2010-05-03, 14:42
Medlem
Jag har sett "HOOK"-tags i Vingåker och även "Gecko" i Katrineholm.
Är det snorungar tro?
2010-05-03, 14:54
Medlem
fekknoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olafio
Är det snorungar tro?

Fota, man ser om det är snorungar eller inte.
2010-05-03, 18:02
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olafio
Är det snorungar tro?

Det ser du ju på tagsen såklart.

GECKO är ju med i TSD vilket även T-REX är som tidigare var med i NAM75 som kommer från katrineholm så det är nog han.
2010-05-04, 15:53
Medlem
fekknoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Det ser du ju på tagsen såklart.

GECKO är ju med i TSD vilket även T-REX är som tidigare var med i NAM75 som kommer från katrineholm så det är nog han.

T-Rex e la fortfarande med i NAM75?
2010-05-04, 17:29
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fekknoo
T-Rex e la fortfarande med i NAM75?

Måhända. Men jag bor i fel del av sverige för att ha koll på honom.
2010-05-04, 21:25
Medlem
Gecko ches och t-rex har kört tillsammans i katrineholm. T-rex körde förut för nam men har inte sett några nya tags med nam eller signerade målningar. utan bara tsd nu! Men vet inget säkert..
2010-05-05, 13:51
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smaksak
*Host host*

Jag bor i umeå.
2010-05-06, 13:32
Medlem
Nekro.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loukas
Gecko ches och t-rex har kört tillsammans i katrineholm. T-rex körde förut för nam men har inte sett några nya tags med nam eller signerade målningar. utan bara tsd nu! Men vet inget säkert..

T-rex kör bara med TSD nu, jag tror han hoppade av Nam när han joinade TSD.
2010-05-06, 14:00
Medlem
Målar Lotus (IDA) något fortfarande?
2010-05-06, 15:09
Medlem
spzms avatar
Tycker det är skumt att det aldrig snackas om HLC och då främst VEGAS. Tycker de är sjukt underskattade. Ser HLC överallt i Stockholm känns det som, både i innerstan och i förorten.
2010-05-06, 15:38
Medlem
foshiznits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spzm
Tycker det är skumt att det aldrig snackas om HLC och då främst VEGAS. Tycker de är sjukt underskattade. Ser HLC överallt i Stockholm känns det som, både i innerstan och i förorten.
bara för att ingen snackar om de på flashback så är dom underskattade ? .... jag, jag tycker dom mest är överskattade, vegas kör ingen variation på sina grejer, samma skiss hela tiden ungefär,och fefo kör likadant men olika characters istället för ett O på slutet,rätt grymma chars iallafall, men i helhet kör dom på bra och så.. bara så jag tycker helt enkelt.
2010-05-06, 16:08
Medlem
spzms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foshiznit
bara för att ingen snackar om de på flashback så är dom underskattade ? .... jag, jag tycker dom mest är överskattade, vegas kör ingen variation på sina grejer, samma skiss hela tiden ungefär,och fefo kör likadant men olika characters istället för ett O på slutet,rätt grymma chars iallafall, men i helhet kör dom på bra och så.. bara så jag tycker helt enkelt.
Nej, inte bara på Flashback. Ptja, tänkte mest på kvantiteten, att de syns överallt, men jag tycker ändå att de gör riktigt snygga grejor. Fast du kanske har rätt i att de kan vara enformiga. Men vegas handstil är bland de bättre jag sett faktiskt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in