2009-12-11, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .54321
Finns det något enkelt, smidigt sätt att få stickers att sitta bättre?
Kan berätta att jag har kommit över ett antal stickers som jag tänker ha liggande i jackfickan och bara sätta upp stickerserna rent spontant, inte planerade bombing rundor alltså.

Spraylim kan du även snatta, om du är kriminell. Dock är spraylim inte så smidigt att använda, då du måste släpa runt på det.

Mina klistermärken förstörs oftas pga regn, att de flikar upp sig. Mot det skulle man kunna spraya på klarlack hemma innan man sätter upp de.
2009-12-11, 15:31
Medlem
Sneks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamugly
Spraylim kan du även snatta, om du är kriminell. Dock är spraylim inte så smidigt att använda, då du måste släpa runt på det.

Mina klistermärken förstörs oftas pga regn, att de flikar upp sig. Mot det skulle man kunna spraya på klarlack hemma innan man sätter upp de.

Eftersom .54321 ville använda sina stickers lite här och var ute så tror jag att spruta på klarlack hemma är ett bra alternativ. Skyddar bättre mot regn och av egna erfarenheter även bättre mot sol. Billig klarlack finns att köpa på www.backjump.se för 10kr burken. Annars är klarlack ganska dyrt. Sprejlim finns även på backjump.se om du nu vill ha det.
2009-12-11, 15:58
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .54321
Finns det något enkelt, smidigt sätt att få stickers att sitta bättre?
Kan berätta att jag har kommit över ett antal stickers som jag tänker ha liggande i jackfickan och bara sätta upp stickerserna rent spontant, inte planerade bombing rundor alltså.
Känns som att när man sätter upp klibbor så spelar det ingen roll hur dom sitter, sätt dom i bussar eller sånt så slipper du vädrets krafter.
2009-12-11, 19:34
Medlem
Helsingborg

Jag kommer försöka göra en lista på writers o sånt i hbg som jag snart kommer lägga upp här ;D listan kommer säkerligen ha nåra fel men skit samma:P
2009-12-12, 12:17
Medlem
EzZn0s avatar
Är Nose och Saz någon känd grupp eller är det bara någon som skriver sina tags i Uppsala?
2009-12-12, 16:15
Medlem
avgass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EzZn0
Är Nose och Saz någon känd grupp eller är det bara någon som skriver sina tags i Uppsala?
Det är inga kända. Bara toys.
2009-12-12, 17:00
Medlem
smulade kottens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foshiznit
är karate fortfarande aktiv ?
Undrar detsamma hära!
2009-12-13, 10:39
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat. Det är ingen chatt. Har man åsikter om vad som skrivs i tråden kan man RPa, skicka PM eller ta upp det till diskussion på annat håll.
//mod
2009-12-13, 16:14
Medlem
Sglasss avatar
Nose

Citat:
Ursprungligen postat av EzZn0
Nose har däremot kommit upp nästan överallt i Uppsala på bara några veckor men har hört att det är någon unge som springer runt med nån penna bara. Saz vet jag ingenting om.
2009-12-13, 17:45
Medlem
asdqs avatar
På vilket sätt ska jag lära mig rita nya stilar, är lite långtråkigt att sitta o skissa throw ups hela tiden.
2009-12-13, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdq
På vilket sätt ska jag lära mig rita nya stilar, är lite långtråkigt att sitta o skissa throw ups hela tiden.

Konstig fråga.

Sluta skissa throwups?

Rita upp din tag i vanliga bokstäver, altså gör en skiss med vanliga bokstäver, kolla vad du kan ändra så de blir snyggare.
2009-12-13, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smulade kotten
Undrar detsamma hära!

Karate i Borås eller stockholm?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in