2007-11-28, 14:05
Medlem
Dan-Banans avatar
Nu har första banden till nästa års festival klara och biljetterna släpps idag.

Klara band hittills: Hardcore superstar, Looptroop, Petter, Eldkvarn, The Haunted, Entombed, Pugh Rogefeldt, Anna Järvinen och Those dancing days Och Sex Pistols!

Källa:
http://www.dalarnastidningar.se/noje/article255944.ece

Gå även in och önska band på http://peaceandlove.nu/

Någon som redan nu bestämt sig för att göra ett besök på 2008 års festival?
Citera
2007-11-28, 14:15
Medlem
nosheoldwomans avatar
inte så jättekul första bandsläpp direkt. men det blir nog peaceandlove 2008, varit där 2006 och 2007. så borde vara kul nästa år också...
Citera
2007-11-28, 14:19
Medlem
galen_indies avatar
FYFAN! Jag kommer! Avbokar allt, även min egen begravning.
Jävlar i helvete vad grymt, vi ses där!
Citera
2007-11-28, 14:40
Medlem
sillybillys avatar
avstår aldrig att se the haunted
Citera
2007-11-28, 14:53
Medlem
thews avatar
Sex Pistols! Hujeda mig!

Blir ju till att besöka denna festival i år igen då!
Citera
2007-11-28, 15:05
Medlem
cosmic_dancers avatar
inget band som gav mig något store glädje tjut. Skulle vara att det vore coolt att se sex pistols då... men det sa jag förra året med gällande alice icg iggy... Såg jhag någon utav herrarna... Nä det gjorde jag inte.

Nä jag vill att Hives kommer... då jävlar
Citera
2007-11-28, 15:06
Medlem
Hayvens avatar
Jag kommer att infinna mig där!
Citera
2007-11-28, 15:17
Medlem
Inte särskilt imponerande bandsläpp ännu, men det kommer säkerligen bli bättre med tiden.. Jag kommer absolut vara där då jag jobbar med festivalen varje sommar...
Citera
2007-11-28, 17:02
Medlem
thews avatar
Inte särskilt imponerande?

Festivalen har ju växt något grymt mycket bara detta året. Sex Pistols är en klockren bokning som kommer dra mycket folk!
Citera
2007-11-28, 17:26
Medlem
Klart att man ska dit! I hopp om att det ska bli minst hälften så bra som p&l-07 så kommer jag dra dit även om det inte lirar några bra band
Citera
2007-11-28, 17:28
Medlem
DWOYs avatar
verkar som peaceandlove bokar alla "gamlingar" innan dom kilar vidare. Iggy, Alice och nu Sex Pistols skämt åsido. tycker att dom första bokningarna var riktigt bra. hardcore superstar och looptroop kommer jag absolut se. beställde min festivalbiljett idag också, nu är det bara väntan som gäller.

undra om man kanske ska köpa sig ett par extra festivalpass nu och sedan sälja sista veckan. förra året var det ju väldigt lätt att få sina biljetter sålda.
Citera
2007-11-28, 17:32
Medlem
Dan-Banans avatar
Märks att det är en stor variation på användarna på Flashback iallafall, om man ser till reaktionerna på bandsläppen.

Jag tror iallafall att 3-dagarspassen kommer ta slut även i år, då Peace & Love redan på första bandsläppet visar att de även i år riktar sig till en blandad publik, vilket uppenbarligen gick bra förra året, samtidigt som festivalen nu även är en fullblodig "den som drar i sig flest plattor öl och ligger med flest fjortisar vinner"-festival.

Personligen så handlar det om hur jag kommer jobba i sommar, brukar inte vara allt för lätt att byta bort P&L-helgen på mitt jobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in