2009-08-25, 16:20
Medlem
Rockludrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappi
korven smakar inte rötet för att kiosken e målad chief

Men kan mycket väll göra så att det blir mindre attraktivt, inte alla som gillar graffmålningar.
2009-08-25, 17:15
Medlem
pappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockludret
Men kan mycket väll göra så att det blir mindre attraktivt, inte alla som gillar graffmålningar.

ah där satte du mig allt på plats !
2009-08-25, 19:53
Medlem
poojks avatar
Vilka crews är aktiva i Haninge nuförtiden, senast jag var där så höll KW/KV UIS låda. Men vilka är det idag
2009-08-26, 17:52
Medlem
saturs avatar
någon som vet vem den där 11 åringen som körde en skitfet målning vid avesta var? blev rätt snopen när en människa som var till revbenen på mig faktiskt kunde så himla bra.
Desa?
Tänkte också fråga en fråga om Målare A, då jag tycker mycket om Målare A, sedan insåg jag att målare B som jag också tycker mer om var den som körde Målare As tag, lite festligt.
Senast redigerad av satur 2009-08-26 kl. 17:56.
2009-08-26, 21:21
Medlem
Kottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satur
någon som vet vem den där 11 åringen som körde en skitfet målning vid avesta var? blev rätt snopen när en människa som var till revbenen på mig faktiskt kunde så himla bra.
Desa?
Tänkte också fråga en fråga om Målare A, då jag tycker mycket om Målare A, sedan insåg jag att målare B som jag också tycker mer om var den som körde Målare As tag, lite festligt.
Bild på den skitfeta avesta målningen vore tacksamt!
Och vad är det för fråga om "målare A" du snackar om?
2009-08-26, 21:31
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kotton
Bild på den skitfeta avesta målningen vore tacksamt!
Och vad är det för fråga om "målare A" du snackar om?
Klart jag inte tog kort på det, ha-ha-ha, hade ingen kamera på mig,
A börjar målare A:s tag på, A slutar målare A:s tag på, A börjar målare B:s tag på, T slutar målare B:s tag på.
2009-08-26, 22:02
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Citat:
Klart jag inte tog kort på det, ha-ha-ha, hade ingen kamera på mig,
A börjar målare A:s tag på, A slutar målare A:s tag på, A börjar målare B:s tag på, T slutar målare B:s tag på.
Fan babblar du om?
2009-08-26, 22:30
Medlem
Citat:
Desa?
Desa är en New York-legend och hoppas inte att en 11-årig unge kör det, oavsett hur duktig han eller hon är.
2009-08-26, 23:09
Medlem
Kottons avatar
Citat:
Desa?
JA MEN VAD ÄR DET FÖR JÄVLA FRÅGA??
2009-08-26, 23:30
Medlem
BotkyrkaOGs avatar
Citat:
Desa?

Snubben som kör desa är ju förfan 1,90!
2009-08-26, 23:31
Medlem
Rockludrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poojk
Vilka crews är aktiva i Haninge nuförtiden, senast jag var där så höll KW/KV UIS låda. Men vilka är det idag

FMR har fan taggat ned hela stället, en hel del BÄR också. Någon som vet något om dessa?
2009-08-27, 09:13
Medlem
Gurkan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockludret
FMR har fan taggat ned hela stället, en hel del BÄR också. Någon som vet något om dessa?

BÄR... Toys - Baitare

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in