2008-06-30, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av furi
Btw någon som såg punkaren i kilten ? med silvertejp i tuppkammen. Han knullade våran Barabara gris hahahaha!! Tzatziki var på campingen också. Träffade sångaren i mando diao eller vad dom heter ute på festivalområdet, men inte så fett för vet inte äns vilka dom är. Looptroop & Teddybears var ju helt klart fetast
HEHU! Det var fyfan jag!!
Satana trevligt att ha er som grannar! Då fick man lite schysst musik iaf

Här har ni en bild på strapatsen, skönt var det med!
http://i30.tinypic.com/152g4mb.jpg

Citat:
Ursprungligen postat av eXit^
HAHAHHAH! Jag tror det var honom som knullade barbaran mot trädet mellan huvudingången och bajamajjorna.
Det gjorde jag faktiskt inte! Men jag hittade en trasig barbara som jag körde in en ölflaska i fetthan på!

Citat:
Ursprungligen postat av Drunkpunk
hahaha ja han jag! Som hade en onkel kånkel tatuering?
Det var jag där med, hehu!

Förresten kom jag på att det här är mitt första inlägg någonsin, och då har jag varit medlem i nästan två år.
Citera
2008-06-30, 14:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lifelover
Det fanns ju för i helvete inget varmvatten + att jag glömde handduken. Fick stå och lufttorka med en kille som bränt in ett P på arslet.

Haha + att det var vatten överallt inne i vagnen,tappade både första,andra och tredje paret kalsonger i vattnet så det blev till att gå runt i iskallablöta kalsonger Någon som träffade på mig och min kära vän t-dojjan/dojjan/t-röd då? Gick runt o bjöd ganska friskt på den vareviga dag.
Citera
2008-06-30, 14:19
Medlem
rhymenocerouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifelover
Det fanns ju för i helvete inget varmvatten + att jag glömde handduken. Fick stå och lufttorka med en kille som bränt in ett P på arslet.

Jag vet inte men jag tycker det fanns gott om varmvatten när jag duschade dock så blev duscharna jävligt grisiga.
Citera
2008-06-30, 14:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenocerous
Jag vet inte men jag tycker det fanns gott om varmvatten när jag duschade dock så blev duscharna jävligt grisiga.

Själv duschade jag inte alls på 5dagar, grisigt skaré va på festival!
Citera
2008-06-30, 14:47
Medlem
Daskmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Nån FB-are som var med i vår tävling om tråkigast könsorgan kanske? På fredagnatten.

Var det ni som kom förbi camp ljummen fitta/niggaz with attitude?
Citera
2008-06-30, 14:53
Medlem
gullgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drunkpunk
Om nån såg tre punkare en med kam en med libertyspikes och en med spikes och rakat på sidan så kan jag informera er om att det var jag och mina polare.

Under tre dar var det totalt 110 personer som tog kort på oss!

Långt fram till vänster på DLK? I så fall vågade jag inte knuffas för länge med er...
Citera
2008-06-30, 15:21
Medlem
landofmoronss avatar
Sjukt skön jävla festival, men det enda som är negativt med festivaler är att allt känns skittråkigt när man väl kommit hem :-/ bara jag som lider av detta i-landsproblem?
Citera
2008-06-30, 15:22
Medlem
kattbjass avatar
crystal castles var sjukt bra, röj på campingen och allmänt skön stämmning.
stolta väktare och osköna 20+ stolta lantisar var det enda som förstörde
Citera
2008-06-30, 15:23
Medlem
vaszes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrippeLina
EDIT: "Camp Engla" och "Josef Fritzl en trappa ner" FB-folk? Osmakligt är så bra!

Hehehe, "Jozef Fritz en trappa ner" låg i vårat camp vid namn "Camp-Klamydia". Den flaggan satt inte uppe så länge dock

MVH Vasze
Citera
2008-06-30, 15:26
Medlem
Drunkpunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gullgubben
Långt fram till vänster på DLK? I så fall vågade jag inte knuffas för länge med er...
haha, vi var rätt långt bak på DLK, fast när hockeyfrilla drog igång blev det lite ös.

Var du en av de där blonda killarna som hoppade runt helt plötsligt?
Citera
2008-06-30, 15:29
Medlem
Yay! någon som såg "beatboxar för alkohol" ? det resulterade i en sjuhelvetes gratisfylla

http://www.peaceandlove.nu/festival/?fotoalbum&path=2008/Campingbilder/28e%20-%20L%F6rdag%20-%20Campingen

ta en titt på bild nr 12
Citera
2008-06-30, 15:34
Medlem
Krogarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonees
Verkar som om de flesta här inne tyckte att campingen varit den största behållningen. Jag håller inte riktigt med, kanske för att jag inte uppskattar Engla-skämt och skränande megafoner klockan 5 på morgonen. Roligaste i campet var när delar av mitt camp (Welcome to Tijuana) drog runt med vårt mobile disco och dansade med människor till "Längst fram i taxin".

Annars var ju konserterna den absoluta höjdpunkten. Hann med hela 14 stycken vilket jag känner mig riktigt nöjd med. Tänkte dra lite snabba betyg på 12 av de konserter som jag såg mest av, för er som är intresserade/inte var där och undrar.

Torsdag
Petter - 3,5/5
Markus Krunegård - 2,5/5
The Hives - 4,5/5
Manu Chao - 4/5
Mando Diao - 4/5
The Wombats - 3,5/5

Fredag
Thåström - 3,5/5
Kent - 4/5

Lördag
Nationalteatern - 3/5
Adam Tensta - 4/5
Teddybears - 4/5
Håkan Hellström - 4/5

Jävligt många bra konserter som synes men The Hives toppade nog ändå. Blev inte sämre av att jag träffade Hopwlin' Pelle på stan senare under kvällen och snackade lite Överlag en riktigt jävla skön festival!

Du måste bott nära mej för jag fick lida av exakt samma saker klockan 5 på morgonen. Det var en invandrare som var efterbliven och typ tog sönder sin polares tält eller nåt sånt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in