2008-04-21, 19:31
Medlem
N2O/THCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -198
Varför inte skriva i den redan existerande tråden: "Bästa drogerna för att döda en tripp"

Därför att den tråden har spårat ur och ingen tar något seriöst i den. Eller för att jag undrar specifikt för 4-HO-MET... Jag vet inte?

Ganska onödigt inlägg tycker jag dock. Blir ju inte mer On-topic för att alla börjar klaga över de småfel folk stör sig på.

Finns det någon som har erfarenhet om blandningen jag talar om två inlägg upp?
Citera
2008-04-21, 19:35
Medlem
Eftersom 4-HO-MET är ett RC så är det aldrig bra att blanda det med något eftersom det inte finns någon forskning på området.

Sen är en snetripp inte en dålig tripp för det. Många anser att man lär sig mer av snetrippar än vanliga trippar.

Är det så jobbigt att du vill ut ur det, så kan du alltid sätta dig framför TV'n och kolla på någon tråkig serie. Skall funka bra som trippdödare eftersom du då inte tänker på det jobbiga.
Citera
2008-04-21, 20:45
Medlem
cpblommans avatar
Nån som vet när SS kommer få in mer i lager? Har inte kört 4-HO-MET på ett jävla tag nu, hade vart gott att leka lite i helgen!

Citera
2008-04-21, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cpblomman
Nån som vet när SS kommer få in mer i lager? Har inte kört 4-HO-MET på ett jävla tag nu, hade vart gott att leka lite i helgen!

jo de undrar jag med, mejlade dem och fråga men har inte fått svar
Citera
2008-04-22, 00:38
Medlem
Shine_s avatar
Citat:

va är det slut? det hade jag inte väntat mig! Aja bara bra för min och din hälsa haha inte bra att syssla med sådant var och varannan helg!
Citera
2008-04-22, 07:10
Medlem
myllans avatar
Citat:

I slutet av April/början av Maj skall dem få in nytt.

Runt den första Maj.

//Myllan
Citera
2008-04-22, 16:35
Medlem
Rogge-s avatar
Hm, måste jag ha haft tur och fått bland det sista då. Fick alla möjliga doseringar i den sändningen så låter rimligt.

Osis
Citera
2008-04-23, 18:34
Medlem
fearzies avatar
Tog 4-ho-met i fredags (cirka 25mg) och undrar om det kommer bli en sämre svamptripp om jag nu tar svampar iövermorrn. Det jag försöker få sagt är: Är det samma tolerans som byggs upp av 4-ho-met & shrooms?
Citera
2008-04-23, 19:03
Medlem
Psychotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearzie
Tog 4-ho-met i fredags (cirka 25mg) och undrar om det kommer bli en sämre svamptripp om jag nu tar svampar iövermorrn. Det jag försöker få sagt är: Är det samma tolerans som byggs upp av 4-ho-met & shrooms?
4-ho-met ökar toleransen för svamp, men 1 vecka är enligt mig ganska bra mellanrum för att få ner toleransen, väntar du däremot 1 vecka till så har det nog blivit ytterligare en aning lägre tolerans.
Citera
2008-04-24, 01:02
Medlem
Nu kanske jag är helt ute och cyklar, förmodligen så är jag det, men verkar inte tryptaminer och psilocin på samma sätt, dvs snurar igång samma del av hjärnan och därmed skapar korstolerans?
Citera
2008-04-24, 07:08
Medlem
N2O/THCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anteh
Nu kanske jag är helt ute och cyklar, förmodligen så är jag det, men verkar inte tryptaminer och psilocin på samma sätt, dvs snurar igång samma del av hjärnan och därmed skapar korstolerans?

Psilocin ÄR en tryptamin. Och ja, korstollerans blir det.
Citera
2008-04-24, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anteh

Psilocin är 4-HO-DMT. 4-Hydroxy-N,N-Dimethyl-Tryptamine
4-HO-MET. 4-Hydroxy-N-Methyl-N-Ethyltryptamine.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in