2008-06-30, 17:28
Medlem
Kolatonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslock
Men var det ingen här som var vid Camp Benny och smakade på våran ölbong?
Haha om det var du med luftpumpsbongen, riktigt grym var den
Citera
2008-06-30, 17:39
Medlem
Vem E Re?!

Tänkte bara höra om några FB-folk var vid vårt camp : "VEM E RE?!" Vi hade väl minst en 100 st som kom och rökte vattenpipa
In flames var ju sjukt mäktigt.
Citera
2008-06-30, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Sista natten tog jag en spatsertur över campingen. På vägen gick nån kille med en skitlång pinne och högst upp satt en flagga som jag tyvärr inte kunde se vad det stod på.

Plötsligt joggar typ 5 poliser dit, tar av honom flaggan och jag tyckte mig ana att han fick på sig handbojor. Poliserna gick iväg med honom och sa typ "Allt var ju bra nu. Varför skulle du förstöra?". Vad fan hade han gjort?

HAHAHA, tror det var en ur våra grannars camp "Camp Topman Röjjer"
De hade Tornérspel och lekte riddare. Och man fick inte ha flaggan Han släpptes ganska snabbt sen.
Citera
2008-06-30, 17:55
Medlem
JerkZs avatar
Ingen som vet vem denna mystiska man var?

http://www.ladda-upp.com/bilder/6048/schtekare
Citera
2008-06-30, 18:16
Medlem
nån som såg han som hade tatuerat en hennah tatuering av che guevara på kuken o sen ollat polisen då dom inte ville se på den när han frågade?
Citera
2008-06-30, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panic_
Tänkte bara höra om några FB-folk var vid vårt camp : "VEM E RE?!" Vi hade väl minst en 100 st som kom och rökte vattenpipa
In flames var ju sjukt mäktigt.

Ja för tusan! Jag råkade under ölrus att döpa en av er till Peder, och den andra med en liten rödlätt skäggtofs fick koncist heta just det, Skägg. Jag tror ni två hängde rätt mycket på campingen tillsammans.

VEM i helvete EEEERE?
Citera
2008-06-30, 19:36
Medlem
Stormorfars avatar
Kom på en rätt sjuk grejj också, min kompis syrra och hennes polare kom och ville röka gås. De var rätt packade när de kom till vårat tält kan jag säga, så röker vi en mitt på dagen utanför tältet, sen när kompisen sitter och ska rulla upp en ny kommer 2 st snubbar i 40 års åldern. Det visar sig att den ena var snut och den andra var hans kompis (han som var snut var inte i tjänst, han satt och drack öl med oss) Sen drar kompisen fram den nyrullade spliffen och kör igång, så bjuder vi polisens kompis på spliff

Vi frågade polisen om han inte var skyldig att ingripa även fast han inte var i tjänst, men han sa att han kunde väll inte säga nånting när han satt och drack bärs Fett sköna snubbar iaf..

Det slutade förövrigt med att 3/5 pers spydde för att sedan däcka mitt utanför vårat tält
Citera
2008-06-30, 19:54
Medlem
statoil^s avatar
Var det någon som natten till torsdagen blev tillfrågad "Ska jag slicka rent?" av en tjej vid stängslet mot tågspåret på A-campingen?

Jag blev fan tillfrågad tre ggr. På tredje gången tackade jag ja då det "bara" varit en av 20 som tackat ja tidigare. Hennes väninna bad mig faktiskt att hon skulle få slicka rent efter att jag kissat med snorren. För annars skulle hon bli ledsen osv.

Fan dom bad mig om det! Då förvaltar man ju läget och får en deal där båda brudarna visade brösten. Läckert värre !

Sjukt äckligt var det men vafan bad dom en så vafan. Klockan var väl sisådär 3.30 på natten.
Citera
2008-06-30, 19:54
Medlem
Trollols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Kom på en rätt sjuk grejj också, min kompis syrra och hennes polare kom och ville röka gås. De var rätt packade när de kom till vårat tält kan jag säga, så röker vi en mitt på dagen utanför tältet, sen när kompisen sitter och ska rulla upp en ny kommer 2 st snubbar i 40 års åldern. Det visar sig att den ena var snut och den andra var hans kompis (han som var snut var inte i tjänst, han satt och drack öl med oss) Sen drar kompisen fram den nyrullade spliffen och kör igång, så bjuder vi polisens kompis på spliff

Vi frågade polisen om han inte var skyldig att ingripa även fast han inte var i tjänst, men han sa att han kunde väll inte säga nånting när han satt och drack bärs Fett sköna snubbar iaf..

Det slutade förövrigt med att 3/5 pers spydde för att sedan däcka mitt utanför vårat tält

Haha skön snubbe =)
Citera
2008-06-30, 20:00
Medlem
Bru Nögats avatar
VA? Var Robinson-Robban där?
Citera
2008-06-30, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landofmorons
Sjukt skön jävla festival, men det enda som är negativt med festivaler är att allt känns skittråkigt när man väl kommit hem :-/ bara jag som lider av detta i-landsproblem?

Du äro icke ensam min vän, jag har djup ångest , vet inte vart jag ska ta vägen, vill fan ut och vara lika social och trevlig på stan med random folk, men det funkar inte så... i min stad... eller i över huvudtaget i ett "Vanligt" samhälle, ge mig mer festival!!!!!
Citera
2008-06-30, 20:21
Medlem
C Bildts Kostyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hååg
Vem var jäkeln som spelade "Gå på zoo" med Mora Träsk hela jävla söndagmorgonen på C-campingen?

Men ååååh. Det hade jag viljat höra. Körde med Mora Träsk t-shirt hela festivalen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in