Åh, som just tänkte lägga mig efter 6 dagars festande och inte hunnit sova av sista ölen än. Ursäktar i förväg mina dåliga meningsbygdnader och stavelser för tillfället. Till topic!
Kan börja med att vi i camp "Jag Älskar Folköl" (spycitat) gick och skrek flash och böglyft tisdag och onsdag natt innan vi tillslut fick svar med ett back! Men nu ska vi inte klanka ner på saker och ting!
Saker jag kommer på för tillfället är det som senast nämnts, tex camp damp! Härligt att slänga ur sig lite dampmoves
Fick efter första eller andra natten bevittna en ollning på vårt tält! "Olla här" med en ring under, var en av brudarna som spelat oss detta lilla spratt, men tältet höll ända till sista kvällen så inga sura miner här inte! (Inte jag som får aids) =D
Efter att ha förklarat för ännu en 08'a att man måste längre norrut än borlänge för att nå norra norrland samt att 90 min bil inte är länge så fann jag mig framför en fallande bajamaja! Underbart tänkte jag och funderade om detta hade något att göra med bajamajan på scenområdet som hade handbajsspår över hela väggarna, därefter om det var någon person där i. Fick till tredjepersonsljud av skrik och spyhärvor för mig berättat att ingen låg där i, det var bara det att allt innehåll sökte sig ut på behagliga turer över huvudleden. För att senare bli ivägjagad av en man som kräkts ner sina egna byxor av synen.
Barbaragrisknullet var vackert!
Gick med min nya stol för att söka nya kompanjoner och fann mig tala med två personer ur bandet "Difuntos Correa" från chile. Han förklarade att hans engelska inte var perfekt och bröt vidare med förklaringen att hans bandnamn betydde något med "Ett barn som suger mjölk ut sin döda moder". Någon som kan bekräfta eller (i värsta fall) rätta?
I övrigt så var det underbart, med bra musik och bara hotad en gång, skämtsamma vakter och härliga mängder humor! Folk kunde fått lägga sig lite senare, men nog blir det till att upprepas nästa år tror jag bestämt!
EDIT: "Camp Engla" och "Josef Fritzl en trappa ner" FB-folk? Osmakligt är så bra!