2009-10-14, 23:03
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omixad
Han signar? Kanske inte hela tiden men oftast. BGS, BGZ, Beges, begs, o.s.v.
Men nu efter torsken vet ingen vad som kommer hända. Bilder tas bort från hans flogg. Så ja, kul med nytt. Tack för mig!
Möjligt att jag varit ouppmärksam, ska titta nogrannare på BST piecerna i framtiden. Vilka är med i BST egentligen? Dom är ju dom ändå som levererat ordentligt senaste månaderna(gröna linjen)
2009-10-15, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanJungle
Om ni varit tillräckligt uppmärksamma borde ni kännt till att han hade en flogg som med större sannolikhet var hans eftersom den numera är nerstängd.

om det nu är så är det märkligt att ingen har sagt något om det i den floggen som alla tror är hans. har svårt att tänka mig att hundratals personer inte skulle veta något om det isåfall, mera än just bara du. tror faktiskt du bara yrar dessvärre...
..däremot så har han raderat sitt youtube konto med beges och Mis videos för ett tag sedan.
2009-10-15, 11:35
Medlem
trasiga.krukaNs avatar
Tjenixen!

Har gått runt och grubblat som fan på lite GANGSTATAGS som jag observerat över hela jävla göteborg i nått år nu.
KECH, TDS och NOIA, sprayat på alla möjliga jävla ställen, ganska fula skapelser... nån som vet vad det är/står för?
2009-10-15, 12:06
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trasiga.krukaN
Tjenixen!

Har gått runt och grubblat som fan på lite GANGSTATAGS som jag observerat över hela jävla göteborg i nått år nu.
KECH, TDS och NOIA, sprayat på alla möjliga jävla ställen, ganska fula skapelser... nån som vet vad det är/står för?
Killing Eachchoder Hardly KECH
Det är crews, med riktigt erkända writers faktiskt... -.-
2009-10-15, 14:11
Medlem
UrbanJungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedus
om det nu är så är det märkligt att ingen har sagt något om det i den floggen som alla tror är hans. har svårt att tänka mig att hundratals personer inte skulle veta något om det isåfall, mera än just bara du. tror faktiskt du bara yrar dessvärre...
..däremot så har han raderat sitt youtube konto med beges och Mis videos för ett tag sedan.

Om jag säger känd kvällstidning ringer det någon klocka då?
2009-10-15, 14:41
Medlem
delincuentes avatar
ni stockholmare på forumet, säger KLOK er något? det är en one.
2009-10-15, 15:45
Medlem
Citat:
Om jag säger känd kvällstidning ringer det någon klocka då?

expressen fotologen var inte beges.
2009-10-15, 15:51
Medlem
alaskapollocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA

fanns en annan kvällsblaska som numera är stängd
2009-10-15, 15:57
Medlem
UrbanJungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA

det är du säker på förstås? jag finner det mycket märkligt om det skulle varit någon annans eftersom allt som lades upp var gjort av beges och så är den dessutom nedstängd som sagt
2009-10-15, 16:35
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
det är du säker på förstås? jag finner det mycket märkligt om det skulle varit någon annans eftersom allt som lades upp var gjort av beges och så är den dessutom nedstängd som sagt

Haha, skämtar du eller?
2009-10-15, 17:17
Medlem
Citat:

allt som lades upp var inte beges.
2009-10-15, 17:23
Medlem
tokiigs avatar
Citat:

Expressen floggen var väll endå Parkinssonproject. Arayan eller nu vem det är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in