2010-10-09, 18:49
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wobbles
Okey, ska testa det. Lite jobbigt bara att stå o skaka utomhus i flera minuter, låter förjävla mycket... Men det kanske bara är jag? Hur gör ni? Skakar nu burkarna innan ni drar ut eller när ni är ute?
Skaka dom inte bland folk då. Brukar skaka dom hemma, och innan man börjar måla såklart.
Räcker med att du skakar tills kulan lossnar, och lite till efter det.
2010-10-09, 18:56
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Något sätt att få delar av stencil i vanligt papper att fastna på en betongväg (alltså små detaljbitar som är långa och smala ) ska jag bara sätta lite tejp så det inte ramlar eller?
2010-10-09, 19:13
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhoFortyTwo
Något sätt att få delar av stencil i vanligt papper att fastna på en betongväg (alltså små detaljbitar som är långa och smala ) ska jag bara sätta lite tejp så det inte ramlar eller?
Köp ett vanligt limstift, det borde räcka.
2010-10-09, 19:14
Medlem
.Akos.s avatar
Citat:
Okey, ska testa det. Lite jobbigt bara att stå o skaka utomhus i flera minuter, låter förjävla mycket... Men det kanske bara är jag? Hur gör ni? Skakar nu burkarna innan ni drar ut eller när ni är ute?

Brukar sätta en tavelsudd-magnet vid kulorna så det inte låter någonting alls
2010-10-09, 19:31
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ower
Köp ett vanligt limstift, det borde räcka.

Får se om jag inte kan hitta ett hemma, tack för tipset.
2010-10-09, 20:12
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:

Man skakar vid behov.
2010-10-09, 23:23
Medlem
Virgins avatar
Tja! lite toy fråga kanske men vad är skillnaden mellan Ink & Paint? (om det ens är någon skillnad)
2010-10-09, 23:25
Medlem
warums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgin
Tja! lite toy fråga kanske men vad är skillnaden mellan Ink & Paint? (om det ens är någon skillnad)
Paint är spraygärg. Ink är bläck
2010-10-09, 23:29
Medlem
dilmordos avatar
hur lång tid tar de att göra en snygg graffiti?.. alltså.. finns de dom som återkommer å fortsätter flera nätter igenom för att fullfölja sitt masterpiece?
2010-10-09, 23:41
Medlem
warums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilmordo
hur lång tid tar de att göra en snygg graffiti?.. alltså.. finns de dom som återkommer å fortsätter flera nätter igenom för att fullfölja sitt masterpiece?
En rejäl detaljerad börner kan ta någon timme.
2010-10-09, 23:44
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilmordo
Definera "snygg graffiti", en snygg målning kan mellan 10 minuter till flera timmar att göra.
Har aldrig hört om någon som forsätter på sin piece dagen efter, möjligtvis om man målar lagligt men annars inte.
2010-10-09, 23:45
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warum
En rejäl detaljerad börner kan ta någon timme.

Nu har du haft 2 fel på 2 posts.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in