2008-03-04, 10:08
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av +Seno+
vet inte om det här är rätt tråd men men .. hur stor är chansen att föraren i en buss ser mig köra på golvet?

Beror ju helt på vad för buss, förare osv...

Här kan man köra på golven så länge man inte är ute i mittgången och flaxar

Sedan tittar ju vissa förare lite mer i spegeln, medans andra inte bryr sig alls... de kameror som finns i våra bussar ser inget, sen vet jag inte hur det ligger till i andra städer.
2008-03-04, 12:08
Medlem
Twangs avatar
Jag förstår inte hur folk kan säga att softcaps är bra till fyll.
Det kommer ju bara ett litet soft moln ut ur capen. Dom är ju till för fade:ning.

Nej, tacka vet jag pinkies, golds och kanske orange men dom har en rätt ojämn stråle. NY Fats är rätt fina dom med.
2008-03-04, 15:04
Medlem
+Seno+s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Beror ju helt på vad för buss, förare osv...

Här kan man köra på golven så länge man inte är ute i mittgången och flaxar

Sedan tittar ju vissa förare lite mer i spegeln, medans andra inte bryr sig alls... de kameror som finns i våra bussar ser inget, sen vet jag inte hur det ligger till i andra städer.

dom ända bussarna här i östgötatrafiken som inte har kamror är dom små bussarna.
2008-03-04, 16:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av +Seno+
vet inte om det här är rätt tråd men men .. hur stor är chansen att föraren i en buss ser mig köra på golvet?

minimal chans..men ibland när man kliver på bussen så kan nån chaufför säga: "och nu klottrar du inte i bussen va?"
2008-03-04, 19:52
Medlem
bultsaxnickes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarius
minimal chans..men ibland när man kliver på bussen så kan nån chaufför säga: "och nu klottrar du inte i bussen va?"

hahah, säger han det bara till dig eller till random människor?
2008-03-04, 21:18
Medlem
Risans avatar
Tjena grabbar..

Har läst nästan varenda jäkla sida o har fått massa tips o allt : ) , men det är lite grejer som jag inte hittat riktigt, tips på att man inte ska åka fast, lite mer fakta om övervakningskameror i tågen/bussen etc.

Tack i förhand!

Risan
2008-03-04, 21:21
Medlem
+Seno+s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarius

hahaha ska börja dra i bussen med min poster 30 hade ja tänkt mej och min pilot M silver =)
2008-03-04, 21:50
Medlem
everymove__s avatar
ARSLE. har hört nått om att han förut hade ett mål på 1000panels! nån som kan säga att det är sant. och om han klarade de isf?
2008-03-04, 22:32
Medlem
Molkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa
Är fys (köpenhamn) en person eller ett crew ? jag har länge trott att det är svenska fy som har danska medlemar men nu hört andra uppgifter hur är det ?

Det är ett crew. Sabe är bl.a annat en av medlemmarna!
2008-03-04, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av everymove__
ARSLE. har hört nått om att han förut hade ett mål på 1000panels! nån som kan säga att det är sant. och om han klarade de isf?

Ja det klarade han. Kanske inte alla under aliaset Arsle dock.
2008-03-05, 00:06
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molko
Det är ett crew. Sabe är bl.a annat en av medlemmarna!

På tal om fys så har jag en väldans smaskig bild på en tag dom gjort med högtrycksspruta ..
2008-03-05, 00:07
Medlem
Kokettes avatar
Det talas alltför lite om min gode vän rivler.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in