2007-11-30, 11:53
Medlem
von_Ss avatar
Ska väk dit då jag bor ett par mil från Borlänge.

Entombed var ju kul. Och jag är säker på att det kommer mer bra.
Citera
2007-11-30, 15:24
Medlem
Tomas.Webers avatar
Peace and love kör vidare med gubband som publikmagnet, jag tror att det kan funka. Sex Pistols vore ballt att se live, även om man nog inte kan vänta sig en tiondels så mycket intensitet som det var 1977. Annars får jag hålla med de andra, inte särskilt intressanta band. Vi får hoppas att framtiden bjuder på mer.
Citera
2007-11-30, 15:48
Medlem
The Haunted, skulle lätt åka dit om det blir lite fler fina band också, men det beror helt på vad jag gör i sommar.. Det kändes lite tight att åka till SRF och sedan Hultan veckan efter, blir det hultan i år så är det ju ändå två veckor att varva ner sig och få lite mer festivaltaggning på.
Citera
2007-11-30, 15:53
Medlem
Bambuelos avatar
Det står mellan Hultsfred och Peace & Love '08. Men blir nog troligen P&L iår igen!
Citera
2007-11-30, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambuelo
Det står mellan Hultsfred och Peace & Love '08. Men blir nog troligen P&L iår igen!

Jag åker helst inte till Hultan igen, känns för mycket sandlåda och fulla fjortisar för mig
Citera
2007-11-30, 15:57
Medlem
Bambuelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hååg
Jag åker helst inte till Hultan igen, känns för mycket sandlåda och fulla fjortisar för mig

Precis, även om det finns en hel del idioter överallt på jorden så samlas det mycket mer där. Men sen beror det mycket på bandsläppen.
Citera
2007-11-30, 16:03
Medlem
Citat:
Precis, även om det finns en hel del idioter överallt på jorden så samlas det mycket mer där. Men sen beror det mycket på bandsläppen.

Självklart, men ljudnivån var ju skamligt låg.. Man kunde stå framme vid staketet i tältet Atlantis och fortfarande höra de där jävla vattenkranarna..

Rycker de inte upp sig så blir det i alla fall en biljett mindre såld för Rockparty.
Citera
2007-11-30, 16:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hååg

annars är rock off i mariehamn, åland en bra festival. var där 2005.
Citera
2007-12-03, 12:26
Medlem
Aaksels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dan-Banan
Nu har första banden till nästa års festival klara och biljetterna släpps idag.

Klara band hittills: Hardcore superstar, Looptroop, Petter, Eldkvarn, The Haunted, Entombed, Pugh Rogefeldt, Anna Järvinen och Those dancing days Och Sex Pistols!

Källa:
http://www.dalarnastidningar.se/noje/article255944.ece

Gå även in och önska band på http://peaceandlove.nu/

Någon som redan nu bestämt sig för att göra ett besök på 2008 års festival?

Vafan shit vilken höjdarfestival! Bara de där banden räcker ju för att jag ska vilja ta mig dit. Framför allt Looptroop, Petter, The Haunted och Entombed lockar ju.
Citera
2007-12-03, 14:59
Medlem
Rakiis avatar
Citat:

Är osäker på vilken typ av människor som besöker festivalen då jag ej varit där tidigare och har bara erfarenhet av vuxenfestivaler med en åldergräns på 18 år, men tror knappast att festivalområdet kommer överskökjas med en massa fulla fjortisar i åldrarna 14-15. Även om det råder mycket meningar om dessa personer finns det faktiskt helt okej folk i den åldern jag känner och har ingenting emot dom så länge dom håller sig på sin egen planhalva om dom är störande.
Citera
2007-12-03, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Är osäker på vilken typ av människor som besöker festivalen då jag ej varit där tidigare och har bara erfarenhet av vuxenfestivaler med en åldergräns på 18 år, men tror knappast att festivalområdet kommer överskökjas med en massa fulla fjortisar i åldrarna 14-15. Även om det råder mycket meningar om dessa personer finns det faktiskt helt okej folk i den åldern jag känner och har ingenting emot dom så länge dom håller sig på sin egen planhalva om dom är störande.
Jag var där förra året och blev glatt överraskad över hur trevligt folk det var. Inte alls mycke emos, fjortisar eller jobbiga tuffa killar som ska slåss. De flesta jag träffade på var mellan 16 och 22 och en majoritet av dessa var runt 18. Peace and love 2008 är ett måste enligt mig
Citera
2007-12-03, 21:22
Medlem
stRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DWOY
verkar som peaceandlove bokar alla "gamlingar" innan dom kilar vidare. Iggy, Alice och nu Sex Pistols skämt åsido. tycker att dom första bokningarna var riktigt bra. hardcore superstar och looptroop kommer jag absolut se. beställde min festivalbiljett idag också, nu är det bara väntan som gäller.

undra om man kanske ska köpa sig ett par extra festivalpass nu och sedan sälja sista veckan. förra året var det ju väldigt lätt att få sina biljetter sålda.

Lumpen då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in