Citat:
Ursprungligen postat av 41-Mosquitoes
Hoppas du fr en mysig tripp!
Synd att de inte kunde anvnda riktiga frskspersoner dock. Att ha tripprapporter frn Flashback som underlag fr en akademisk studie tycker jag ger ett lite halvdant intryck...
Tja, man tager vad man haver antar jag. andra sidan r ju inte 4-HO-MET klassat n s det kan ju inte ha varit omjligt att fixa folk med tanke p att man har gjort studier med DMT och andra droger som varit klassade i tid och evighet.
Och tack
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Vad brukar du f fr effekt p s pass lga doser? Jag har alltid doserat som minst ngra multiplar ver trskelniv och r sledes inte srskilt bekant med konceptet p just metocin... Liknar det en lgdos svamp, med en smygande orosknsla och ett svagt pirr i kroppen?
Har relativt kort erfarenheter av psykadelia, detta r tredje trippen. De tv andra lg nrmre tjugo. Anledningen till att jag tar en mindre dos nu r att det (som kanske r rtt vanligt) blev rtt vervldigande. Man r ju aldrig beredd p vad det kommer knnas som innan man testat! S det hr r typ en ny liten mer mjukstart kan man vl sga antar jag. Hoppas p mer visuellt och inte lika stor mindfuck fr att f in ngon form av vana s att sga.
En halvtimma sedan bomben nu och innan dess var det c:a 4 timmar efter senaste mltid. Med andra ord borde det sl snart nu, s kanske inte svarar p ngra timmar