2009-10-29, 16:20
Medlem
Stungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divine-Posts-Of-Truth
När det gäller de flesta hallucinogener så brukar inte ge mycket sämre effekt om man först äter en mindre dos för att sedan boosta flera timmar senare. Man brukar inte ens få hälften så bra effekt.

Jag bombade 20mg och efter 1h så snortade jag 15mg till och fick en bra resa
Citera
2009-10-29, 16:24
Medlem
Första psykadeliska drogen jag provade var just denna, min polare "veteranen" bara dela ut pulver till oss som vi blanda me vatten och drack, blev 35mg per person. Fy fan, detta va en riktig upplevelse men ingenting jag någonsing vill göra om igen. Har alltid varit konservativ och tänkt att nää saker och ting kan inte röra på sig och ändra form men de kan de jävlar i de!!!
Citera
2009-10-29, 16:51
Medlem
Narcissistisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RipG
Det fungerar alltså att fylla på? Buden haglar åt höger och vänster genom tråden men folk verkar ha enats om att det inte går men va fan! Man kan väl inte mer än att misslyckas, right?

Det är bara slöseri att fylla på.
Citera
2009-10-29, 17:39
Medlem
_abous avatar
Jag tycker att det är viktigt att komma ihåg att 4ho är en hallucinogen, och ska således brukas med respekt, även om den är laglig.
En tripp är en tripp, låt den vara det, och se det som ett tillstånd som är härligt att testa på ibland, inte ett tillstånd man ständigt ska befinna sig i.
Charmen försvinner med psykedeliska droger om dom brukas för ofta.
Enligt mig, bör tilläggas.
Citera
2009-10-29, 17:58
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Då var det dax, imorgon ska jag ta min första hallucinogen nämligen 4-ho-met. Jag kommer ha en sitter och kommer ha bra settning. Jag fick mitt i 33mg doser och vad jag har hört ska det vara ganska mycket för första gången. Hur mycket borde jag ta utan att bli avskrämd?
Citera
2009-10-29, 17:59
Medlem
Narviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Då var det dax, imorgon ska jag ta min första hallucinogen nämligen 4-ho-met. Jag kommer ha en sitter och kommer ha bra settning. Jag fick mitt i 33mg doser och vad jag har hört ska det vara ganska mycket för första gången. Hur mycket borde jag ta utan att bli avskrämd?
Jag tog 33 mg första gången och jag tyckte det var underbart.
Citera
2009-10-29, 19:31
Medlem
FreeOnes avatar
Någon som beställt ifrån PM och betalat via internetbank?

Va de lugnt, fick ni era varor?
Citera
2009-10-29, 19:32
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeOne
Någon som beställt ifrån PM och betalat via internetbank?

Va de lugnt, fick ni era varor?
Fick det dagen efter beställning.
Liknande frågor kan med fördel tas i internetshoppar-tråden.
Citera
2009-10-29, 19:46
Medlem
FreeOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Fick det dagen efter beställning.
Liknande frågor kan med fördel tas i internetshoppar-tråden.

Jo de kunde jag gjort, men nu har jag fått mitt svar, tack!
Citera
2009-10-29, 21:12
Medlem
BilboBus avatar
Bumpar min fråga. Tog 25mg tisdags kväll. Det var första gången. Kan jag köra idag igen eller måste jag ta absurda mängder för att få samma effekt?
Citera
2009-10-29, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BilboBu
Bumpar min fråga. Tog 25mg tisdags kväll. Det var första gången. Kan jag köra idag igen eller måste jag ta absurda mängder för att få samma effekt?

Jag körde igår och idag på samma dos som förvisso var lite lägre men det borde funka för dig tycker jag, ta 30.
Citera
2009-10-29, 21:18
Citat:
Ursprungligen postat av BilboBu
Ingen vet exakt, är du så stressad med att trippa igen får du helt enkelt testa dig fram, men jag rekommenderar att vänta minst en vecka. För ett tag sen tog jag 50mg nasalt, och 7 dagar senare 25mg, vilket knappt gav mig någon effekt alls. Det finns folk i tråden som säger att dom trippar mer ofta än så, så jag tippar på att toleransen är väldigt individuell, och något svar på exakt hur mycket man behöver öka finns inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in