2011-11-08, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legasionen
Tack fr tipset, verkar vara intressant lsning! Nice att det faktiskt forskas om det ocks! Nu kanske inte detta leder till att alla i samhllet pltsligt snar ned sig totalt och pluggar psykadelia i fem veckor men det r nd intressant.

Fr vrigt ska jag precis svlja en bomb p drygt 10 mg, g en kort promenad och sdan chilla md musik.

Hoppas du fr en mysig tripp!

Synd att de inte kunde anvnda riktiga frskspersoner dock. Att ha tripprapporter frn Flashback som underlag fr en akademisk studie tycker jag ger ett lite halvdant intryck...
Citera
2011-11-08, 18:23
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Tack fr tipset, verkar vara intressant lsning! Nice att det faktiskt forskas om det ocks! Nu kanske inte detta leder till att alla i samhllet pltsligt snar ned sig totalt och pluggar psykadelia i fem veckor men det r nd intressant.

Fr vrigt ska jag precis svlja en bomb p drygt 10 mg, g en kort promenad och sdan chilla md musik.
Vad brukar du f fr effekt p s pass lga doser? Jag har alltid doserat som minst ngra multiplar ver trskelniv och r sledes inte srskilt bekant med konceptet p just metocin... Liknar det en lgdos svamp, med en smygande orosknsla och ett svagt pirr i kroppen?
Citera
2011-11-08, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 41-Mosquitoes
Hoppas du fr en mysig tripp!

Synd att de inte kunde anvnda riktiga frskspersoner dock. Att ha tripprapporter frn Flashback som underlag fr en akademisk studie tycker jag ger ett lite halvdant intryck...
Tja, man tager vad man haver antar jag. andra sidan r ju inte 4-HO-MET klassat n s det kan ju inte ha varit omjligt att fixa folk med tanke p att man har gjort studier med DMT och andra droger som varit klassade i tid och evighet.

Och tack

Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Vad brukar du f fr effekt p s pass lga doser? Jag har alltid doserat som minst ngra multiplar ver trskelniv och r sledes inte srskilt bekant med konceptet p just metocin... Liknar det en lgdos svamp, med en smygande orosknsla och ett svagt pirr i kroppen?
Har relativt kort erfarenheter av psykadelia, detta r tredje trippen. De tv andra lg nrmre tjugo. Anledningen till att jag tar en mindre dos nu r att det (som kanske r rtt vanligt) blev rtt vervldigande. Man r ju aldrig beredd p vad det kommer knnas som innan man testat! S det hr r typ en ny liten mer mjukstart kan man vl sga antar jag. Hoppas p mer visuellt och inte lika stor mindfuck fr att f in ngon form av vana s att sga.

En halvtimma sedan bomben nu och innan dess var det c:a 4 timmar efter senaste mltid. Med andra ord borde det sl snart nu, s kanske inte svarar p ngra timmar
Citera
2011-11-08, 19:23
Medlem
BillLees avatar
Citat:

P 10 mg kommer du nog inte f s mycket visuals, men nr jag tar 10 mg blir jag uppt, tnker flummigare och fr en mycket kad fysisk knslighet (10 mg passar vldigt bra till sex, eller bara mys).

Hoppas du fr det trelvigt
Citera
2011-11-08, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillLee
P 10 mg kommer du nog inte f s mycket visuals, men nr jag tar 10 mg blir jag uppt, tnker flummigare och fr en mycket kad fysisk knslighet (10 mg passar vldigt bra till sex, eller bara mys).

Hoppas du fr det trelvigt
Ligger i soffan nu och myser och leker med http://neave.com/imagination/

Inga riktiva CEVs eller OEVs n men det r bara p gng! Allt r frgglatt i alla fall! Flyter runt lite lagom flummigt och mysigt ocks.

Tror det hr blir asbra! Mysigt som du sade! Aja, nu far jag ivg i alla fall
Citera
2011-11-08, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskfjäll
Hur r det med hllbarheten? Jag hr lite metocin som r ca 1,5 r och har frvarats mrkt men i rumstemperatur. Br jag ha frhoppningar p att det fungerar eller br jag bestlla nytt?
Olika sorter(fumarat osv) hller olika bra.
Citera
2011-11-11, 16:33
Medlem
friendofthedevils avatar
igr krde jag min strsta dos 4-ho-met hittills. det var verkligen helt sjukt galet. funderar p att skriva en tripprapport nr jag fr tid. vissa stunder kndes det som att jag existerade utanfr tid och rum, jag kunde prata med trd och levde i en alice i underlandet-vrld. ltt den sjukaste, mest fantastiska och bisarra upplevelse jag ngonsin varit med om.
Citera
2011-11-11, 16:42
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friendofthedevil
igr krde jag min strsta dos 4-ho-met hittills. det var verkligen helt sjukt galet. funderar p att skriva en tripprapport nr jag fr tid. vissa stunder kndes det som att jag existerade utanfr tid och rum, jag kunde prata med trd och levde i en alice i underlandet-vrld. ltt den sjukaste, mest fantastiska och bisarra upplevelse jag ngonsin varit med om.

Tycker du ska skriva en rapport, vore riktigt kul d det inte kommit upp ngra p ett tag

Sjlv fick jag ntligen hem min 0.001-vg s snart blire att resa fr frsta gngen! Har en kompis jag skulle krt med men han verkar rtt mjkig rdd s tnkte kolla om det r en bra id att kra ensam frsta gngen eller r det lskigt?
Citera
2011-11-11, 16:47
Medlem
Sjograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
bra id att kra ensam frsta gngen eller r det lskigt?

Min frsta gng var jag sjlv, hemma p natten nr resten av familjen sov och det var kanon! Minns att jag tyckte det kndes vldigt underligt nr det slog p men den knslan frsvinner efter ett tag, efter det var det enbart euforiskt.
Senast redigerad av Sjogras 2011-11-11 kl. 17:30.
Citera
2011-11-11, 16:59
Medlem
pcals avatar
4-ho-met idag och MDMA imorgon, r det lugnt? Tnker mig att 4an eventuellt gr ngonting med hjrnan (t ex med serotoninet) som gr att ruset p MDMA blir smre. Ngon som har provat?
Citera
2011-11-11, 17:08
Medlem
Asgarvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pcal
4-ho-met idag och MDMA imorgon, r det lugnt? Tnker mig att 4an eventuellt gr ngonting med hjrnan (t ex med serotoninet) som gr att ruset p MDMA blir smre. Ngon som har provat?

Det r lugnt. 4-ho-met tmmer inga serotonin-frrd.
Citera
2011-11-11, 17:39
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjogras
Min frsta gng var jag sjlv, hemma p natten nr resten av familjen sov och det var kanon! Minns att jag tyckte det kndes vldigt underligt nr det slog p men den knslan frsvinner efter ett tag, efter det var det enbart euforiskt.

Lter bra Hade du ngra problem att sova efter trippen? Vilken dosering krde du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in