2009-08-02, 18:43
Medlem
Brunnsparkens avatar
Weone är ett one, han är med i Bel och m2s.
2009-08-02, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smulade kotten
weone har jag för mig är smålänningar iaf.
Men om dom är ifrån växjö vill jag inte spekulera i då jag inte vet.

Det finns en snubbe här som drar WeoN på min skola, vet dock inte om det är han som är weone, det kanske det är? eller så har han bara bajtat lite av hans namn.. Får ta och fråga honom, kommer med edit om jag inte glömmer =]
2009-08-02, 20:43
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myzko
Det finns en snubbe här som drar WeoN på min skola, vet dock inte om det är han som är weone, det kanske det är? eller så har han bara bajtat lite av hans namn.. Får ta och fråga honom, kommer med edit om jag inte glömmer =]
Jag tror inte snubben du känner är Weone.
2009-08-02, 22:20
Bannlyst
På stockholm subway stories såg jag när PMS eller vilka det var skulle göra en målning, då dom satt någon sorts is bit vid rull trappan, på rull bandet. så ifall någon skulle komma så skulle det höras när den åker ner i backen. Någon som vet några liknande tips när man kör i tunnlar, på väggar osv?
2009-08-02, 22:40
Medlem
KaptenAlmas avatar
Citat:
På stockholm subway stories såg jag när PMS eller vilka det var skulle göra en målning, då dom satt någon sorts is bit vid rull trappan, på rull bandet. så ifall någon skulle komma så skulle det höras när den åker ner i backen. Någon som vet några liknande tips när man kör i tunnlar, på väggar osv?

Det är en glödlampa tror jag Ha alltid med någon som håller knas är nog bäst, annars gäller det att vara uppmärksam!
2009-08-02, 22:55
Medlem
Citat:

Det var en glödlampa dom la på kanten av rullbandet som personen på förra inlägget skrev.

Skall du köra i en tunnel kan det vara bra att ha med dig en eller tåv polare som står i var sin ände av tunneln och om inte annat så kör du i utkanten av tunneln alltås så att du direkt kan springa ifall någon kommer.
Det är det jag kan komma på så på rak arm.
2009-08-02, 22:56
Medlem
tja

jag är sugen på att prova på med stickers...
men vad är bäst skall vara så smidigt som möjligt kan rita själv för det är ju halva nöjet .

vart hittar jag stickers papper?

hittade ett par kunde inte uppskatta storleken riktigt men dom var ganska små 280 st för 65 kr dyrt? eller stickers papper på en rulle så man drar ut så lång bit man vill ha och målar och sen klipper?

bor i uddevalla har typ bokia affärer... finns panduro hobby men en bit ifrån stan...
2009-08-02, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gothenburggraff
Det var en glödlampa dom la på kanten av rullbandet som personen på förra inlägget skrev.

Skall du köra i en tunnel kan det vara bra att ha med dig en eller tåv polare som står i var sin ände av tunneln och om inte annat så kör du i utkanten av tunneln alltås så att du direkt kan springa ifall någon kommer.
Det är det jag kan komma på så på rak arm.

Aha okej, tack så mycket båda ni två som svarade =)!

Undrar för övrigt samma som han donic eller vad han nu nickade, kan man inte köra med ett vanligt hårt a4 papper, sedan använde superlim ;E?
2009-08-02, 22:59
Medlem
Hejsan12345s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Jag tror inte snubben du känner är Weone.

Nä, Weone går inte i högstadiet.
2009-08-03, 02:04
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan12345
Nä, Weone går inte i högstadiet.
You got my point..
2009-08-04, 08:01
Medlem
jerry155s avatar
vad hände med joke???

någon som vet något om den gamla svenska surflegenden joke? hört så mycket om honom men det finns inga filmer eller något...
2009-08-04, 09:36
Medlem
schteeeks avatar
heroin överdos i korvstugan
Senast redigerad av schteeek 2009-08-04 kl. 09:50.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in