Någon som vet vad Que samt Uzi sysslar med idag? När senast la dem något? När slutade dem? Dom var väll närmare 30+ antar jag, intressant att se va de gör idag ifall det har familj, bra jobb osv
Hej hej. har en fråg. hur ska man göra åt folk som snor ens "tag"? jag vet inte vilka det är, men ett störe crew är inte så glada på mig nu. hur ska jag göra?
Men för fan! Stå upp för dig själv, du e ju över 18. Eller hur?
Jag har tänkt att beställa hem lite cannor från highlights, men jag bor fortfarande hemma.
Hur ser paketen ut? Ligger redan i tillräckligt mkt trubbel hemma, så dom behöver inte veta vad det är i :P
Beror på hur mycket du beställer. Burkarna kommer i kartonger med 6 i varje. Sen ligger dessa småkartonger i en stor kartong med "highlights" tejp runt. Så har det alltid varit för mig iaf.
Kör bah! Som det verkar på dig så vet antagligen du vilka det där "stora crewet" är och de vet vem du är. Förklara för dem att det är någon som kört din tag.
Sen är det bara att hitta ungen som försöker förstöra för dig?
hämtar du på posten så kan du ju paketera dom hur du vill innan du tar hem dom
Kan ju även tillägga att han kanske ska kika efter AVIN om han inte vill att dem ska få reda på nått mer. Så efter han beställt kanske han bör kika i brevlådan någon dag efter