2008-01-08, 18:59
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Trädgårdshandske med grepp är allt ni behöver. Finns på närmaste industrijobb eller lager. Fråga polaren om ni själva inte jobbar där sjävla, det är det bästa jag testat iallafall. Tunna men ändå värme.. kostar gratis. kanske kostar 10 spänn på Galne Gunnar, fast nu finns inte Galne Gunnar mer. Men ni förstår..
2008-01-08, 19:07
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheaped
haha jo jag såg det men en polare till mig började nyss dra risk. Blir väl att säga till honom att komma på en ny tag

Det gör du bäst i Här har du en målning av risk förresten:

http://capitalsthlm.com/walls/stockholm/images/r/risk001.jpg
2008-01-08, 19:21
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av art_
På tal om risk... finns det alltså RISK i Sverige och en av NYC bästa RISK9 i KEZ5?
Att inte folk från sverige kan vara påhittiga nog att skaffa en personlig/annorlunda tag.
Så bara för att det finns en person i Usa som skriver Risk så var han före den i Sverige med o skriva det?
2008-01-08, 19:45
Medlem
Komma över nojan?
Då för några veckor sen så var man ute och gjorde sitt, när man var klar kom det då en vardagshjälte med en pitbull eller liknade och säger till mig att jag ska stanna. Jag dumpar mitt, springer för bara livet och kommer undan. Hur ska jag komma över nojan?
2008-01-08, 19:50
Medlem
eroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devilsking
Komma över nojan?
Då för några veckor sen så var man ute och gjorde sitt, när man var klar kom det då en vardagshjälte med en pitbull eller liknade och säger till mig att jag ska stanna. Jag dumpar mitt, springer för bara livet och kommer undan. Hur ska jag komma över nojan?
Så länge dem inte tar dig "in action" så lär de inte kunna fälla dig. Om du vill säga inte erkänner eller har riktigt starka bevis mot dig.
Någon vanlig svensson med pitbull lär ju inte kunna fälla dig, trots att han såg dig så lär han ändå inte veta vem du är?
2008-01-08, 19:54
Medlem
Förvisso, men man jag har ändå noja över händelsen, är ju inte van vid att bli jagad
2008-01-08, 20:09
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devilsking
Förvisso, men man jag har ändå noja över händelsen, är ju inte van vid att bli jagad
Shit happens. Oftast klarar man sig faktiskt när man får jage, bra att tänka på.
2008-01-08, 21:44
Medlem
Mohahas avatar
Jag frågar igen, är Risk med i Cp? Jag kommer ihåg att jag såg en burner av honom i Incognito bredvid Nils?
Jag har också tänkt på Risk det är ett bra namn och "bra" bokstäver men sen fick man ju se Risk i Incognito och Risk i U.S.A.
2008-01-08, 22:09
Medlem
memorexoneces avatar
Självklart måste man ha en montanavante om man målar. Hur kan ni säga någonting annat? Precis som montanas sk. capcleaner är ett måste. Det går absolut inte att använda någonting som är 100ggr. billigare för att det inte står montana på skiten om man nu behöver en. Till detta har en äkta målare en molotow capbag och en "montana blackbook" tillsammans med sin "montana illustration book".

Varje gång man andas så gör man inte som toysen och tar ett andetag. Man använder en Montana Oxycan.
Dessutom är det 2008. Man köper eller rackar inte en skokräm från ICA om man är cool. Ska man ha en skokräm så måste den införskaffas på Highlights.

Sammanfogar med Nybörjartråden.

/moderator
memorexonece
2008-01-08, 23:06
Medlem
HaveFuns avatar
kan direkt nu säga att handskar på classe gallerian e fett najs, 80kr för jävligt sweet handskar.
2008-01-08, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av memorexonece
Självklart måste man ha en montanavante om man målar. Hur kan ni säga någonting annat? Precis som montanas sk. capcleaner är ett måste. Det går absolut inte att använda någonting som är 100ggr. billigare för att det inte står montana på skiten om man nu behöver en. Till detta har en äkta målare en molotow capbag och en "montana blackbook" tillsammans med sin "montana illustration book".

Varje gång man andas så gör man inte som toysen och tar ett andetag. Man använder en Montana Oxycan.
Dessutom är det 2008. Man köper eller rackar inte en skokräm från ICA om man är cool. Ska man ha en skokräm så måste den införskaffas på Highlights.

Nu väntar vi bara på graffitispelkort i stil med magic eller pokemon eller nått.. Det värsta e att jag har inga problem att föreställa mig det..
2008-01-08, 23:23
Medlem
art_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
Så bara för att det finns en person i Usa som skriver Risk så var han före den i Sverige med o skriva det?
Det är vad jag tror, eftersom RISK9 i USA är en av dem mest "legendariska" och har dessutom varit med i State Your Name filmerna och den svenska RISK har jag aldrig hört talas om. Jag kanske har fel...
EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=AsXCfircM6E

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in