2009-11-02, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Inget.

Varför tagit bort flogg och y-tube?
2009-11-02, 23:35
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omixad

Varför behöver du veta?
2009-11-02, 23:38
Medlem
alaskapollocs avatar
Citat:

typiskt dagens graffiti (och samhälle). Finns man inte på nätet så spekuleras det ifall man är död.
2009-11-03, 09:14
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Spelar det någon roll? Han kanske vill vara försiktig? Jag kan i alla fall intyga att han lever
2009-11-03, 11:27
Bannlyst
Han har knas, precis som mååånga andra målare i sthlm.
Snuten tar bilder på alla tags osv. Sedan får man sitta på ett långt
drygt förhör där meningen är att man ska ringa in alla tags/målnigar
man gjort.
2009-11-03, 13:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av teknosolv
Spelar det någon roll? Han kanske vill vara försiktig? Jag kan i alla fall intyga att han lever

Okej, jag gillade dem så tycket att det var synd när allt försvann...

Citat:
Ursprungligen postat av alaskapolloc
typiskt dagens graffiti (och samhälle). Finns man inte på nätet så spekuleras det ifall man är död.

Nej jag tror inte man glömmer bort han. Och inte hans sjuka Wad & Aryan bombs...
2009-11-06, 15:31
Medlem
wappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalkItOut
Är lite smått full och flummig så vill nu försöka formulera ett par frågor som ni grabbar på FLESHBACK kanske har svar på.

1. Varför (I hela helvetet) skriver folk one eller till och med oner efter sitt namn? Allvarligt? Det ser ju helt jävla efterblivet ut med massa "Oner" efter tagen, inför mig utstrålar det dyslexi och allmän galenskap/toyism/omogenhet.

2. Varför denna fascination för att måla tåg? Jag tycker lätt att det ser snyggare ut och är allmänt skönare med väggar. Precis som med "oner" fenomenet känns det som att många graffare känner att de har någon form av fjantig norm att följa. Jag är inte cool om jag inte kör tåg, jag är inte cool om jag inte skriver one/oner efter min tag. Jag fattar inte.

Ber om ursäkt för skitinlägg.

1. Jag har bara två bokstäver i min tag, så lägger till 1/ONE/ONER för att få tagen längre. Och jag gillar att avsluta med ett R ibland och då blir det ONER.

2. Tåg är ju väldigt synliga. Åker runt i massa olika städer och så. Och jag tycker att det är väldigt snyggt med målade tåg (förutsatt att det är en bra målning). Skulle väldigt gärna måla ett tåg. Har bara bombat lite smått och tror att det skulle kännas jävligt bra om man fick det i rull!
Sedan är det väl många som tycker att man inte är en hc-writer om man inte målar tåg.
2009-11-06, 15:42
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wappa
2. Tåg är ju väldigt synliga. Åker runt i massa olika städer och så. Och jag tycker att det är väldigt snyggt med målade tåg (förutsatt att det är en bra målning). Skulle väldigt gärna måla ett tåg. Har bara bombat lite smått och tror att det skulle kännas jävligt bra om man fick det i rull!
Sedan är det väl många som tycker att man inte är en hc-writer om man inte målar tåg.

Du kan ju alltid köra gods
2009-11-06, 15:55
Medlem
wappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paperkorg
Du kan ju alltid köra gods
Jo, jag har också tänkt på det. Är dock inte i Sverige förrän i Mars, så det kliar i fingrarna riktigt nu. Har inte fått upp någon målning sedan jag lämnade Sverige för ett och ett halvt år sedan.
2009-11-20, 09:54
Medlem
pyro860s avatar
Hej!

Behöver all information jag kan få om:
SHUK - vilka crew han reppade osv
AKNE
TMS crew
TNK crew
AWS crew - medlemmar, vilka som kommit och gått osv

Sen skulle jag vilja få tag på FUSK:s fotolog igen..
Alla ovanstående har varit aktiva i Helsingborg, kan även varit på andra ställen.

Tack som fan på förhand
2009-11-20, 17:37
Bannlyst
Vad har hänt med Helios från Dmr?!?!!??
2009-11-20, 21:06
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Hej!

Behöver all information jag kan få om:
SHUK - vilka crew han reppade osv

Sen skulle jag vilja få tag på FUSK:s fotolog igen..
Alla ovanstående har varit aktiva i Helsingborg, kan även varit på andra ställen.

Tack som fan på förhand

http://www.fotolog.com/fusk_one

Shuk körde i CHA och MFS, väldigt tragiskt det där som hände. RIP!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in