2009-09-20, 23:55
Medlem
sistaversens avatar
är det någon som vet om rcs*****.****.com kan skicka postförskott med sms-avi?
Citera
2009-09-21, 08:29
Medlem
episods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Precis som du säger så kommer du få något att se fram emot varje månad men var noggrann med att göra andra roliga saker också, så att ditt liv inte handlar om att knarka en gång i månaden. Det vore väldigt tragiskt...
Tack min gode vän! Jag ska ta till mig det goda rådet nu.

Du har helt rätt, när jag upptäckt någonting såhär skoj, så har jag ju blivit lite insnöad i det en smärre period och liksom glömt alla andra skojiga saker. Nu sitter jag på morgonkvisten och planerar in i almanackan lite roliga saker att göra, picknick, gå på bio, spela fotboll, rita, skriva, träffa vänner osv, ifall jag får brist på fantasi på skojiga grejer kan jag bara titta i den för få ideer.
Krogbesök blir det ingenting av dock utom de där tripphelgerna en gång i månaden för jag dricker inte alkohol och har även slutat med centralstimulerande för jag pallar inte med trycket att inte kunna sova sen och söva ner mig med 10 benso osv - jag blir ett jävla tjackvrak då.

Peace and love / Episod
Senast redigerad av episod 2009-09-21 kl. 08:33.
Citera
2009-09-21, 09:46
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av episod
Tack min gode vän! Jag ska ta till mig det goda rådet nu.

Du har helt rätt, när jag upptäckt någonting såhär skoj, så har jag ju blivit lite insnöad i det en smärre period och liksom glömt alla andra skojiga saker. Nu sitter jag på morgonkvisten och planerar in i almanackan lite roliga saker att göra, picknick, gå på bio, spela fotboll, rita, skriva, träffa vänner osv, ifall jag får brist på fantasi på skojiga grejer kan jag bara titta i den för få ideer.
Krogbesök blir det ingenting av dock utom de där tripphelgerna en gång i månaden för jag dricker inte alkohol och har även slutat med centralstimulerande för jag pallar inte med trycket att inte kunna sova sen och söva ner mig med 10 benso osv - jag blir ett jävla tjackvrak då.

Peace and love / Episod
Awesome!

En ljus framtid väntar då ska du se
Citera
2009-09-21, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av episod
Nej, du kan inte återdosera någonting, inte efter 3-4 timmar. Det händer nada, typ huvudvärk istället. Man får vänta några dagar emellan.

Alltså det är inga problem trippa ute med den här, när jag tog 2c-i var det jätteläskigt gå ut, men 4-ho-met känner jag allting bara är snällt och vänligt och härligt, som en upptäcktsfärd. Krogen var hur soft som helst.
Jag dricker inte alkohol så jag kan inte svara på frågan om blanda med alko, men jag kan inte tänka mig varför det inte skulle gå bra dricka ett par glas vin eller 3 öl som du säger... någon annan som vet?
Däremot om precis som du säger, drack man stora mängder alko kanske man snear??!!

Alkohol kan bedöva trippen om man får i sig några öl. Så det är inte att rekommendera om man inte har en dålig upplevelse.. Då kan det vara en bra ide.
Citera
2009-09-21, 15:35
Medlem
episods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av das-boot
Alkohol kan bedöva trippen om man får i sig några öl. Så det är inte att rekommendera om man inte har en dålig upplevelse.. Då kan det vara en bra ide.
Tack för infon - Bra att veta även för mig som inte dricker!
Citera
2009-09-21, 15:41
Medlem
B0zs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av das-boot

Bedöva säger du... Dock ingenting som säger att det går åt helvete att dricka alkohol.
Ifall man vänder på kakan då tar 4-ho-met när man druckit en del låt oss säga berusade men inte aspackad snear man då? eller är det helt enkelt bara att alkohol bedövar ruset?
Citera
2009-09-21, 17:40
Medlem
bluetech123s avatar
Jag tycker det kan bli riktigt jobbigt att komma upp på 4-ho-met när jag druckit lite. Brukar gå bra men det är lätt hänt att man mår illa och spyr. Ta absolut inte 4-ho-met när du är dyngrak det kommer gå åt helvete...
Citera
2009-09-21, 17:47
Medlem
MindTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sistaversen
är det någon som vet om rcs*****.****.com kan skicka postförskott med sms-avi?
Det gör de inte.
Citera
2009-09-21, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluetech123
Jag tycker det kan bli riktigt jobbigt att komma upp på 4-ho-met när jag druckit lite. Brukar gå bra men det är lätt hänt att man mår illa och spyr. Ta absolut inte 4-ho-met när du är dyngrak det kommer gå åt helvete...

Dyngrak är ingen bra ide, nej. Om du däremot är lite salongs så kan det tvärtom vara positivt om det är första gången. Man kan bli mer avslappnad och få lättare att flyta med - vilket är största botmedlet mot att snea.
Citera
2009-09-21, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluetech123
Kan tänka mig att det kan snurra ganska skapligt. Som när man röker CB under alkoholpåverkan. Som att åka en jävla karusell när man blundar.
Nej man skall vara helt nykter så man kan ta in så mycket som möjligt
Citera
2009-09-21, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Kan tänka mig att det kan snurra ganska skapligt. Som när man röker CB under alkoholpåverkan. Som att åka en jävla karusell när man blundar.
Nej man skall vara helt nykter så man kan ta in så mycket som möjligt

Nej alltså det blir inte alls som CB och alkohol vilket faktiskt kan vara en ganska dålig blandning, snurrar som fan som sagt

Några öl är absolut ingen fara. Under ruset kommer det bara dämpas lätt om du dricker, vilket inte är det lättaste iofs!
Citera
2009-09-21, 20:08
Medlem
bluetech123s avatar
Det skönaste med metocin (och även andra psykedelier såklart) är hur det alltid till 100% botar huvudvärk. Ipren kan gå och lägga sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in