2010-02-21, 13:45
Medlem
MindTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Padex
Du lägger en bit svart papper som du vikt i mitten så det blir en "skåra" i mitten av pappret (du bara viker det i mitten liksom) på milligramvågen. Nolla vågen när pappret är på. Sedan häller du önskad mängd på pappersbiten, och sedan häller du med lätthet ner pulvret i en gelatinkapsel (eller ziplock om du nu är lagd åt det hållet ) eftersom allt rinner längs med skåran i mitten : )

Hoppas du förstod x)
EDIT:
Anledningen till att pappret ska va svart är naturligtvis endast för att du lätt ska se hur mycket som ev. har fastnat på pappret.
Tack! Ska pröva det. Smart att använda svart papper.
Citera
2010-02-22, 01:18
Medlem
fskers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindTwister
Pfft.
Jag säljer 100 mg för 200 kr. Honest business Jag får ingen vinst direkt, men jag kan trippa på de kvarvarande 100 milligrammen gratis
Haha vafan! Jag kör på 100kr/ tripp! Mycke mer värt!
Citera
2010-02-22, 10:35
Medlem
smokey.the.bears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shikaku
Är det du din jävel som köper upp PM's lager och säljer 25mg för en hundring? :O XD

HAHA

Vet vem som gör det.

Citera
2010-02-22, 22:48
Medlem
Felpost
Citera
2010-02-22, 23:54
Medlem
mankinds avatar
Har trippat 3 gånger förut, varav 2 ggr på 4-ho-met, vilket jag gillar skarpt! Har dessutom märkt att det är ganska svårt att snea, hamnar ändå dock lätt i negativa tankebanor (vilket jag förövrigt också gör på CB). Vet att man inte ska trippa eller ens bruka någon drog under sådana förhållanden. Men iaf, har haft ett uppehåll på allt nu sedan innan nyår. Börjar dock bli jävligt sugen igen, planerar eventuellt att trippa (på 4-ho...) om några veckor, då i samband med de första vårkänslorna, skulle sitta så sjukt fint.
Då till frågan, någon som kan rekommendera något lugnande av något slag?
Time & setting har ju full koll på, kommer isf ske på ett lugnt ställe med en person jag känner mig fullständigt trygg med och har känt hela livet.
Men iaf, hört att ett par pilsner innan kan hjälpa? även om ruset försvinner då trippen tar över.
Går det att kombinera benzo med 4-ho-met utan att döda trippen?

Tacksam för svar!
Citera
2010-02-23, 00:11
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mankind
Har trippat 3 gånger förut, varav 2 ggr på 4-ho-met, vilket jag gillar skarpt! Har dessutom märkt att det är ganska svårt att snea, hamnar ändå dock lätt i negativa tankebanor (vilket jag förövrigt också gör på CB). Vet att man inte ska trippa eller ens bruka någon drog under sådana förhållanden. Men iaf, har haft ett uppehåll på allt nu sedan innan nyår. Börjar dock bli jävligt sugen igen, planerar eventuellt att trippa (på 4-ho...) om några veckor, då i samband med de första vårkänslorna, skulle sitta så sjukt fint.
Time & setting har ju full koll på, kommer isf ske på ett lugnt ställe med en person jag känner mig fullständigt trygg med och har känt hela livet.
Men iaf, hört att ett par pilsner innan kan hjälpa? även om ruset försvinner då trippen tar över.

Tacksam för svar!

Dödar inte alkohol eller benzo trippen? Tror du ska va helt nykter när du börjar trippa, drick eller ta benzo om du vill döda.
Citera
2010-02-23, 00:42
Medlem
BillLees avatar
Citat:

Tacksam för svar!

Alkohol dödar inte trippen, men kan ta ner den något. Tycker dock att alkohol och 4-ho-met passar väldigt bra ihop.
Benso dödar trippen, ta det bara om du inte vill trippa mer.
Citera
2010-02-23, 02:18
Medlem
mankinds avatar
Tack för svaren!

Citat:
Ursprungligen postat av BillLee
Alkohol dödar inte trippen, men kan ta ner den något. Tycker dock att alkohol och 4-ho-met passar väldigt bra ihop.
Benso dödar trippen, ta det bara om du inte vill trippa mer.

Upplever du då själva lugnet man får av alkohol under trippen?
Citera
2010-02-23, 03:34
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Tack för svaren!

Upplever du då själva lugnet man får av alkohol under trippen?

Om du vill få ut så mycket ur trippen utan att snea ska ju lustgas annars vara en höjdare, även om det boostar trippen. Själv får jag bara negativa tankar om jag inte gör något, musik med grymt ljud i feta lurar samtidigt som jag ligger i sängen och ritar får mig att känna mig svävande. När det blir lugn & djup musik känner jag mig tung, och glad och uppåtmusik får mig verkligen att känna mig svävande. Rekommenderas.

För att bota uttråkande eller negativa tankar annars så brukar jag göra mat eller något, att byta miljö är ju alltid bra för sådant, och finns mycket att pilla på i köket. Tex undersöka frysen, känns konsigt.
Citera
2010-02-23, 12:30
Avstängd
Illuzionzs avatar
Nån som vet varför det tar så lång tid från prisman?
Citera
2010-02-23, 15:01
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Nån som vet varför det tar så lång tid från prisman?
Varför vet jag inte, men det har alltid tagit ett litet tag.
Citera
2010-02-23, 17:45
Avstängd
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Varför vet jag inte, men det har alltid tagit ett litet tag.

Jo men nu har det gått över en vecka och det har inte hänt nånting!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in