2009-11-01, 21:23
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteSpeed
nedrkningen har brjar. ntligen. Om 5 dagar (allts p fredag) blir min debut p 4-ho-met. Har haft ngra halvbra tillfllen frut, men jag knde att jag skulle vnta tills den perfekta set & settingen. I ett fett hus (med alla mjliga moderna funktioner) helt utan ngra str-moment eller beskare tillsammans med minst en kompis som sllskap.

Har vntat lnge p att f prova nu, fljt skert de senaste 100 sidorna i den hr trden. S det ska bli med nje att f inblick om allt man lst och hrt kring 4-ho-met.
Vad har ni tnkt er fr dos d?

Hoppas det gr bra fr er!
Citera
2009-11-01, 22:33
Medlem
WhiteSpeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragon
Lter som att det blir en trevlig fredag! Fr vl nska dig lycka till
tackar! Ja allting pekar mot att det kommer bli en riktigt trevlig fredag, har aldrig varit s redo att brja min resa in i psykadeliernas vrld. Knns som det finns mycket att utforska och jag r minst sagt nyfiken.

Citat:
Ursprungligen postat av bluetech123
Vad har ni tnkt er fr dos d?

Hoppas det gr bra fr er!

runt 30-40mg hade vi tnkt oss.

det hoppas jag med
Citera
2009-11-01, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Narvik
Serist! Set and setting plus varfr tar du sna stora doser om du vet att du inte klarar av det? Satsa p 20-25 mg tills du knner dig sker med metocinet.

Jag brjade med sm doser men det failade grovt det med. Jag har tagit 25 mg och 33 mg. Mina polare verkade ha vldigt bra upplevelser och drfr s kade jag till 66 mg, jag tnkte att det antingen fr bra eller brista...

Nu r det i alla fall slut med metocin fr min del.
Senast redigerad av Aragonien 2009-11-01 kl. 23:21.
Citera
2009-11-01, 23:33
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aragonien
Jag brjade med sm doser men det failade grovt det med. Jag har tagit 25 mg och 33 mg. Mina polare verkade ha vldigt bra upplevelser och drfr s kade jag till 66 mg, jag tnkte att det antingen fr bra eller brista...

Nu r det i alla fall slut med metocin fr min del.

25 och 33 mg r inte att betrakta som lga doser, jag tror att 30 mg 4-HO-MET ger en ganska stark tripp fr de flesta.
Citera
2009-11-02, 08:42
Medlem
Tog ca 25-30mg senast och det var p ngot stt mer extremt n 50mg vilket jag tagit 2ggr. Fattar inte denna drog. Finns ingen logik i skiten
Citera
2009-11-02, 10:27
Medlem
bluetech123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Tog ca 25-30mg senast och det var p ngot stt mer extremt n 50mg vilket jag tagit 2ggr. Fattar inte denna drog. Finns ingen logik i skiten
Psykedelier r inte sane, eller insane, det r unsane.

http://data.fuskbugg.se/skalman01/unsane.JPG
Citera
2009-11-02, 10:43
Medlem
jag tycker det r vrt att testa
Citera
2009-11-02, 15:12
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xorton
jag tycker det r vrt att testa
vrt att testa? det r vrt att lska!
Citera
2009-11-03, 00:22
Medlem
zumgallis avatar
God Afton..

Har foljt traden lite hipp som happ och har last diverse andra tradar ang. 4ho och har nu bestamt mig for att bestalla, om det gar (kommer sen till "om det gar" fragestallningen).

Det lar bli forsta gangen for hallucinogen och hoppas pa det basta som alla andra formodar jag. Har last hur man ska set:a , rekommenderade doser , vad man ska gora under trippen och tillgangar av mat, dryck unt 'leksaker'.

Har gjort lite research om vart man kan bestalla, och det var tydligen utsalt pa PM, men hittade en annan sida som hade (men vet inte om den ar gron, och vill inte fraga i traden). Hur som helst, jag ar inte inom Svergies granser och kan darfor inte fa det blixtsnabbt till min postlada :/

Tankte darfor kolla med er ifall nagon av er har nagon erfarenhet av utlandsbestallning? Ifall dar finns nagon site som kanske kan skicka det inom Europa iaf.

Vips sa var forsta inlagget lagt Tips eller nagot som kan hjalpa ar uppskattat

(ledsen for mistakes eller missuppfattningar)
Citera
2009-11-03, 00:42
Medlem
G-bongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zumgalli
God Afton..

Har foljt traden lite hipp som happ och har last diverse andra tradar ang. 4ho och har nu bestamt mig for att bestalla, om det gar (kommer sen till "om det gar" fragestallningen).

Det lar bli forsta gangen for hallucinogen och hoppas pa det basta som alla andra formodar jag. Har last hur man ska set:a , rekommenderade doser , vad man ska gora under trippen och tillgangar av mat, dryck unt 'leksaker'.

Har gjort lite research om vart man kan bestalla, och det var tydligen utsalt pa PM, men hittade en annan sida som hade (men vet inte om den ar gron, och vill inte fraga i traden). Hur som helst, jag ar inte inom Svergies granser och kan darfor inte fa det blixtsnabbt till min postlada :/

Tankte darfor kolla med er ifall nagon av er har nagon erfarenhet av utlandsbestallning? Ifall dar finns nagon site som kanske kan skicka det inom Europa iaf.

Vips sa var forsta inlagget lagt Tips eller nagot som kan hjalpa ar uppskattat

(ledsen for mistakes eller missuppfattningar)

Jag har bestllt frn http://www.pulvermannen.net/ och fick varan efter 2 dagar (Bor dock i Sverige). Str i leveransvilkoren att de leverar inom Europa p 2-4 dagar.
Citera
2009-11-03, 00:52
Medlem
qrounxqrounxs avatar
Har tagit 20mg som startdos frsta gngen vilket inte gav s mycket alls s jag och ngra vnner brnde p med 40mg+40mg var. Vi kte till mnen
Citera
2009-11-03, 02:33
Medlem
Divine-Posts-Of-Truths avatar
Finns det ngot enkelt stt att verifiera att pulvret man har r 4-ho-met? Annat n att frtra skiten frsts.

- Vit/vitgr/vitbrun till frgen, har jag hr...
- Smakar?
- Luktar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in