2008-06-30, 15:35
Medlem
Lifelovers avatar
Vet ni vad jag kom på nu? Vårt camp ju med på förstasidan i tidningen! Fyra brudar så står jag så man ser mina shorts och t-shirt! Hur kunde jag glömma det?
Citera
2008-06-30, 15:41
Medlem
rhymenocerouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifelover
Vet ni vad jag kom på nu? Vårt camp ju med på förstasidan i tidningen! Fyra brudar så står jag så man ser mina shorts och t-shirt! Hur kunde jag glömma det?

Haha ja säg det , Men var det nån här som var med och sjung när vi började komma igång riktigt ordentligt med våra "Hörs, Hej!" låtar
och våra "VA GOTT DE VA" ?
Citera
2008-06-30, 16:05
Medlem
furis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurant
HEHU! Det var fyfan jag!!
Satana trevligt att ha er som grannar! Då fick man lite schysst musik iaf

Här har ni en bild på strapatsen, skönt var det med!
http://i30.tinypic.com/152g4mb.jpg

GUUUUULD!!!! Där har vi fan aset. Vidrigaste människan jag träffat i hela mitt liv men fan roligt efteråt. Vem är du? skriv PM. Jag är den med Rosa hatt.
Citera
2008-06-30, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av furi
Btw någon som såg punkaren i kilten ? med silvertejp i tuppkammen. Han knullade våran Barabara gris hahahaha!! Tzatziki var på campingen också. Träffade sångaren i mando diao eller vad dom heter ute på festivalområdet, men inte så fett för vet inte äns vilka dom är. Looptroop & Teddybears var ju helt klart fetast

Såg honom, han gick runt och blottade hans gaffatejpade skrev.
Citera
2008-06-30, 16:31
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drunkpunk
haha, vi var rätt långt bak på DLK, fast när hockeyfrilla drog igång blev det lite ös.

Var du en av de där blonda killarna som hoppade runt helt plötsligt?
Jag stod exakt bakom dig på dlk. Du och en polare stod upp, och två(tror jag) låg bakom er. Onkel kånkel jacka på nån av er.. Eller har jag fel?
Citera
2008-06-30, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av furi
GUUUUULD!!!! Där har vi fan aset. Vidrigaste människan jag träffat i hela mitt liv men fan roligt efteråt. Vem är du? skriv PM. Jag är den med Rosa hatt.
Hehu, jag är så jävla lat att jag är inne på Flashback typ en gång i halfvåret, adda min msn istället om du orkar bry dig =)

Och så jävla äcklig brukar jag inte vara, men efter en jävla massa T-Röd blir man lite cepe i skallen
gurant (a) walla .com e min msn-helvfete

Förövrigt kan jag tilllägga att jag faktiskt inte knullade gris-vröven, kunde tyvärr inte få upp den.
Senast redigerad av gurant 2008-06-30 kl. 16:58.
Citera
2008-06-30, 16:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 8D8
Såg honom, han gick runt och blottade hans gaffatejpade skrev.
Vårdcentralen fick rycka bort det. Gjorde ont som innutahelvete
Citera
2008-06-30, 17:01
Medlem
furis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurant
Vårdcentralen fick rycka bort det. Gjorde ont som innutahelvete

HAHAHA så det är du som är punkaren fy fan va kul. addar dig sen hahaha
Citera
2008-06-30, 17:07
Medlem
Elaisas avatar
Festivalen var riktigt lyckad, gick all in första kvällen (tisdag) när vi kom dit.
Väldigt mycket yngre folk, men i vårat camp familjen var medelåldern lite högre.
Gör en efterlysning efter våra grannar, Lillebror, Storebror, Berra, Greken, lill altenius, Konstruktörn, smugglarn? Någon av er som är medlemmar?

Bästa banden var lätt Johnossi och Hoffmaestro & chraa, väldigt bra drag.

Vi hade kul iallafall, synd bara att nästan alla som var där var födda på 90-talet.
Nästa år väljer vi nog en annan festival.

Det var också vi som körde Leila K-electric hela nätterna
Senast redigerad av Elaisa 2008-06-30 kl. 17:19.
Citera
2008-06-30, 17:10
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasze
Hehehe, "Jozef Fritz en trappa ner" låg i vårat camp vid namn "Camp-Klamydia". Den flaggan satt inte uppe så länge dock

MVH Vasze
I camp-klamydia var jag o några kompisar in i typ torsdag/fredag natt, det var nån som sa att det var feta festen där så det kom typ 30 pers o stormade skiten
Citera
2008-06-30, 17:22
Medlem
Bajslocks avatar
Men var det ingen här som var vid Camp Benny och smakade på våran ölbong?
Citera
2008-06-30, 17:27
Medlem
jokkaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrippeLina
Åh, som just tänkte lägga mig efter 6 dagars festande och inte hunnit sova av sista ölen än. Ursäktar i förväg mina dåliga meningsbygdnader och stavelser för tillfället. Till topic!

Kan börja med att vi i camp "Jag Älskar Folköl" (spycitat) gick och skrek flash och böglyft tisdag och onsdag natt innan vi tillslut fick svar med ett back! Men nu ska vi inte klanka ner på saker och ting!

Saker jag kommer på för tillfället är det som senast nämnts, tex camp damp! Härligt att slänga ur sig lite dampmoves

Fick efter första eller andra natten bevittna en ollning på vårt tält! "Olla här" med en ring under, var en av brudarna som spelat oss detta lilla spratt, men tältet höll ända till sista kvällen så inga sura miner här inte! (Inte jag som får aids) =D

Efter att ha förklarat för ännu en 08'a att man måste längre norrut än borlänge för att nå norra norrland samt att 90 min bil inte är länge så fann jag mig framför en fallande bajamaja! Underbart tänkte jag och funderade om detta hade något att göra med bajamajan på scenområdet som hade handbajsspår över hela väggarna, därefter om det var någon person där i. Fick till tredjepersonsljud av skrik och spyhärvor för mig berättat att ingen låg där i, det var bara det att allt innehåll sökte sig ut på behagliga turer över huvudleden. För att senare bli ivägjagad av en man som kräkts ner sina egna byxor av synen.

Barbaragrisknullet var vackert!

Gick med min nya stol för att söka nya kompanjoner och fann mig tala med två personer ur bandet "Difuntos Correa" från chile. Han förklarade att hans engelska inte var perfekt och bröt vidare med förklaringen att hans bandnamn betydde något med "Ett barn som suger mjölk ut sin döda moder". Någon som kan bekräfta eller (i värsta fall) rätta?

I övrigt så var det underbart, med bra musik och bara hotad en gång, skämtsamma vakter och härliga mängder humor! Folk kunde fått lägga sig lite senare, men nog blir det till att upprepas nästa år tror jag bestämt!

EDIT: "Camp Engla" och "Josef Fritzl en trappa ner" FB-folk? Osmakligt är så bra!

Jag och en polare vårlade också "flash" i ett par timmmar innan vi tillslut fick svar av en snubbe i grön jacka och nåra av deras polare

Förövrigt så sög millencolin kuk och Takida var äckligt bra.
Mycke trevligt folk men äckligt mycke köer till allting
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in