Är väl inte så konstigt? Var tredje fråga är ju för fan så.
Vet inte om det fortfarande är så men fiol, cunt och bong är 3 jag känner till.
det framgick inte om han ville veta vad det är för personer eller bara deras signaturer..men fortsätt ni, det är underhållande att se det ena idiotiska svaret efter det andra. du satte ribban ganska högt just nu
Alltså va fan, vilka kör i crewet "UST"? Ser tags av UST i hela Södertälje. Idag såg jag på en lastbil, den var sönderbombad med tagen "UST" skrivet med svart penna. Någon som vet vilka som kör i detta crew, samt vilka som kör i "MIS"?
Alltså va fan, vilka kör i crewet "UST"? Ser tags av UST i hela Södertälje. Idag såg jag på en lastbil, den var sönderbombad med tagen "UST" skrivet med svart penna. Någon som vet vilka som kör i detta crew, samt vilka som kör i "MIS"?
Inlägg som är misstänkt 1.06 raderade, det är INTE tillåtet att spekulera i våra användares identiteter.
Eventuella åtgärder kommer ni garanterat bli varse om.
//mod
Kommer ihåg att det snackades om en kille som var Asiat och bodde i Kalifornien(tror jag) här på forumet förut vid ett tillfälle. Kille la ansikten och figuerer i en enda linje och ritade också valar. Han var inte anonym utan gick ut med sitt namn och allt och hade till och med släppt en DVD har jag för mig. Nu är frågan vad heter han? Henry Cho fick jag för mig men det gjorde han inte.