2012-02-15, 21:59
Medlem
Traashs avatar
När det klassas och blir förbjudet, vad tror ni resultatet blir? Kommer prisman och dylikt att försvinna? Blir det dyrare? Någon som har koll eller vågar sig på en gissning?
Citera
2012-02-15, 22:58
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traash
När det klassas och blir förbjudet, vad tror ni resultatet blir? Kommer prisman och dylikt att försvinna? Blir det dyrare? Någon som har koll eller vågar sig på en gissning?

Prisman kanske tar in nån ny produkt. Shoppar brukar vara snabba med att ta bort produkten ur sitt sortiment så fort det klubbats igenom.

4-ho-met kommer antagligen ersättas med en liknande substans, finns ju ett gäng på marknaden redan idag.
Citera
2012-02-16, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Prisman kanske tar in nån ny produkt. Shoppar brukar vara snabba med att ta bort produkten ur sitt sortiment så fort det klubbats igenom.

4-ho-met kommer antagligen ersättas med en liknande substans, finns ju ett gäng på marknaden redan idag.

hahaha så klock rent, det tar ett år för dom att klassa en sen ersätts den direkt med en ny som bara ändrats om lite
Citera
2012-02-16, 01:52
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illusi0n
hahaha så klock rent, det tar ett år för dom att klassa en sen ersätts den direkt med en ny som bara ändrats om lite

Ja, visst är det under bart?
Citera
2012-02-16, 03:51
Medlem
Orgelmannens avatar
Citat:

Vilka då?
Citera
2012-02-16, 11:33
Medlem
khomahes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orgelmannen
Vilka då?

4-ACO-DET
4-ACO-DIPT
4-ACO-DMT
4-ACO-DPT
4-HO-MIPT
5-MEO-DIPT
5-MEO-DMT
5-MEO-MIPT

Välj och vraka! Antar dock att vissa av dessa är klassade som hälsofarliga...
Citera
2012-02-16, 15:37
Medlem
Sjograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khomahe
4-ACO-DET
4-ACO-DIPT
4-ACO-DMT
4-ACO-DPT
4-HO-MIPT
5-MEO-DIPT
5-MEO-DMT
5-MEO-MIPT

4-aco substanserna är väl bra vad jag vet, har läst mycket fint om 4-aco-dmt t ex. 4-ho-mipt är klassad som hälsofarlig, detsamma med 5-meo-dmt men har helt andra egenskaper än övriga nämnda. 5-meo-mipt/dipt är båda lagliga, dock var 5-meo-mipt inte något speciellt när jag testade det, dock aldrig i doser över 15mg.
Citera
2012-02-19, 18:27
Medlem
Nomags avatar
Beställde nyss 1,5g från Prisman. Vi får se hur det går med detta nu, hoppas det kommer fram.
Citera
2012-02-19, 19:22
Medlem
POMJUP53s avatar
Funderar på att trippa nu ikväll, antingen 4-ho-met eller MXE.

Tänkte kika med er hur det är att sitta vid datorn å lira dataspel på 4an? Upplevelse eller slöseri på trippande? Tänkte lira CODMW3 i sånt fall.
Citera
2012-02-19, 21:49
Medlem
Citat:

Tänkte kika med er hur det är att sitta vid datorn å lira dataspel på 4an? Upplevelse eller slöseri på trippande? Tänkte lira CODMW3 i sånt fall.

Bara testat att chatta, det gick inte överhuvudtaget. Kunde inte föra ett samtal. Inte testat o spela nåt men kan tänka mig att man börjar nojja över att man dör på riktigt när man dör i spelet. Som att hjärnan säger: Nej det kan inte vara så. Jo men tänk om det är på riktigt. Nej bara min hjärna som fuckar ur. Som det brukar bli på homet
Citera
2012-02-19, 22:03
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khomahe
4-ACO-DET
4-ACO-DIPT
4-ACO-DMT
4-ACO-DPT
4-HO-MIPT
5-MEO-DIPT
5-MEO-DMT
5-MEO-MIPT

5-meo-dipt är klassad som hälsoskadlig vara sedan länge.
Citera
2012-02-19, 22:05
Medlem
Citat:

Personligen blir jag typ bara irriterad och det går dåligt när jag spelar trippad. Btw kör en mxe+homet-kombo om du inte testat det förut.

Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
5-meo-dipt är klassad som hälsoskadlig vara sedan länge.
5meodmt också. btw så är 5meo-substanserna generellt dåliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in