2008-05-13, 22:08
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leffin
Måste torskat på rätt hårt, OCF hittar du över allt i göteborg

Fast det innebär inte per automatik att de torskar för allt de gjort. För det första är det ett crew, det är alltså inte en enskild person som gjort allting, utan flera stycken. För det andra har de inte erkänt (rätta mig om jag har fel), i alla fall inte allting, vilket gör att polisen måste bevisa att de är skyldiga utom allt rimligt tvivel, vilket kan vara svårt om de inte erkänt. Det är "bara" att säga att man gjort samma saker som fanns på stan, till exempel. Att man alltså har härmat kända målares signaturer.

Jag är också intresserad av hur det gick för grabbarna i OCF, vore roligt om någon kunde ge lite info.
2008-05-14, 15:36
Medlem
Ska beställa hem lite cans i dagarna och funderar på vilken typ av märke man borde testa. Jag har kört med Montana black och gold innan. Sedan finns det ju Montana hardcore och Molotow.. Jag ska måla lagligt och ganska nogrant. Jag funderar på att testa Molotow men jag tänkte att det är bäst att fråga här innan. Hur är Molotow om man gämför med tex Montana gold?
2008-05-14, 15:54
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irn´
Ska beställa hem lite cans i dagarna och funderar på vilken typ av märke man borde testa. Jag har kört med Montana black och gold innan. Sedan finns det ju Montana hardcore och Molotow.. Jag ska måla lagligt och ganska nogrant. Jag funderar på att testa Molotow men jag tänkte att det är bäst att fråga här innan. Hur är Molotow om man gämför med tex Montana gold?

Belton är bäst, speciellt till chillmålande.
2008-05-14, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AXLETTI
Belton är bäst, speciellt till chillmålande.

På vilket sätt är belton skönare än dom andra då? Blir nog att jag testar lite belton cans.
2008-05-14, 17:23
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
På vilket sätt är belton skönare än dom andra då? Blir nog att jag testar lite belton cans.

Svårt att säga hur dom är skönare. Det är väl mest en personlig smaksak hur man tycker. Det är i alla fall något med dem som jag gillar. Även montana hardcore är sköna, men passar bättre till enklare och snabbare pieces. Molotow är bra för lugnt målande i fejms och lagligt!
2008-05-14, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Svårt att säga hur dom är skönare. Det är väl mest en personlig smaksak hur man tycker. Det är i alla fall något med dem som jag gillar. Även montana hardcore är sköna, men passar bättre till enklare och snabbare pieces. Molotow är bra för lugnt målande i fejms och lagligt!

Ok, fan svårt val mellan Gold och belton.. Menmen, slutar nog ändå med att jag beställer gold från higlights
2008-05-14, 17:32
Medlem
lockbetets avatar
Citat:

Personligen tycker jag att belton täcker bättre än montana gold, samt att dem är en 5a billigare
2008-05-14, 18:59
Medlem
saturs avatar
vad är rostskydd lr w/e bra till?
2008-05-14, 19:27
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satur

Färg? vad syftar du på?
2008-05-14, 20:38
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satur
rostskydd är bra på chrome..
2008-05-14, 23:32
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
rostskydd är bra på chrome..

Rostskydd är bra på allt. Corrostabil eller Hagman rostskydd slår ju Montana i alla kategorier!
2008-05-14, 23:33
Medlem
crewmatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXLETTI
Rostskydd är bra på allt. Corrostabil eller Hagman rostskydd slår ju Montana i alla kategorier!
and the best of all.. it`s free!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in