2010-07-12, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av t0rsken
Och för det skall du börja göra narr av mig? Hur gammal må du vara? Väx upp förfan.

Nog snackat om det, någon som vet vart i halmstad denna butiken finns, om den nu finns
Så jävla stort kan inte centrum vara? Och det finns väl inte så många trä butiker på kullar?
Kan du inte eftersom du verkar bo i närheten (semester kanske?) Fråga när du ändå är där?
2010-07-12, 21:36
Medlem
stifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utkast
Är jag född upp & ner? vem är denne elk som det snackas så jävla mycket om? har aldrig hört ellet sett något ifrån snubben. haha äre någon local eller

eller hur? nu tycker jag att någon förklarar vilken denna elk är.
2010-07-12, 21:45
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t0rsken
Det där gav verkligen mycket till hjälp. Om du vet vart det ligger så kan du la beskriva vägen, och centrum är lite väl stort även för mig.

Mvh.

HAHA... Du måste ju ärligt talat vara den dummaste..........Första google sökningen jag fick upp var att det låg vid "Laxön Halmstad". Grattis, satsa mer på biltema.. Plus han sa att han inte hade varit där, och vad för "centrum" har igentligen Halmstad? Lycka till....
2010-07-12, 21:47
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kotton
Elk är bara en toy som är väldigt flitig med att posta sina verk på internet. Egen stil my ass. Vem som helst kan göra simpla och små kråm-pieces ute i skogen. Toy är väl kanske lite att ta i, men inte fan tillhör han eliten.

"Toy är väl kanske lite att ta i" my ass. Elk ÄR toy.
2010-07-12, 21:51
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sglass
Okej trot om du vill men det är sant iaf. Ska inte gå in i detalj hur killen såg ut men han hade en grön hoodie med orange tryck, långt hår också om jag inte missminner mig.
Även om du måhända beskrev fel person så var det ändå för mycket beskrivet. Herregud sitta och skriva ut hur målare ser ut, om än i korta drag, hur tänker ni?
2010-07-12, 22:37
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utkast
Är jag född upp & ner? vem är denne elk som det snackas så jävla mycket om? har aldrig hört ellet sett något ifrån snubben. haha äre någon local eller
Nej det är fullt normalt att inte hört talas eller sett något utav Elk. Tror inte det är så många som sett nåt utanför Fotolog. Du behöver inte vara orolig.

Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet
"Toy är väl kanske lite att ta i" my ass. Elk ÄR toy.
Haha!

Citat:
Ursprungligen postat av smaksak
Även om du måhända beskrev fel person så var det ändå för mycket beskrivet. Herregud sitta och skriva ut hur målare ser ut, om än i korta drag, hur tänker ni?
Han är väl bara uppspelt över att ha sett graffiti utanför internet. Har ju inte alla gjort vettu!

Citat:
Ursprungligen postat av faixer
Har hört rykten om Elk som säger att han skjuter tjack varje dag
Snarare Oboy
2010-07-12, 23:14
Medlem
Nekro.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snedtripparN
Dom 20+ sidorna tillbaka skämde du ut dig rejält i när du la upp dina fula SHR tags...
Ja, dom målar.

Jaja det spelar ingen roll längre, har slutat graffa nu
2010-07-12, 23:26
Medlem
horses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faixer
Har hört rykten om Elk som säger att han skjuter tjack varje dag

Elk måste vara Stockholms största hora? Vid hora menar jag inte hora, utan publicitets & uppmärksamhets hora...

Kolla bara på, http://www.gatukonst.se/wp-content/uploads/2010/06/MG_1667.jpg http://www.fotolog.com/elkiboy/24456203 hur mycket rep kan man få? Flasha med alla cans på flogg gör så du blir känd...

Inget att snacka skit om elk, har är duktig. Men Mr A. We watch your back!
2010-07-12, 23:43
Medlem
varstingdildos avatar
Har skummat igenom hans flog nu, måste säga att snubben är på sin höjd halvbra. Blev inte impad av ett jävla skit.
2010-07-13, 01:29
Medlem
soewhats avatar
Känns lite halv töntigt att jag halvt sitter och försvar elk när jag inte känner honom! Och som nån skrev att han lägger upp allt han gör på nätet är att ta i ! Sett grejer som inte finns på Internet! Men han lägger väll antagligen upp grejerna på Internet för att ni ska sitta och klaga? Haha men jag har min åsikt att jag tycker han är bra !
2010-07-13, 01:56
Bannlyst
Vet identiten på ELK, han är en vanlig svensson som knappt vågar måla olagligt. Inget tjack, ingenting.

Bara longboard och UE

Han ska inte ha credits för det han gör, en annan sak om han gjorde sina verk olagliga, men inte fan är det svårt att göra såna där saker lagligt. De olagliga målningarna är från crewet han är medlem i.

Nu kanske jag avslöjade för mycket, men det är så det går om man leker stöddig på nätet, man väcker känslor.
2010-07-13, 02:19
Medlem
Ropeburns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horse
Elk måste vara Stockholms största hora? Vid hora menar jag inte hora, utan publicitets & uppmärksamhets hora...

Kolla bara på, http://www.gatukonst.se/wp-content/uploads/2010/06/MG_1667.jpg http://www.fotolog.com/elkiboy/24456203 hur mycket rep kan man få? Flasha med alla cans på flogg gör så du blir känd...

Inget att snacka skit om elk, har är duktig. Men Mr A. We watch your back!

Tror du verkligen att det är Elk som har skickat in bilden till gatukonst.se för att få den publicerad?
Och om han lägger upp bilder på dåliga pieces på sin flogg så får han väl göra det, varför bryr du dig?

Allvarligt talat, nivån på diskussionerna i den här forumdelen är fan skrämmande låg ibland.

Och nej, jag sitter inte här och försvarar Elk, bryr mig faktiskt inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Shobre
Vet identiten på ELK, han är en vanlig svensson som knappt vågar måla olagligt. Inget tjack, ingenting.

Måste man tjacka för att få kalla sig målare?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in