2009-11-30, 21:47
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Någon som provat att kombinera E med metocin?

Om inte, vad tror ni om det?
Intressant tanke, jag är också nyfiken om någon har testat. Kanske rent av en tripprapport?
Citera
2009-11-30, 21:55
Medlem
WhiteSpeeds avatar
till nyår hade jag tänkt blanda mephedrone med antingen metocin eller LSD. MDMA och metocin måste vara en underbar kombination dock. Fast mdma eller bra knappar är inte så lätt att få tag på.
Citera
2009-11-30, 22:13
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteSpeed
till nyår hade jag tänkt blanda mephedrone med antingen metocin eller LSD. MDMA och metocin måste vara en underbar kombination dock. Fast mdma eller bra knappar är inte så lätt att få tag på.

Lek med tanken att man har MDMA eller bra knappar, Tror någon att detta kan vara en farlig blandning av någon anledning?
Båda utsöndrar väl mängder seretonin t.ex, är inte så insatt så jag vet inte om detta kan vara farligt.
Citera
2009-12-01, 12:08
Medlem
Ajss avatar
Inget mail från prisman än, och står inget nytt på deras hemsida heller. Suck suck
Citera
2009-12-01, 13:23
Medlem
fairyfellers avatar
Pulvermannen får in om ca. tre veckor iallafall. Lagom till julafton
Citera
2009-12-01, 14:31
Avstängd
Illuzionzs avatar
Va fan kan man beställa från prisman eller? Står fortfarande out of stock även fast dom först skrev att dom skulle få in 30e...
Citera
2009-12-01, 15:26
Medlem
Trammiss avatar
Vad snackar ni om? PM har väl inte slut?
Citera
2009-12-01, 15:28
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trammis
Vad snackar ni om? PM har väl inte slut?
Sist jag kollade så betydde "tillfälligt slut" att det inte finns att tillgå iallafall.
Citera
2009-12-01, 15:46
Medlem
Trammiss avatar
Citat:
Sist jag kollade så betydde "tillfälligt slut" att det inte finns att tillgå iallafall.

Oj såg det nu, fel av mig!
Citera
2009-12-01, 16:05
Medlem
Ajss avatar
Woho, nu har prisman ändrar min order till "Confirmed" iaf, bara hoppas dom skickar ut varor såfort det kommer i lager då
Citera
2009-12-01, 16:47
Medlem
Oczwaps avatar
Citat:
Någon som provat att kombinera E med metocin?

Om inte, vad tror ni om det?
Har för mig att någon skrev att den hade tänkt testa några (många?) sidor bak, men jag vet inte om det genomfördes eller postades något resultat. Du kanske kan leta bland lite tidigare inlägg och PMa den som skrev det?
Citera
2009-12-01, 21:53
Medlem
chiricos avatar
Citat:
Lek med tanken att man har MDMA eller bra knappar, Tror någon att detta kan vara en farlig blandning av någon anledning?
Båda utsöndrar väl mängder seretonin t.ex, är inte så insatt så jag vet inte om detta kan vara farligt.
om jag förstått saken rätt (jag är inte kemist, biolog eller läkare) så påverkar inte 4-ho-met serotoninet, men det verkar på serotoninreceptorerna på ett liknande sätt så att man får en liknande upplevelse.

någon som vet mer säkert?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in