:17
Medlem
Drommaloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HellionZero
Jag skicka pengar till dom idag och min är status är skickad

Helvete också...
Citera
2009-11-24, 20:37
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindTwister
Prisman (Om det nu var p*****m***en.net som du menade med PM) fungerar också, men dessa är utländska så det kan ta några veckor för dina grejer att komma.
För mig tog det inte alls särskilt lång tid från Prisman
Citera
2009-11-24, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drommalom
Beställde 250mg 4-ho-met från pulverm***** förut idag innan 16:00, dock har inte min orders status uppdaterats. Där står fortfarande Väntar på betalning, trots att jag betalade så fort ordern va laggd.

Står på sajten att ordrarna uppdateras efter 18:00. Men är det någon som FÅTT sin order uppdaterad idag? Eller e det nåt knas med min betalning?

En banköverföring mellan två olika banker tar oftast mer än en bankdag.
Citera
2009-11-24, 21:06
Medlem
Derangements avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
För mig tog det inte alls särskilt lång tid från Prisman
Jag har upplevt att prismans leveranstid är helt oberäknelig. Det kan ta allt från 3 dagar till 2 veckor...
Citera
2009-11-24, 22:48
Medlem
youlaugh.s avatar
Jag blir förvirrad nu alltså, låter olika på alla tycker jag.

PM = pulvermannen?
Prisman = prismatic*******?

Har jag fattat rätt?
Citera
2009-11-24, 22:59
Medlem
simonpimonpoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Jag blir förvirrad nu alltså, låter olika på alla tycker jag.

PM = pulvermannen?
Prisman = prismatic*******?

Har jag fattat rätt?
Citera
2009-11-24, 23:17
Medlem
Shikakus avatar
Är det bara jag som tänkt på hur sjukt bekant det kan kännas att trippa på 4 fast man aldrig gjort det förut? Svårt att förklara, men en personlig och väldigt väldigt bekant känsla med att "såhär ska det vara" att trippa. Exakt som att jag gjort det förut, fast jag inte har det! Väldigt egendomlig känsla alltså.. Kallas säkert för nåt som jag inte riktigt har uppfattat än.
Och så alltid några speciella ord, eller ordsvammel som känns som "mig".. Helt sjukt.
Ingen som upplevt samma sak, eller på ett ungefär?
Citera
2009-11-24, 23:21
Medlem
Tjena knarkers!

Senast jag trippade så slogs jag över hur tråkiga tvspel jag hade(har ps3 och en del äldre konsoler).

Nu hade jag tänkt trippa till helgen igen och undrar om ni har förslag på bra tvspel att trippa på. Det ska helst inte vara läskigt och helst till ps3.

Så kom med så många förslag som möjligt!

ps: vet att det finns lite trådar om det, men de är lite out of date och handlar om hallucigener i allmänhet och inte just 4 ho met

Tacksam för alla förslag!
Citera
2009-11-24, 23:48
Medlem
Chims avatar
Verkar väldigt svårt att få tag på nu..Korrekt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in