2008-06-05, 13:48
Bannlyst
wtf, jag ringde till tickster och undrade var mitt mail till billjätten hade tagit vägen. så sa ja mitt förnamn och efternamn. den hade hamnat på fet mail address, så jag undrade om dom kunde skicka den till den jag har nu, och det gjorde dom. jag behövde bara säga mitt namn och inget mer? man kan ju ta andras billjätter hur lätt som helst!
Citera
2008-06-05, 15:19
Medlem
Bru Nögats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intropappa
wtf, jag ringde till tickster och undrade var mitt mail till billjätten hade tagit vägen. så sa ja mitt förnamn och efternamn. den hade hamnat på fet mail address, så jag undrade om dom kunde skicka den till den jag har nu, och det gjorde dom. jag behövde bara säga mitt namn och inget mer? man kan ju ta andras billjätter hur lätt som helst!

Tror inte det är så enkelt.
Citera
2008-06-06, 13:35
Avslutad
Kort som jag är kommer jag nog leta reda på nån kille vars axlar jag kan sitta på! Iallafall under sex pistols o dyl, på kent ska jag stå längst fram.
Citera
2008-06-07, 02:27
Medlem
DWOYs avatar
Vad sålde dom för merc förra året? Minns fan inte. Var det typ inte mössor och sån skit? Eller var det nåt annat?

Nån som tänker gå på skivmässan som arrangeras samtidigt? Ska nog ner och kika om jag hittar några fynd bland dvdsektionen.
Citera
2008-06-07, 03:17
Bannlyst
Martha Wainwright kommer! Åtminstone enligt hennes egen sajt samt MySpace-sida. Bra bokning!

Men LOL åt hur jävla mycket allt krockar på torsdagen...!
Citera
2008-06-07, 03:29
Medlem
DWOYs avatar
ser fram emot att efterfesta på campingen. hoppas att fotbollsmålen är uppe iår också var ju fet turnering förra året.
Citera
2008-06-07, 10:33
Medlem
Broder.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DWOY
ser fram emot att efterfesta på campingen. hoppas att fotbollsmålen är uppe iår också var ju fet turnering förra året.

fan hur kunde jag missa att de hade fotbollscup, var fanns målen ??
Citera
2008-06-07, 11:48
Medlem
Scheikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Broder.

Minns bara att det kändes som att vårt tält var ett av målen.
Citera
2008-06-07, 12:28
Medlem
DWOYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Broder.

Alldeles vid dagiset, vid staketet. Vid västra delen av campingen. Var skoj som fan =) Förutom att jag fick en fet glidtackling av nån random och slocknade nästan. haha
Citera
2008-06-07, 12:34
Medlem
rhymenocerouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DWOY
Var skoj som fan =) Förutom att jag fick en fet glidtackling av nån random och slocknade nästan. haha

Haha, Man måste ju bara älska att ta fula tacklingar iaf i mitt fall när det är de enda jag själv är bra på
Citera
2008-06-07, 12:46
Medlem
DWOYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenocerous
Haha, Man måste ju bara älska att ta fula tacklingar iaf i mitt fall när det är de enda jag själv är bra på

haha, när man är full som fan så uppskattar man inte fula tacklingar =) inte jag iaf.
Citera
2008-06-07, 16:27
Medlem
Hirvis avatar
Jag ska lätt spela fotboll om jag hittar dit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in