2009-12-07, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horse
Precis.

Man behöver ju inte känna en av Stockholms mest kända och flitigast målare. Man vill ju veta.

Så om någon anonym källa på nätet ger dig ett svar så känner du att du "vet"?

Jag säger att han inte torskat. Någon annan säger att han har det. På vilket sätt "vet" du då sanningen?
2009-12-07, 12:46
Medlem
smaksaks avatar
Det är väl klart att fher, som alla andra, torskar nu och då. Men om han har torskat alldeles nyligen är väl ändå inget man behöver ha större intresse för om det inte angår en? Eller?
2009-12-07, 15:42
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat, juridikfrågor postas med fördel i juridikdelen, inte i nybörjartråden.
//mod
2009-12-07, 16:25
Medlem
horses avatar
Nej men någon kanske känner han. Eller vet att det är sant på något sätt.
Som när Beges torskade, varför finns det är tråd där man kan fråga om man inte får fråga?
2009-12-07, 17:12
Medlem
oavsett vad så lär han väl inte bry sig eftersom att han har väl torskat ett x antal gånger förut... som man kan läsa i en svensk graffiti tidning. men oavsett vad så ska man ju inte ju inte haka upp sig på det eller lägga sig i det.
2009-12-07, 17:54
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Som när Beges torskade, varför finns det är tråd där man kan fråga om man inte får fråga?

För att såna som du ska kunna komma med idiotiska frågor om saker som inte angår dig.

Om du är insatt på riktigt i sthlms graffscen så behöver du inte ens besöka den här tråden.
2009-12-07, 18:21
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:

Det är ju skillnad på frågor och frågor. Vore jag Fher hade jag inte velat att folk satt och spekulerade i hurivda jag hade torskat eller inte. De personer Fher vill ska veta lär få veta det.
2009-12-07, 20:31
Medlem
ischs avatar
Tillbaka till topic ladies.

isch, vän av ordning.
2009-12-07, 21:00
Medlem
smaksaks avatar
Det syfte jag tycker den här tråden borde fylla är åsikter om målare och crews. Alltså ens personliga tankar - typ bu och bä.

Kanske även vem som är med i vad.. fast och andra sidan skulle man inte behöva diskutera sådant över nätet överhuvudtaget, man ska ju inte hjälpa motståndarnas kartläggning i onödan.

Nåja för att vara lite ontopic så tycker jag att GETS + tillhörande kompanjoner förtjänar en tumme upp för de rull som har kunnat skådas de senare dagarna
2009-12-07, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smaksak
Det syfte jag tycker den här tråden borde fylla är åsikter om målare och crews. Alltså ens personliga tankar - typ bu och bä.

Kanske även vem som är med i vad.. fast och andra sidan skulle man inte behöva diskutera sådant över nätet överhuvudtaget, man ska ju inte hjälpa motståndarnas kartläggning i onödan.

Nåja för att vara lite ontopic så tycker jag att GETS + tillhörande kompanjoner förtjänar en tumme upp för de rull som har kunnat skådas de senare dagarna

ja säga vad man vill om gets men den där kommunisten ligger i alltså. Ett skissbyte vore dock på plats
2009-12-07, 22:28
Medlem
Hur lägger man en bra piece egentligen? Skissen är tung, skissa upp målningen blir ok, fillen blir bra, outlinesen går åt helvete.

Hur gör man bäst outlines?

De som ska vara tuffa o skriva att man ska skissa vet nog inte att skissning inte har något alls med "can control"
2009-12-07, 22:41
Medlem
LillaLabans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kejken
ja säga vad man vill om gets men den där kommunisten ligger i alltså. Ett skissbyte vore dock på plats
Äh! Han kör sin grej, han kör den ofta.. och han kör den bra! Rolig snubbe..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in