2008-06-27, 19:08
Medlem
Ostfarsans avatar
Ska dit imorrn, har ingen camping. Vart fan gör man av sina öl medans man är inne på festivalområdet. Finns det några förvaringsfack man kan hyra?
Citera
2008-06-27, 19:48
Medlem
Millers avatar
åå fyfan va folk ute, jag bor precis brevid galaxen (camping A gissar jag på) och har sett folk gått fram å tillbaka förbi mitt köksfönster sen i måndags. tänkte att jag skulle dra till affären å köpa mjölk å sånt skit men vände när jag såg kön. haha jävla skit att man ska bo så nära utan att själv äga en biljett.
Citera
2008-06-28, 09:47
Medlem
SonnieOlsons avatar
I går när jag spatserade runt utanför festivalområdet (lyckades inte fixa biljett) så fög helt plötsligt en idiot på mig med sparkar och slag, helt oprovocerat jag är abslolut inte den som slåss. Jag försvarde mig med en pungspark vilket golvade honom, efter några svinhårda slag mot hans huvud så var han groggy och jag slet av hans festivalband. Nu sitter hans band runt min handled och i morgon så spelar Roky Erickson Starry Eyes! Och snubben som flög på mig får antagligen ta och knalla hem! Vilken ljuv rättvisa!

Under gårdagen så var Thåström klart bäst men Pistols överraskade faktikst även om det inte var någon större upplevelse och då är jag ändå ett fan av pistols.
Citera
2008-06-28, 11:07
Medlem
furufrosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
En sak jag hatar är dock folk som ska bråka på fester. Stod själv vid sidan av publiken där det var stillsamt och plötsligt börjar en ful 14-åring i cäääsualkläder att stödda sig mot en lika ful idiot i grön In Flames-tröja. Den sistnämnde hoppar runt som en tok under hela konserten och stöter in i 14-åringen ibland. 14-åringen ägnar 2 timmar åt att bara stå och glo (försökte glo på ett coolt sätt) på gröntröjan. Hur fan orkar bögen. Kolla på musiken istället vad fan gör du annars på en konsert?

Du stod alltså till höger om scenen? Jag stod själv precis bakom dom där idioterna och hade samma funderingar som du.
Citera
2008-06-28, 17:08
Medlem
Lätt att planka eller?
Citera
2008-06-28, 19:24
Medlem
DWOYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av furufrost
Du stod alltså till höger om scenen? Jag stod själv precis bakom dom där idioterna och hade samma funderingar som du.

Ni skulle ha satt en spark i huvudet på snorungen.
Citera
2008-06-29, 12:50
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av furufrost

Japp stog till höger iförd Celtic Frost-tröja
Citera
2008-06-29, 12:50
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwilo87
Lätt att planka eller?

Lika lätt som att snyta sig. Men nu kanske det är lite sent.
Citera
2008-06-29, 13:03
Medlem
filofaxs avatar
Opeth ställde in, det är bara småbarn här och min tältkompis drog ifrån mig.

På riktigt alltså. Hon drog.
Citera
2008-06-29, 13:45
Medlem
Stormorfars avatar
Kom just hem Jag och en kompis lyckades hitta ett camp med nästan bara flashbackare, så vi rökte några spliffar och pipor med dem. Ångrar att jag inte såg lite fler band, men det var riktigt soft på campingen
Citera
2008-06-29, 14:23
Medlem
Fy fan vad jag tyckte synd om dark funeral med sån liten uppslutning. Småglinen borde lära sig uppskatta riktiga musikalsika toner istälelt för att dansa barfota till bög-håkan.
Citera
2008-06-29, 14:32
Medlem
SnuFFs avatar
lite besviken efter så här.
Campingen sög röv så in i helvete. Det kändes som om att alla låg och sov hela tiden, inget ös alls.
Kändes ganska mycket som en låtsasfestival.

The Hives hade jag sjukt höga förväntningar på.. det blev helt enkelt inte tillräckligt magiskt.

Kent var bäst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in