Citat:
Ursprungligen postat av Cipher
Lite tråkigt med färgöverlödet, men i övrigt verkar den perfekt.
Jag har Montana-burkar just nu, vilka andra caps på sidan passar mina? Har aldrig beställt därifrån, och alla caps jag har nu vet jag knappt vart jag fått ifrån.
Alltså det finns typ ingen cap som är smalare än level 1, super skinny black, super skinny white/grey, skinny gold och dom där.
Det där är ju en smaksak vilken man föredrar utav dom, men alla är mer eller mindre liknande tjocklek.
Jag har testat mer eller mindre alla caps som finns att köpa, och alla dessa super skinny, och skinny caps som tex level 1, super skinny gold, super skinny black osv, dom e mer eller mindre ungefär lika smala.
För att uppnå dessa super tunna linjer man kan se på vissas målningar så andvänds inte någon special super cap vad jag vet iaf.
Utan man kör med dessa ovan nämnda vanliga caps, men man med hjälp av can controll och känsla trycker in capen mindre än i vanliga fall, och typ stryper den lite genom att trycka med lite lutning bakåt på capen så röret inte tar upp lika mycket tryck och färg. ibland kan vissa andväda sig utav stenciler och dylikt också. Det i hop med att man målar över linjer med andra färger gör dessa super smala linjer man kan se på målningar.
Så funkar det iaf för mig och enligt min vetskap.
Men jag vet inte, det kanske existerar någon super cap som jag inte lyckats höras tala o eller stött på.