2007-11-28, 17:44
Medlem
diannos avatar
haha vafan sex pistols. hade missat att de återförenades. trodde det var ett av de coola banden som inte ville "sälja sig" och sådant. och så tror man ju att de som alla andra band har blivit av med alla originalmedlemmar men det har de ju fan inte alls ju.
Citera
2007-11-28, 18:15
Medlem
Pulkahitlers avatar
Hm, hardcore ska bli kul att se (igen). Men Sex Pistols utan sid ?? Vafan, va de inte meningen att dom skulle va punk från början? Jävla pojkband! :P
Citera
2007-11-28, 19:36
Medlem
Försöksdjurs avatar
woho Entombed. Bor 5km ifrån Borlänge så jag kommer
Citera
2007-11-29, 00:57
Medlem
Feliabo^s avatar
näää...sex pistols va inget att hurra för...tacka sweden rock å judas priest
Citera
2007-11-29, 01:45
Medlem
Hirvis avatar
Helt klart intressant, gillar Petter faktiskt och Sex pistols är ju någonting värt att se, gillade festivalen som fan i somras.
Men jag tror det blir Sweden rock för min del, Blue oyster cult smäller högre än allt! Således inte Pink floyd återförensas på P&L så prioriterad jag nog Böc framför att sätta på fjortisbrudar och käka kinalunchbuffe i borlänge (kanske båda om jag orkar extrajobba mellan mina hårda studier)
Citera
2007-11-29, 22:27
Medlem
Rakiis avatar
Detta bådar gott inför stundande festivalsommar, bestämde mig redan för att åka dit då jag läste Petter och Looptroop, men sen kollade jag längre ner och såg även Entombed och The Haunted. Kommer bli väldigt jävla bra ös då en drös med favoritband/artister kommer dyka upp, hoppas på mer bra bandsläpp framöver.
Citera
2007-11-29, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pulkahitler
Hm, hardcore ska bli kul att se (igen). Men Sex Pistols utan sid ?? Vafan, va de inte meningen att dom skulle va punk från början? Jävla pojkband! :P

Pistols utan Sid är ju ffs Sex Pistols. Sid var en skyltdocka inget annat. Glenn må vara en tönt i jämförelse men han kan lira åtminstone.
Citera
2007-11-29, 23:09
Medlem
storytellers avatar
Ånej, inte Sex Pistols. Nu blir det lika många punkarsvin som i år..

Skämt åsido så är P&L den festival jag har haft roligast på. Säkert lika bra som Hultan när det var maxat med publik. Kommer antagligen inte att bli några festivaler i år p.g.a utlandsboende.
Citera
2007-11-30, 00:18
Bannlyst
Japp, det till att besöka P&L. Sur över att jag missade förra året, så jag har lite att ta igen!
Citera
2007-11-30, 01:09
Medlem
Jag är inte imponerad. Trötta gubbar och söndernött hiphop.
Citera
2007-11-30, 03:36
Medlem
DWOYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MV7
Jag är inte imponerad. Trötta gubbar och söndernött hiphop.

vilka hiphopakter tycker du att dom ska boka då? Looptroop är jäkligt bra live så dom kan nog ånga på publiken rätt bra. Men Petter är jag däremot lite tveksam till att se nå mycket av. Kanske kikar förbi och kollar på nån gammal låt från dom gamla plattorna.
Citera
2007-11-30, 03:38
Medlem
DWOYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thew
Inte särskilt imponerande?

Festivalen har ju växt något grymt mycket bara detta året. Sex Pistols är en klockren bokning som kommer dra mycket folk!

håller med. jag hoppas att dom inte flyttar festivalen för att den har blivit större. tycker den hör hemma här i Borlänge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in