2008-06-24, 02:15
Medlem
Emokaninens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DWOY
Sportfältet? Och förstöra allt gräs precis innan Dalecarlia. Smart!

Förlåt, men jag hatar tyvärr fotboll så jag bryr mig inte om det, ursäkta om jag kränkte din fotbollsentusiasm

Men sen så finns det ju massa ställen bredvid sportfältet som är oklippt och inte används till eran härliga sport, där kan man smälla upp tält..
Citera
2008-06-24, 02:17
Medlem
DWOYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emokaninen
Förlåt, men jag hatar tyvärr fotboll så jag bryr mig inte om det, ursäkta om jag kränkte din fotbollsentusiasm

Men sen så finns det ju massa ställen bredvid sportfältet som är oklippt och inte används till eran härliga sport, där kan man smälla upp tält..

Jag bryr mig inte heller i Dalecarlia. Men eftersom du klagade så klagade jag tillbaka. Och så är det faktiskt skönt att det händer lite grejer i den här ruttna hålan. Utan p&l skulle ju Borlänge suga ännu mer.
Citera
2008-06-24, 02:19
Medlem
Emokaninens avatar
Citat:
Jag bryr mig inte heller i Dalecarlia. Men eftersom du klagade så klagade jag tillbaka. Och så är det faktiskt skönt att det händer lite grejer i den här ruttna hålan. Utan p&l skulle ju Borlänge suga ännu mer.

Jo jag håller med dig att det är trevligt att det händer nått här, det gör jag verkligen, det är faktiskt mestadels campingen jag klagar på, lite gratis musik mår jag dock inte dåligt av..
Citera
2008-06-24, 02:22
Medlem
DWOYs avatar
Vad finns det för mat att köpa inne på campingområdet? Fanns ju langos förra året.
Citera
2008-06-24, 02:24
Medlem
DWOYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Köp en femmalott i stället. Billigare och bättre för hjärnan.

What is femmalott?
Citera
2008-06-24, 02:32
Medlem
Emokaninens avatar
Citat:
What is femmalott?

Om du nu var seriös så är det en skraplott, och håller med, det är nog nyttigare för hjärnan, men se upp för spelmissbruk istället
Citera
2008-06-24, 02:35
Medlem
Emokaninens avatar
Citat:
Vad finns det för mat att köpa inne på campingområdet? Fanns ju langos förra året.

Dom skulle ju smälla upp ett provisoriskt konsum inne på campingen, eller var det på själva festivalområdet? Nej tror det var campingen, där skulle man ju kunna handla mat och grejer, stod i DD här om dagen

Men antar att det blir risiga köttbullsmackor och rödsallad/räkbaugetter
Citera
2008-06-24, 02:39
Medlem
DWOYs avatar
Citat:
Om du nu var seriös så är det en skraplott, och håller med, det är nog nyttigare för hjärnan, men se upp för spelmissbruk istället

Lugnt. Min polare har avskräckt mig från allt spelande
Citera
2008-06-24, 02:40
Medlem
DWOYs avatar
Citat:
Dom skulle ju smälla upp ett provisoriskt konsum inne på campingen, eller var det på själva festivalområdet? Nej tror det var campingen, där skulle man ju kunna handla mat och grejer, stod i DD här om dagen

Men antar att det blir risiga köttbullsmackor och rödsallad/räkbaugetter

Blää. Undra vad som skulle vara det ultimata camping-käktet?.... Åhh jag vet! Chilimarinerade revbensspjäll med klyftpotatis. Gaaaah *dregel*.
Citera
2008-06-24, 02:44
Medlem
Emokaninens avatar
Citat:
Blää. Undra vad som skulle vara det ultimata camping-käktet?.... Åhh jag vet! Chilimarinerade revbensspjäll med klyftpotatis. Gaaaah *dregel*.

Knappast det du säger, det ultimata blir nog... Korv med bröd haha, nej men som sagt, ni får väl dra er mot pizzeriorna, pizza är alltid lika nyttigt
Citera
2008-06-24, 02:44
Medlem
DWOYs avatar
Citat:
Knappast det du säger, det ultimata blir nog... Korv med bröd haha, nej men som sagt, ni får väl dra er mot pizzeriorna, pizza är alltid lika nyttigt

Kall ravioli är campingkäk det. Följer alltid med som en trogen vän. Fast det är inte en vacker syn om det kommer upp igen.
Citera
2008-06-24, 02:47
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Lön får man ju på onsdag, det kommer ju garanterat inte bli något skabbigt på burk då, att äta bra och kanske ta en kall öl är ju rätt sjukt vårdande för kropp och själ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in