2008-05-22, 21:54
Medlem
Drunkpunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Sannolikt tar biljetterna utan camping slut inatt vid 00 eller senast imorgon kväll.
Sedan kommer det nog vara tryck på campingbiljetterna rätt hårt, vet inte hur många det finns men jag kommer i varje fall ligga på exakt 14.00 för att fixa campingbiljett åt mina 2 polare som nu har biljett utan camping.
Tur att man börjar tidigt på morgonen och slutar tidigt!
Kommer att bli riktigt grymt i år - går allt som det ska är vi 6 personer som åker ner. Sjudundrans röj blir det, jag personligen kommer nog aldrig att stöta på en bättre artistlineup inom Sverige igen. Så jag åker fan iväg även om jag åker på körtelfeber, lunginflammation eller vad fanken som helst.

Vi ses i Borlänge!
Let´s get drunk!!
Citera
2008-05-22, 22:26
Medlem
SuperGeezers avatar
Jahaja, enligt Tickster är nu samtliga 3dagarspass (med och utan camping) slutsålda. Tur att man har köpt i tid!
Citera
2008-05-22, 22:41
Medlem
notNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackapär
1000 biljetter kvar bara alltså, jävlar vad fort biljetterna säljer. Nu sjönk i allafall biljetterna på tradera i blocket i värde som folk försöker tjäna pengar på. Undra var camping nr 2 kommer vara.

Förra året hade dom camping A och camping B, vet inte om det är camping B dom pratar om nu som ska vara den nya campingen... Men camping B låg ~20meter ifrån camping A.

edit; tycker om att använda Bold osv..
Senast redigerad av notN 2008-05-22 kl. 22:43.
Citera
2008-05-22, 23:24
Medlem
woho, fick nyss tag på en av dem sista utan campingbiljetterna, puhhh, tur man har, så nu blir det till att köpa en campingbiljett kl 14.00 imorgon!

tack för mig ses där förfan
Citera
2008-05-22, 23:29
Avslutad
Nu finns det biljetter utan camping, igen.
Citera
2008-05-23, 09:23
Medlem
vetingetomdets avatar
nu är det ett "fåtal" kvar, hur många det är ungefär har jag dock ingen aning om...

aja bra iaf att dom släpper campingbiljetter, vad tror ni dom kommer kosta ungefär?
Citera
2008-05-23, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetingetomdet
nu är det ett "fåtal" kvar, hur många det är ungefär har jag dock ingen aning om...

aja bra iaf att dom släpper campingbiljetter, vad tror ni dom kommer kosta ungefär?

200 kr? det står ju på deras hemsida och nyhetsfliken om man är uppmärksam.
Citera
2008-05-23, 14:09
Medlem
Woho! Jag fick två! Då blir det festival på riktigt!
Citera
2008-05-23, 16:14
Avslutad
Köpte fem. Ska sälja fyra. En kompis behöver en biljett. (;
Citera
2008-05-23, 16:17
Medlem
Drunkpunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koltrasten
Woho! Jag fick två! Då blir det festival på riktigt!
Citera
2008-05-23, 16:29
Medlem
mackapärs avatar
Jag köpte 2 extra festivalpass i morse som jag ska suga lite på Har säkert några kompisar här som är för lata för att hunnit köpa. Bra med en buffert. Annars vet jag att massa borlängebor kommer skrika efter biljetter om några veckor.
Citera
2008-05-23, 18:33
Medlem
Vilken dag har alla planerat att åka dit?

Själv tycker jag att temadagarna känns rätt värdelösa, så det är inget som lockar mig. För att få bra campingplats och för att kunna börja öla så blir det ändå att dra dit på tisdagen eller senast onsdagen tror jag...

Så, när hade ni flashbackare planerat att anlända?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in