2010-04-27, 18:06
Medlem
Nekro.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fekknoo
Hela OCF har ju inte börjat köra direkt igen men man ser lite nytt då och då, och Kosr kom ju ut för inte så länge sedan, så man lär ju se ett och annat dyka upp ifrån honom

Nee det vet jag väl, har för mej att Acid har flyttat till Norge och Spasm sitter på psyket, men det kan vara lösa rykten jag har hört
2010-04-27, 18:25
Medlem
Fabian FoXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nekro.
Nu överdriver du lite,ok 2 av dem var ganska risiga men dessa SHR tags var ändå rätt ok.

http://img245.imageshack.us/img245/5249/foto016t.jpg

Såg faktiskt ut som om en högstadiebrud dragit dem. Kass....
2010-04-27, 19:49
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabian FoXX
Såg faktiskt ut som om en högstadiebrud dragit dem. Kass....
woord. Riktigt fula
2010-04-29, 20:24
Medlem
Theomanias avatar
Tänkte dra och köpa lite markers imorgon. Var ett bra tag sen jag körde sist (Typ tre år sedan) och jag har inte kört något ALLS sen dess. Eller jo, skissat har jag gjort, en hel del faktiskt, men det var längesen jag körde på ett tåg eller vägg, så nu ber jag om lite nybörjartips. Läste lite om Junobo och det verkade till en början vara en ganska fet färg som dessutom "lyser" på ett väldigt extraordinärt sett, något som jag uppskattar då jag i regel älskar färger av alla dess slag. Behöver dock lite åsikter om just Junobo, för jag vill inte gärna lägga runt 100 kronor på en marker + färg som sedan är usel.

Uppskattar gärna andra tips också, såklart. Vet att folk brukar köra med skoputs ibland. Vad är det då för typ av skoputs? Vanlig som man köper i affären, eller hemmagjort bläck/färg?

Sedan får ni gärna komma med alla möjliga former av markertips. Allt uppskattas.
2010-04-29, 23:19
Medlem
piprensarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theomania
Tänkte dra och köpa lite markers imorgon. Var ett bra tag sen jag körde sist (Typ tre år sedan) och jag har inte kört något ALLS sen dess. Eller jo, skissat har jag gjort, en hel del faktiskt, men det var längesen jag körde på ett tåg eller vägg, så nu ber jag om lite nybörjartips. Läste lite om Junobo och det verkade till en början vara en ganska fet färg som dessutom "lyser" på ett väldigt extraordinärt sett, något som jag uppskattar då jag i regel älskar färger av alla dess slag. Behöver dock lite åsikter om just Junobo, för jag vill inte gärna lägga runt 100 kronor på en marker + färg som sedan är usel.

Uppskattar gärna andra tips också, såklart. Vet att folk brukar köra med skoputs ibland. Vad är det då för typ av skoputs? Vanlig som man köper i affären, eller hemmagjort bläck/färg?

Sedan får ni gärna komma med alla möjliga former av markertips. Allt uppskattas.

Säger bara Junobo och hemma gjord ghetto junobo är fint som snus
2010-04-30, 00:23
Medlem
Två söderortsbor dömdes nyligen till 150 000 i skadestånd. Surt! Vad är det högsta belopp ni har hört talas om som folk fått i skadestånd pga skadegörelse genom graffiti?
2010-04-30, 13:18
Medlem
rossleris avatar
Kör am fortfarande?
2010-04-30, 14:10
Medlem
kane5s avatar
Menar du AM (crewet)?? iså fall så e dom inte så aktiva längre som du kanske har märkt
2010-04-30, 15:41
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kane5
Menar du AM (crewet)?? iså fall så e dom inte så aktiva längre som du kanske har märkt

Oj vad bra koll du har.
2010-05-01, 14:03
Medlem
hairgels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theomania

Med junobo måste du dra pennan jävligt sakta genom tagen..
Tycker själv att det är slöseri på pengar..
2010-05-03, 13:09
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strawberryking
På det sättet han springer runt och skriker efter jobb i staden så är det nära att man ger han jobb för att han ska hålla käften.

Men han kan måla, det ger jag honom.

Nu har jag tittat till lite nytt han gjort, och det käns fortfarande som han hämtar aldeles för mycket inspiration från CIE/OGX...

Haha, tänkte CIE/OGX direkt när jag såg floggen.
2010-05-03, 14:24
Medlem
kane5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Oj vad bra koll du har.
formulerade lite fel där , menar att dom inte är lika aktiva som förr vad jag märkt.

(Rugged N Raw) bra låt beaver

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in